«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FOCUS Ger. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FOCUS Ger. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Οκτωβρίου 9

Γ. Δημαράς: Ιδού τι χρωστούν οι Γερμανοί στην Ελλάδα

GDhmaras «Ότι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο,
είναι και η Ελλάδα για την ανθρωπότητα»
Γκαίτε

Άρθρο του κ. Γιάννη Δημαρά Προέδρου του Πανελληνίου Άρματος Πολιτών

Μια δεύτερη, δυστυχώς, δυσάρεστη «έκπληξη» επιφύλαξε το γερμανικό περιοδικό FOCUS για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Μετά την άσεμνη χειρονομία της Αφροδίτης της Μήλου, σειρά είχε τώρα να πνιγεί η Ακρόπολη, η χώρα μας και μαζί με αυτή τα ιερά και όσιά μας.

Δεν είναι ζήτημα λογοκρισίας, ούτε απαγορεύεται να υπάρξει σχόλιο ή εκτίμηση για τη χαώδη κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική οικονομία και κοινωνία από τις πράξεις και τις ενέργειες της σημερινής κυβέρνησης.

Όμως, όλα έχουν ένα όριο. Έχουν μια «κόκκινη γραμμή». Την οποία το εν λόγω περιοδικό τις ξεπέρασε. Πιστεύω ηθελημένα και υστερόβουλα.

Ένα έθνος, όμως, δεν έχει τιμή αγαπητές κυρίες και κύριοι του FOCUS. Δηλητηριάζετε την χώρα μου, τους συμπολίτες μου και μας παρουσιάζετε σαν τα «παγκόσμια τέρατα» που θέλουν να καταστρέψουν τον κόσμο.

Και τι παράξενο;

Σκεφτόμενος αυτό που προσπαθείτε να κάνετε μου ήρθε στο μυαλό, ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Θυμάστε; Τότε που η χώρα σας ήταν κι αυτή δέσμια της συνθήκης των Βερσαλλιών. Που ο γερμανικός λαός πείναγε από τους δυσβάστακτους φόρους από το τότε «μνημόνιο» των δυνάμεων της Αντάντ. Που αποφασίσατε να δώσετε τέλος σε αυτό, επιλέγοντας έναν σχιζοφρενή ηγέτη που αιματοκύλησε την ανθρωπότητα, για το «καλό» σας.

Μέσα σε αυτά τα θύματα μιας «καλύτερης Γερμανίας» ήταν και η χώρα μου. Εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε οσφυοκάμπτες. Έχουμε ένα πρόβλημα με τους τεμενάδες. Σας πολεμήσαμε μέχρι τέλους. Όπως και τους Ιταλούς. Και σας νικήσαμε.

Την οχυρωματική γραμμή Ρούπελ δεν την καταλάβατε ποτέ. Μετά τη «μάχη της Κρήτης» οι επίλεκτες δυνάμεις των Fallschirmjager (αλεξιπτωτιστών) αποδεκατίστηκαν και έτσι το σχέδιο SeeAdler για την κατάληψη της Μεσοποταμίας και τη δημιουργία δεύτερου μετώπου στη Μέση Ανατολή και τον Καύκασο πήγε «περίπατο». Και η αντίστροφη μέτρηση για την ήττα των ναζιστικών δυνάμεων είχε αρχίσει…

Αυτό δεν μας το συγχωρήσατε ποτέ. Ο ελληνικός λαός είχε από εσάς την πιο βάρβαρη μεταχείριση.

Δίστομο, Καλάβρυτα, Κοκκινιά, Καισαριανή, Κλεισούρα: Αθώοι Έλληνες πολίτες, εκτελέστηκαν, βιάστηκαν, βασανίστηκαν, κάηκαν ζωντανοί από το «πνεύμα ελευθερίας» των προγόνων σας. Χιλιάδες άλλοι συμπατριώτες μου στάλθηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης που δεν ξέρατε. Έγιναν σαπούνι για να πλένονται από τις αμαρτίες τους οι πρόγονοί σας. Κι αυτά τα μάθατε αργότερα φυσικά…

Όμως, οι νεώτερες γενιές ακολουθήσατε τον δρόμο της λήθης. Μιλήσατε για «τρομερά συμβάντα» και «καθαρίσατε».
Και ερχόσαστε σήμερα, ξανά, να μας επιτεθείτε. Όχι βέβαια με τα όπλα, για να μη χαρακτηρισθείτε βάρβαροι, αλλά με έναν εξίσου βρώμικο και «πολιτισμένο» τρόπο. Αυτόν της οικονομίας.

Πατάτε στο κεφάλι έναν λαό ολόκληρο, ανελέητα και χωρίς αιδώ. Μας απομυζάτε κι όλα αυτά για να σώσετε όχι την Ελλάδα, αλλά τη χώρα σας για να μη καταρρεύσει η Ευρωζώνη και χάσετε τα χρήματά σας. Ακούγεται ίσως δίκαιο στους κύκλους των νεοφιλελευθέρων «δαρβινιστών» της οικονομίας, όμως ηθικά και ανθρωπιστικά είναι απαράδεκτο, απέναντι σε μια χώρα που τόσο έχει ενισχύσει την οικονομία σας, τις περασμένες δεκαετίες.

Μπορείτε να σκεφτείτε το: «πώς»;

Αυτοκίνητα, οικιακές συσκευές, προϊόντα ένδυσης, τρόφιμα, είδη και συσκευές επικοινωνίας, άρματα μάχης, πύραυλοι, πυρομαχικά, τυφέκια εφόδου, αυτοκινούμενα πυροβόλα, υποβρύχια, είναι μερικά από αυτά που αγόρασε και αγοράζει η πατρίδα μου από εσάς. Έχουμε δώσει δισεκατομμύρια ευρώ για να είστε σήμερα η δεύτερη ισχυρότερη οικονομία του κόσμου. Δεν σας τα ζητάμε πίσω. Εξάλλου, «ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο».

Όμως, είδαμε στο χρηματοκιβώτιό μας, πως υπάρχουν κάτι απλήρωτες «συναλλαγματικές» με την ένδειξη: «Γερμανικές αποζημιώσεις».

Κάποια «χρωστούμενα» από τους προγόνους σας, προς τον λαό μας. Κάποια «χρωστούμενα» από τότε, ξέρετε, που θέλατε να γεμίσετε τον κόσμο ξανθούς με γαλάζια μάτια και να μεταφέρετε τον «πολιτισμό» σας σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Τότε που ένας τρελός με ένα «κολοβό» μουστάκι σας έπεισε πως είστε οι «εκλεκτοί», σπέρνοντας τρόμο και αίμα ξεπερνώντας και την πιο νοσηρή φαντασία.

Αυτά τα «χρωστούμενα» λοιπόν σας τα ζητάμε. Και επειδή τώρα, «δεν έχουμε απομακρυνθεί από το ταμείο» είναι καιρός να μας τα δώσετε.

Ποια είναι αυτά;
α) Το ποσό των 7.100.000.000 δολαρίων ΗΠΑ, που της επιδίκασε η Διεθνής Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων (1946) για την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσαν τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής στην οικονομική υποδομή της χώρας.
β) Το αναγκαστικό δάνειο των 3.500.000.000 δολαρίων ΗΠΑ που εισέπραξε κατά τα έτη 1942-43.
γ) Την επιστροφή των αρχαιολογικών θησαυρών που αφαίρεσε από Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους.
δ) Τις αποζημιώσεις προς τα θύματα των εγκλημάτων του Γερμανικού στρατού κατοχής, σε βάρος αμάχων Ελλήνων πολιτών.

Θα σας αναφέρω πιο αναλυτικά μερικά από αυτά που έκαναν στην πατρίδα μου οι πρόγονοί σας. Μερικές φορές είναι καλύτερα κάποιος να σιωπά, όταν δεν γνωρίζει ιστορία ή όταν την παραφράζει κατά το δοκούν.

Οι κατασχέσεις χρυσού, πολύτιμων μετάλλων και αρχαιολογικών θησαυρών ήταν σημαντικές (σ.σ. από τον Γερμανικό στρατό κατοχής). Ειδικότερα οι Γερμανοί κατέσχεσαν 83 κιλά χρυσού από την Τράπεζα της Ελλάδος και 19.000 κιλά ασήμι. Είναι προφανές πως οι ελληνικές Αρχές δεν μπόρεσαν να διασώσουν το σύνολο του αποθέματος πολύτιμων μετάλλων.

Παράλληλα οι Γερμανοί έκλεψαν αρχαιότητες από 42 μουσεία, 4 αρχαιολογικές συλλογές και επιπρόσθετα έκλεψαν 140 τεμάχια αγγείων, 12 κιβώτια με λοιπά αρχαιολογικά αντικείμενα, 122 νομίσματα αξίας και χρυσά στεφάνια, 8 ιερά σκεύη εκκλησιών, 8 άλλα ευρήματα, 2 πίνακες, πλήθος βιβλίων, κειμηλίων, ενώ έκαναν 24 παράνομες ανασκαφές με άγνωστα αποτελέσματα. (1)

Και συνεχίζουμε.

Οι τιμές που θα αναφέρουμε παρακάτω, είναι σε δολάρια ΗΠΑ με την αξία που είχε το αμερικανικό νόμισμα το 1947. Η σημερινή είναι πολλαπλάσια.
- Η αξία των κατασχεθέντων αγροτικών προϊόντων από τους Γερμανούς ανήλθε σε 136.432.135$
- Στον τομέα της κτηνοτροφίας, οι Γερμανοί κατέστρεψαν ζωικό κεφάλαιο αξίας 58.636.446$ και κατέσχεσαν ζωικό κεφάλαιο αξίας 152.042.127$
- Στον τομέα της αλιείας, οι Γερμανοί προξένησαν ζημιά αξίας 806.307$ και κατέσχεσαν ψάρια αξίας 1.101.953$
- Στον τομέα γεωργικών εγκαταστάσεων οι Γερμανοί προξένησαν ζημιές αξίας 48.722.243$ και κατέσχεσαν εγκαταστάσεις αξίας 14.519.466$
- Στον τομέα των δασών, οι Γερμανοί κατέστρεψαν δάση αξίας 18.816.969$ και άντλησαν ξυλεία αξίας 22.312.322$ (2)
Και αυτά βέβαια χωρίς να υπολογιστεί η ζημιά στην ελληνική βαριά βιομηχανία και τα χιλιάδες μηχανήματα που κατασχέθηκαν και μεταφέρθηκαν στην Γερμανία, καθώς και τα εμπορικά πλοία που κατασχέθηκαν για τη μεταφορά υλικών και στρατευμάτων για την Γερμανία.

Εδώ πρέπει να προσθέσουμε ότι, η Ελλάδα πλήρωσε-αναλογικά με το μέγεθός της-το βαρύτερο τίμημα από την πολιτική της εξοντωτικής εκμετάλλευσης του γεωργικού, κτηνοτροφικού, βιομηχανικού και φυσικού πλούτου της. Οι νεκροί από πείνα μεταξύ 1941-1944 έφτασαν τους 360.000 χιλιάδες, ενώ λόγω της ασιτίας, το 1946, υπήρχαν 400.000 νέοι φυματικοί και άλλα 2,5 εκατομμύρια Έλληνες που έπασχαν από ελώδη πυρετό και από επιδημικές ασθένειες.

Αυτά εν ολίγοις αγαπητοί-πλέον σύμμαχοι-Γερμανοί.

Περί «χρωστούμενων» και «συναλλαγματικών» προς τον ελληνικό λαό και το ελληνικό κράτος. Και αν θέλετε την επόμενη φορά στο εξώφυλλό σας, μπορείτε να βάλετε φωτογραφίες από τις θηριωδίες των προγόνων σας, για να «μη ξεχάσετε». Γιατί έθνος που ξεχνά είναι καταδικασμένο να χαθεί στη λήθη, όπως έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες. Ξέρετε, αυτοί που έδωσαν τα φώτα του πολιτισμού στην ανθρωπότητα. Μπορεί να χρεοκοπήσουμε οικονομικά, αλλά ήμασταν, ήμαστε και θα παραμείνουμε υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες.

Και το κυριότερο: Σαν λαός της Θάλασσας ξέρουμε πολύ καλά από μπάνιο. Όσο και να προσπαθήσετε να μας «πνίξετε» εμείς θα κολυμπάμε…

Βιβλιογραφία-πηγές
1. Ιωάννης-Διονύσιος Σαλαβράκος, «Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος-Γερμανική Οικονομία, Εκδόσεις Ιωλκός, σελίδα 285. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου για το «Χρυσό των Ναζί» στο Λονδίνο 2-4 Δεκεμβρίου 1997, Κ. Δοξιάδης, «Οι θυσίες της Ελλάδας» στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, εκδόσεως 1947

2. Ιωάννης-Διονύσιος Σαλαβράκος, «Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος-Γερμανική Οικονομία, Εκδόσεις Ιωλκός, σελίδα 271-272. Κ. Δοξιάδης, «Οι θυσίες της Ελλάδας» στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, εκδόσεως 1947

Misha διά την αντιγραφή
Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 26

Καυστική και δυνατή απάντηση – διαμαρτυρία των Ελλήνων της Γερμανίας στο γερμανικο Focus

Posted on February 26, 2010 by Πολίτης της Μπανανίας KLAUS BOETIG

Διαβάστε το, έχει ενδιαφέρον.

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τη σύνταξη του γερμανικού περιοδικού «Focus» απέστειλε σήμερα η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων (ΟΕΚ) Γερμανίας, με αφορμή δύο υβριστικά άρθρα και συνέντευξη που φιλοξενούνται στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού.

Στην επιστολή αναφέρεται ότι οι Έλληνες της Γερμανίας χαιρετίζουν το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις της Γερμανίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών έδωσαν πολιτική στήριξη στην Ελλάδα, αλλά και ότι η ΕΕ θα επιτηρήσει την εφαρμογή του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης που αποφάσισε η ελληνική κυβέρνηση.

Τονίζεται, επίσης, ότι οι Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας δεν συμφωνούν με συνταξιοδότηση ύστερα από 15 χρόνια εργασίας, απορρίπτουν το «φακελάκι» και επικρίνουν νεποτισμό, φοροδιαφυγή και δημιουργικές στατιστικές. Στη συζήτηση, όμως, υπογραμμίζει η ΟΕΚ, θα έπρεπε να μπουν και άλλα θέματα, όπως ο εκμαυλισμός του ελληνικού πολιτικού συστήματος από πολυεθνικές ( «Siemens”), η κατάσταση ασφάλειας της Ελλάδας που την κάνει να θεωρεί αναγκαία οικονομικά εξουθενωτικούς εξοπλισμούς, αλλά και τα σχετικά συμφέροντα των πωλητριών χωρών και πολλά άλλα που οδήγησαν στη σημερινή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.

Σε συζήτηση, συνεχίζει η.......

 

επιστολή, θα πρέπει να τεθούν και απόψεις όπως εκείνη του προέδρου του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών της γερμανικής οικονομίας «Ifo» που φιλοξενεί το περιοδικό με συνέντευξη στην ίδια έκδοσή του, ο οποίος αντί της αποπομπής της Ελλάδας από την Ευρωζώνη ή την υπαγωγή της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, εμφανίζεται να προτιμά την απόσυρση της Γερμανίας από το ευρώ με επαναφορά του γερμανικού μάρκου και να μιλά για «χρησιμότητα» μιας «κάποιας υποτίμησης του ευρώ», ώστε οι γερμανικές εξαγωγές «να πάρουν πάλι επάνω τους».

Αυτό θα ήταν το αντικειμενικό επίπεδο μιας ειλικρινούς συζήτησης σε επίπεδο ευρωπαϊκής κοινής γνώμης, τονίζει η ΟΕΚ Γερμανίας, που επικρίνει τη σύνταξη του «Focus» ότι προτίμησε να διασύρει ολόκληρο τον ελληνικό λαό, προσβάλλοντας κατά τρόπο ασεβή την παγκόσμια πολιτιστική του κληρονομιά και διαδίδοντας ασύστολα ψεύδη σχετικά με τις επιδόσεις της διανόησης και του ελληνικού πολιτισμού.

«Ελαφρά τη καρδία», συνεχίζει η ΟΕΚ, «βγάζετε τον Αριστοτέλη σκάρτο, εξαίρετε την καταστροφή αρχαίων ελληνικών αγαλμάτων από τους Βυζαντινούς, χύνετε κροκοδείλια δάκρυα για την πτώση της Εσπερίας στους Οθωμανούς, καταγράφετε το χρονικό των σφαγών εις βάρος του Ελληνικού Έθνους ως τα σήμερα, επιστρατεύετε τον Φάλμεράγιερ -αλήθεια, ήταν από τότε γνωστή η μέτρηση της περιμέτρου του κρανίου ως μεθόδου προσδιορισμού της φυλετικής ταυτότητας;- κι όλα αυτά μόνο και μόνο για να αποδείξετε ότι το πραγματικό ελληνικό Έθνος έχει προ πολλού εξαφανισθεί και με την γνωστή μανία παραχαρακτών της Ιστορίας να αυτοανακηρυχθείτε κήνσορες και τοποτηρητές του ελληνικού Πολιτισμού. Τους δε αναγνώστες σας θέλετε να πείσετε ότι το σημερινό ελληνικό έθνος συνιστούν απατεώνες, οι οποίοι καμία απολύτως σχέση δεν έχουν με τους ενδόξους προγόνους των. Αυτό όχι μόνο δίκαιο και αληθινό δεν είναι, είναι ρατσιστικό!».

«Εκείνο, βέβαια, που λείπει από την απαρίθμηση που κάνουν οι καθαρόαιμοι συντάκτες του περιοδικού», αναφέρει η ΟΕΚ σε καυστικό τόνο, είναι «η ένδοξη συμμετοχή των σταυροφόρων στην κατάλυση του Βυζαντίου, η συμβολή της αυτοκρατορικής Γερμανίας στις εθνοκαθάρσεις που διεξήγαγαν οι Τούρκοι εις βάρος των Αρμενίων και των Ελλήνων της Μικρασίας, και, τέλος, οι κλοπές ελληνικών αρχαιοτήτων από τους ναζί», καθώς και οι πράξεις τους κατά του ελληνικού λαού και της οικονομίας του – «το κατοχικό δάνειο ύψους δισεκατομμυρίων, αν εξαιρέσει κανείς δύο δόσεις που κατέβαλαν ήδη τότε οι ναζί, παραμένει μέχρι σήμερα ανεξόφλητο».

«Εμείς, μαζί με τους λογικούς στη χώρα αυτή, τους οποίους εσείς με τα άρθρα σας κάνατε να ντρέπονται, θα μαζέψουμε τα συντρίμμια που αφήσατε πίσω σας, και θα αποτοξινώσουμε τις σχέσεις των δύο λαών από το δηλητήριο που σεις χύσατε», καταλήγει η επιστολή.

Από : kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

“Πολιτισμικό σοκ της Ελλάδας” Τι είπε τελικά το Γερμανικό Focus;

Το εξώφυλλο του Focus που προκαλεί αντιδράσεις

Το εξώφυλλο του Focus που προκαλεί αντιδράσεις

Καλησπέρα σε όλους. Πολύ ντόρος έγινε τις τελευταίες ημέρες με αυτά που έγραψε το γερμανικό περιοδικό για την φάρα μας. Όπου πας και σε όποια παρέα και αν βρεθείς, το αντικείμενο συζήτησης είναι οι φίλοι μας οι Γερμανοί. Άλλος λέει καλά να πάθουμε έτσι σκατά που τα κάναμε, άλλοι λένε δεν βαριέσαι και άλλοι τα παίρνουν στην κράνα για τόλμησαν να θίξουν την εθνική μας υπόσταση. Εγώ αλλά και η παρέα μας  μπήκε  στην διαδικασία να σχολιάσει όλη αυτή την βαβούρα…αλλά όμως πριν από λίγο *δέχτηκα ένα πολύ ωραίο email από έναν πρώην συνάδελφο μου.

Το email λοιπόν περιέχει την μετάφραση του γερμανικού άρθρου ώστε όλοι μας που δεν γνωρίζουμε την γερμανική να μάθουμε τι ακριβώς λένε για μας οι υπεύθυνοι του περιοδικού –γιατί αλλοίμονο αν κρίνουμε ένα ολόκληρο έθνος από ένα άρθρο ενός περιοδικού.

Γι’ αυτό και σήμερα, έκοψα  σας παραθέτω από κάτω αυτούσιο το κείμενο για να το διαβάσετε και να το μελετήσετε. Ειλικρινά δεν γνωρίζω το μεταφραστή, αν πάντως διαβάσει αυτές τις  γραμμές,

 τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ

Τίτλος: “Πολιτισμικό σοκ της Ελλάδας

Αρθρογραφος.Κ.Boetig από το Focus on line KLAUS BOETIG

* Η μετάφραση από τα γερμανικά του άρθρου, έχει ως εξής:

 

“Η Ε.Ε. ζητάει από την Ελλάδα όχι μόνο μια σκληρή οικονομική πολιτική αλλά απαιτεί και αλλαγή της νοοτροπίας.

Οι ρίζες όμως της διαφορετικότητας είναι βαθιές και δεν θα αλλάξει τίποτα πέραν μιας αισθητικής εξωτερικής επέμβασης

Μπορούμε να καταλάβουμε τους Έλληνες;

Οι Έλληνες δεν γνωρίζουν προβλήματα προσαρμoγής. Έχουν κατακλείσει τον κόσμο ψήνοντας και τηγανίζοντας γύρω τους, και παίζοντας σε ρόλο κομπάρσου σε κάποια μικρά εργάκια. Σε αυτόν τον συμπαθητικό μικρό λαό που φαίνεται να χορεύει συνεχώς τον Ζορμπά και να γλεντάει, δεν εκπλήσσεται ο γνωστής των πραγμάτων καθόλου με όσα γίνονται.

Πώς και να εκπλήσσεται εξάλλου με έναν λαό που ανακατεύει ρετσίνι με κρασί, τυλίγει ρύζι με χορταρικά σε αμπελόφυλλα , παίρνει το ευρωπαϊκό κύπελλο σχεδόν χωρίς κανένα γκολ, αλλά γνώριζε πριν 2.500 χρόνια ότι η ύλη αποτελείται από άτομα και η γη περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο;

Οι Έλληνες ένιωθαν πάντα σαν τους γονείς του πολιτισμού και δεν δίσταζαν όμως να περνούν τα λεφτά των παιδιών τους. Σήμερα αυτό το κράτος μπαίνει στο γηροκομείο και δέχεται κηδεμόνα να το επιβλέπει.

Αλλά φυσικά αυτό δεν απασχολεί καθόλου τον Έλληνα πολίτη. Αυτός πότε δεν περίμενε κάτι από τον υπουργό του, πέρα από την ανταλλαγή της ψήφου του με την άδεια να κτίσει το αυθαίρετο του.

Δεν βαριέσαι σου λέει το ελληνικό κράτος θα επιβιώσει και χωρίς δική του κυβέρνηση. Εξάλλου γιατί να αλλάξει κάποιος όταν είναι τόσο τέλειος όσο ο Έλληνας.;

Γλώσσα και γραφή

Οι Έλληνες είναι μοναδικοί! Μόνο αυτοί γράφουν ελληνικά. Το να ξεφορτωθούν επιτέλους την 2500 χρονών παλαιά γραφή ούτε που το σκέφτηκαν πότε. Εξάλλου το ελληνικό αλφάβητο ήταν υπεύθυνο για την δημιουργία της λατινικής και κυριλλικής γραφής. Στο πέρασμα των χρόνων δεν άλλαξε ιδιαίτερα πάρα μόνο στην έννοια των λέξεων. Φυσικά στα σχολεία είναι κύριο μάθημα και διδάσκεται από την πρώτη Γυμνασίου. Είναι σαν να μαθαίναμε εμείς τα αρχαία γερμανικά η τα γοτθικά.

Έχουν φροντίσει όμως να διευκολύνουν τους ξένους τουρίστες τους με πινακίδες που αναγράφουν τις τοποθεσίες με λατινικά γράμματα, αν και σε μια απόσταση μερικών μέτρων θα δεις την ίδια ονομασία με τρεις διαφορετικούς τρόπους γραμμένη. Agia , Aghia, Αyia.

Οι κανόνες υπάρχουν για να τους παραβιάζουν. Στα μικρά όσο και στα μεγάλα.

Εγωισμός και αίσθηση του “εμείς”. Ο ένας εναντίον του αλλού, αλλά όλοι μαζί εναντίον του εχθρού.

Ο καθένας προσπαθεί στους δρόμους είτε με αυτοκίνητο είναι είτε με μηχανάκι, να κόψει την προτεραιότητα του αλλού.

“Ο ένας εναντίον του αλλού και όλοι μαζί ενάντια στον πεζό φυσικά”, είναι ο σκοπός.

Για να δοθεί μια λύση μπαίνει στη μέση ο τροχονόμος να ρυθμίσει την κίνηση. Και ξάφνου όλοι οι οδηγοί μαζί συμφωνούν και συνεργάζονται σε έναν εκκωφαντικό θόρυβο κορναρίσματος που τελικά οδηγεί τον τροχονόμο στην φυγή.

Με ελεύθερο το πεδίο λοιπόν πάλι οι οδηγοί επιδίδονται στο εγωιστικό τους έργο.

Μεταξύ τους βασικά οι Έλληνες μισιούνται.

Δεν είναι τυχαίο που στον ελληνικό εμφύλιο του 1944-1949 σκοτώθηκαν περισσότεροι Έλληνες απ’ ότι στον δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο.

Τον εισβολέα όμως τον αντιμετωπίζουν όλοι μαζί. Είτε Αριστεροί είναι είτε Δεξιοί.

Η μεγαλύτερη φιλοφρόνηση που μπορείς να αποσπάσεις από Έλληνα είναι το “είσαι δικός μας”.

Με την πλάτη γυρισμένη.

Υπάρχουν άνθρωποι και Έλληνες

Μέχρι και πριν 30 χρόνια οι Έλληνες μετρούσαν έξι ηπείρους.

Τις γνωστές πέντε που ξέρουμε όλοι και την …Ελλάδα.

Για μερικούς μάλιστα υπήρχαν και τεσσάρων ειδών ζωντανά πλάσματα.

Τα φυτά, τα ζώα, οι άνθρωποι και οι Έλληνες.

Την ΕΟΚ την περνούσαν κάποιοι για συνεργασία του διαόλου με τον Πάπα που σκοπό είχαν να καταδυναστεύσουν και να μυήσουν τους χριστιανούς ορθόδοξους σε ρωμαϊκές αιρέσεις.

Έτσι μάλιστα δεν υποδουλώθηκαν ούτε στους Τούρκους. Η “Ισταμπουλ” ονομάζεται ακόμη επισήμως Κωνσταντινούπολη και η κιτρινόμαυρη σημαία της βυζαντινής αυτοκρατορίας κυματίζει ακόμη σε εκκλησίες και μοναστήρια.

Ακριβώς και πάντα δίπλα της έχει την γαλανόλευκη ελληνική, του μόλις κατά το 1829 απελευθερωμένου ελληνικού κράτους.

Ωστόσο οι Έλληνες ως χριστιανοί δίνουν ονόματα αρχαιοελληνικά στα παιδιά τους χωρίς ενδοιασμούς. Έτσι έρχεται σε αντίθεση η μεγαλοπρέπεια της ελληνικής αρχαιότητας με την σημερινή τους εικόνα.

Η παρέα μετράει. Όμως είναι παρέα της μιας στιγμής

Οι περισσότεροι Έλληνες είναι πολύ της παρέας. Δεν τους αρέσει να τρώνε μόνοι τους ή δυο -δυο. Θέλουν μεγάλες παρέες και ο ένας φέρνει και τον άλλο μαζί του.

Οπότε βλέπεις συχνά μεγάλες παρέες στα τραπέζια τους. Η πίστα στον χορό μονοπωλείται και θεωρούν αγένεια να μπεις μαζί τους στο συρτάκι ή στο χασάπικο.

Και το μπουρμπουάρ στην ορχήστρα πάει για την ατομική του ευχαρίστηση σε δική του παραγγελία.

Τρώνε διαφορετικά, και τσακώνονται ψεύτικα για τον λογαριασμό. Οι Έλληνες παραγγέλνουν όλοι μαζί στο τραπέζι και όχι ο καθένας το πιάτο του. Το κρασί ρέει άφθονο στα ποτήρια και πάντα πρέπει να φροντίζουν να υπάρχει ανεφοδιασμός.

Δεν αδειάζει κάνεις το πιάτο του, γιατί αυτό θα σήμαινε πως το φαγητό έπεσε λίγο και ίσως δεν θα χόρτασαν όλοι.

Όταν έρχεται ο λογαριασμός όλοι προθυμοποιούνται δήθεν να πληρώσουν ενώ ξέρουν πολύ καλά ποιανού η σειρά είναι. Όσο για το μπουρμπουάρ, τους είναι πιο βολικό να αφήνουν τα ψιλά στο τραπέζι , αντί να στρογγυλοποιήσουν το ποσό λεκτικά στον σερβιτόρο.

Ο Θεός βοηθός: Καινούργιοι άγιοι για καινούρια προβλήματα

Το 97% των Ελλήνων είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Οι εικόνες των αγίων τους κρέμονται όπου μπορεί κανείς να φανταστεί.

Έχουν ρόλο υπουργού και γενικού γραμματέα του Θεού και κρέμονται εκτός από τις εκκλησίες και στις ταβέρνες στα σπίτια, στα σούπερ μάρκετ δίπλα στο ταμείο.

Όποιος έχει προβλήματα απευθύνεται σε αυτούς και μάλιστα κατευθείαν στους ειδικούς. Στον Άγιο Νικόλαο (οι ναυτικοί) ή στην Άγια Παρασκευή (όσοι έχουν προβλήματα οράσεως). Όταν βέβαια εμφανιστεί καμιά καινούρια ασθένεια, τότε βαφτίζουμε κάποιον καινούριο Άγιο όπως το 1959 τον Αγ.Ραφαηλ για τους καρκινοπαθείς.

Μόνο που για τους πολιτικούς τους δεν βρέθηκε ακόμη κανένας.

Χωρίς χρόνο και χώρο

Οι Έλληνες ζουν μέσα σε ανοιχτό όριο του αιωνίου χρόνου. Ο χρόνος δεν έχει αρχή και δεν έχει τέλος…Το “τώρα” σπάνια το συναντάς και η λέξη “αύριο” είναι πολύ συχνή. Ομως τα λεωφορεία και τα τρένα πρέπει να κρατήσουν ένα ωράριο και αυτό δεν είναι πάντα εύκολο.

Όσο για τους δρόμους που έχουν ονομασίες, αυτές τις γνωρίζει μόνο ο ταχυδρόμος γιατί σχεδόν πότε δεν βλέπεις τις πινακίδες στην θέση τους.

Μια προφορική κοινωνία

Ο Έλληνας πολύ εύκολα θα ρωτήσει να μάθει τον δρόμο παρά θα χρησιμοποιήσει τον χάρτη. Δεν ξέρει ούτε να τον διαβάζει και έτσι γέλασε πολύς κόσμος όταν ένας νταλικέρης ερχόμενος από την Βενετία έκανε τον κύκλο της Ελβετίας για να φτάσει στην Νυρεμβέργη. Είχε σημειώσει στον χάρτη που αγόρασε για πρώτη φορά στην ζωή του την διαδρομή που του φάνταζε πιο ωραία.

Συνάδελφοι του εξήγησαν ότι θα ερχόταν πολύ πιο σύντομα μέσα από τη σήραγγα του Brenner. Πέταξε τον χάρτη του και από δω και στο εξής λέει θα ρωτάει.

Με τα τυπωμένα γράμματα φαίνεται δεν τα πηγαίνουν γενικώς καλά οι Έλληνες. Ετσι και τα ωράρια των μουσείων στις ηλεκτρονικές σελίδες του υπουργείου Πολιτισμού ποτέ δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Πνεύμα δημιουργικό: I have inspiration

Πολλοί Έλληνες είναι πνεύματα δημιουργικά και αυτό όχι μόνο στο να παραποιούν στατιστικά στοιχεία.

Έτσι και ο Κρητικός Γιώργος Πετράκης που έχει το δικό του μουσείο που μας ξεναγεί από την εποχή των πρώτων ανθρώπων έως την εφεύρεση του τροχού έως και την προσγείωση στην σελήνη.

Το ίδιο και ο Κώστας Κοτσανάς από το Κατάκολο που λειτουργεί έκθεση με τίτλο την τεχνολογία από το πρώτο ρομπότ έως και το ξυπνητήρι.

Όσο για την ζωγράφο στα νότια της Κρήτης που διατηρεί και πλυντήριο ρούχων, αυτή έχει την έκθεση της ανάμεσα στα πλυντήρια και συχνά μια ταμπελίτσα στην πόρτα που γράφει: ”I have inspiration. Come back tomorrow”

Οι Έλληνες στις διακοπές τους

Οι Έλληνες προτιμούν να κάνουν διακοπές με παρέες και στην πατρίδα τους. Το καλοκαίρι στην θάλασσα και τον χειμώνα στα βουνά.

Όπως επίσης και στα αρκετά χιονοδρομικά κέντρα που υπάρχουν.

Τα καταλύματα τους κάθε άλλο πάρα ταπεινά χαρακτηρίζονται και έχουν συνήθως τον τζάκι τους και το τζακούζι τους.

Οι παραγγελίες στο φαγητό γίνονται προφορικά και τα γκαρσόνια γνωρίζουν πολύ καλά πως εδώ έχουν να κάνουν με ντόπιους και όχι με τουρίστες.

Βλέπετε οι Ελληνίδες μαμάδες μπορούν να κρίνουν το καλό φαγητό.

Πολλά από αυτά τα καταλύματα φτιάχτηκαν με χορηγήσεις της Ε.Ε. και έχουν πάρει τέτοια μορφή ώστε αργότερα να μπορούν να τροποποιηθούν σε κατοικίες για τα παιδιά τους”.

Αυτό ήταν το άρθρο των Γερμανών. Σχολιάστε,  αν το επιθυμείτε.

* Το άνω άρθρο όπως και το  email είναι  απο  το www.slap.gr και η φωτό από το 24gr

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Κ. Klaus Botig (χωρίς αγαπητέ).

    Είναι φυσικό να μην μπορείς να καταλάβεις τους Έλληνες, γιατί ποτέ δεν υπήρξες τέτοιος. Κι KLAUS BOETIG_thumb[6]ακόμη και 100 ιθαγένειες(...) να σου παραχωρηθούν από το Ελληνικό Κράτος, πάλι δε θα καταφέρεις να τους καταλάβεις. Πώς να σου το εξηγήσω; Είναι τόσο απλό (για μένα) και ταυτόχρονα τόσο δύσκολο (για σένα) να το αντιληφθείς. Εγώ μεγάλωσα μέσα σ΄ ένα κλίμα που ευνοούσε την πρόοδο του ατίθασου ανθρώπινου πνεύματος, σε αντίθεση με σένα που μεγάλωσες σε κλίμα που αποσκοπούσε στη παραγωγή ρομπότ. Έτσι εγώ κατέληξα άνθρωπος κι εσύ ρομπότ. Πώς είναι δυνατό να με καταλάβεις;...
    Είναι φυσικό, γερμανέ, να παθαίνεις πολιτισμικό σοκ, όταν έρχεσαι στην Ελλάδα. Πώς, άλλωστε, θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, όταν στα 100, πάνω-κάτω, χρόνια της ιστορίας σου, ως Γερμανία, το μόνο που πρόσφερες στην ανθρωπότητα, είναι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι και βαρειά βιομηχανία; Είναι φυσικό να παθαίνεις σοκ!
    Συμπαθητικό μικρό έθνος ε; Μικρό είναι το μάτι σου! Η αλήθεια είναι ότι είμαστε ένα μεγάλο ΕΘΝΟΣ με τεράστια και απλησίαστη, από εσένα και τους ομοίους σου, προσφορά στην ανθρωπότητα. Και αυτό μας κάνει αντιπαθητικούς. Είμαστε λοιπόν ένα ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟ ΕΘΝΟΣ. Πες το χρυσό μου(...), μη ντρέπεσαι......
    Ο Έλληνας δςν έχει έγνοιες; Έχει και πολλές μάλιστα. Και ξέρεις γιατί; Γιατί σκέφτεται... Αυτός που δε σκέφτεται, δεν έχει έγνοιες. Δηλαδή εσύ! Δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ ε; Πες μου: είμαστε οι δυο μας, τρεις τα ξημερώματα, σε μια πόλη που δεν κουνιέται φύλλο,μπροστα σ΄ ένα φανάρι που για τους πεζούς δείχνει κόκκινο. Ποιος από τους δύο θα περάσει και γιατί;... Εγώ ζω γερμανέ, εσύ είσαι κουρδισμένος......
    Οι Έλληνες δεν αισθάνονται, όπως λες, πατέρες των....

 

υπολοίπων ευρωπαϊκών κρατών, αλλά ΟΛΩΝ των άλλων λαών του κόσμου, με εξαίρεση αυτών της Κίνας, της Μεσοποταμίας (που εσύ, γερμανέ, μαζί με τους αμερικάνους, βίασες και καταλήστευσες πρόσφατα, όπως έκανες πριν 60 χρόνια και σε μένα) και των Ίνκας, τους πολιτισμούς των οποίων σέβονται και θαυμάζουν για την προσφορά τους στην ανθρωπότητα.
    Διδάσκω στο παιδί μου αρχαία Ελληνικά, γιατί και τότε και τώρα, Έλληνας ονομαζόμουν και ονομάζομαι. Τι να μας πεις κι εσύ για τους προγόνους σου; Τη μία Γότθος, την άλλη Βησιγότθος, την τρίτη Οστρογότθος και πάει λέγοντας... Ενώ εσύ ονομάζεσαι γερμανός. Έτσι εξηγείται το κόμπλεξ σου, να μάθεις στα παιδιά σου τη γλώσσα των πατέρων τους. Αλλά γιατί να τους τη μάθεις; Ποια έιναι η ιστορία τους;  Βία και αίμα. Ό,τι εξακολουθείς να κάνεις κι εσύ σήμερα. Μην ξεχνάμε τον εικοστό αιώνα... Γι΄ αυτό δε θέλεις να έχεις σχέση μαζί τους. Μην κουράζεσαι άδικα. Είναι μάταιο να προσπαθείς να σβήσεις το παρελθόν σου.
    Τέλος, όσον αφορά τη φράση σου: "περισσότεροι σκοτώθηκαν στον εμφύλιο, παρά στην κατοχή", τι ν΄ απαντήσω; Προηγουμένως, σου εξήγησα την αξία του να "σκέφτεσαι". Αφού αδυνατείς να το κάνεις, τι θέλεις και γράφεις ανοησίες εκτιθέμενος; Ακόμη κι έτσι να είναι, όπως τα λες, δες τη διαφορά δύστυχε. Στον εμφύλιο πόλεμο συγκρούονται ένοπλα τμήματα. ΠΟΛΕΜΟΣ!!! Ένοπλος, σκότωνε ένοπλο αντίπαλο. Έχει αυτό καμία σχέση με τους χιλιάδες άμαχους και γυναικόπαιδα, χωριά ολόκληρα, που σφάχτηκαν στημένα στον τοίχο, όταν ο πατέρας σου ή ο παππούς σου, διέτασε "πυρ";
    Κομπλεξικέ,ελεεινέ, ανήθικε, ανιστόρητε, μικρόψυχε κ. Botig, στο σπίτι του κρεμασμένου, δε μιλάνε για σκοινί.....
Υ.Γ. Το παραπάνω κείμενο προορίζεται αποκλειστικά για "εξωτερική" κατανάλωση, απένατι σε όσους βρίζουν την ΠΑΤΡΙΔΑ μου. Για τα , της δικιάς μας καμπούρας, θα μιλήσουμε άλλη φορά.

ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΜΑΘΑ!!

merkel3 Ας πάω να το επιβεβαιώσω ακόμα μια φορά.......

 

 

 

ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΜΑΘΑ!!

Ποιός είναι  ο  σωστός τρόπος για να ζυγίζεσαι: 

ATT000011

Δεν το πιστεύω ότι το έκανα λάθος τόσα χρόνια.

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25

Οι βλάκες είναι ανίκητοι...

Γράφει ο Θανάσης Λυρτσογιάννηςmerkel

Βλέποντας το κακόγουστο εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Focus, μπήκα στον πειρασμό να ξεστομίσω τη φράση «την εποχή που εμείς κτίζαμε Παρθενώνες εσείς τρώγατε βελανίδια», αλλά συγκρατήθηκα για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι η γερμανική κακογουστιά του περιοδικού η οποία είναι ανάξια περαιτέρω προσοχής και ενασχόλησης μαζί της. Ο δεύτερος είναι πως δεν ήθελα να κεντρίσω έναν λανθάνοντα ρατσισμό που όλοι σχεδόν κρύβουμε μέσα μας.

Αν αρχίζαμε ο ένας λαός να κατηγορεί τον άλλον θα ζημιώνονταν όλοι. Γιατί όταν οι Ευρωπαίοι προσπαθούν να οικοδομήσουν το δικό τους σπίτι, οφείλουν να έχουν ένα βασικό θεμέλιο. Τη δική τους ταυτότητα. Ταυτότητα που έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα, στον ελληνικό ορθό λόγο, στην ελληνική φιλοσοφία, στην ελληνική πόλη, στην ελληνική κωμωδία, στην ελληνική τραγωδία και γενικότερα στον ελληνικό πολιτισμό. Εξάλλου, είναι γνωστό πως οι βλάκες είναι ανίκητοι, οπότε η οποιαδήποτε αντιπαράθεση μαζί τους δεν είναι παρά χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Γιατί οι.....

 

υπεύθυνοι του περιοδικού όφειλαν να γνωρίζουν ότι στον σημερινό παγκοσμιοποιημένο κόσμο με τις δυναμικά ανερχόμενες Κίνα, Ινδία, Βραζιλία και Ρωσία, η Γερμανία είναι καταδικασμένη να υποβιβαστεί στο κοντινό μέλλον σε μία δύναμη τρίτης, αν όχι τέταρτης διαλογής.

Το μέλλον του Γερμανού, του Γάλλου, του Ολλανδού, του Σουηδού και του Ελληνα ασφαλώς βρίσκεται στην Ενωμένη Ευρώπη. Σε μία Ευρώπη αλληλεγγύης και κοινών συμφερόντων, σε μία Ευρώπη κοινής άμυνας και κοινής εξωτερικής πολιτικής, σε μία Ευρώπη με κοινούς οικονομικούς στόχους και οικονομικές πολιτικές που επιτρέπουν την επίτευξή τους. Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες μικρόνοων πολιτικών ή εθνικιστών παλαιάς κοπής. Οι οποίες όμως, αν αγνοηθούν, απειλούν να τινάξουν στον αέρα το ευρωπαϊκό οικοδόμημα.

Θανάσης Λυρτσογιάννης
lyrtso@pegasus.gr

Σ.σ. :  Συμφωνούμε απόλυτα φίλτατε , αλλά εκείνο το  " λανθάνοντα ρατσισμό"  τι τον ήθελες ; Μήπως κουβαλάς νερό κι εσύ στο  "μύλο" της παγκοσμιοποίησης ; Μήπως το ευρωπαϊκό οικοδόμημα έχει  ήδη τοποθετημένες τις βόμβες που όπως λες θα το τινάξουν στον αέρα ;Μήπως το σκηνικό που έχει στηθεί προσβλέπει σε παρόμοια αποτελέσματα ; Να "οδηγήσει" τους λαούς τον έναν εναντίον του άλλου σπέρνοντας παντός είδους διχόνοιες και αντιπαραθέσεις ; .

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24

«Διάβημα» Πετσάλνικου στον Γερμανό πρέσβη

PETSALNIKOS

Την οργισμένη αντίδραση του προέδρου της Βουλής, Φ. Πετσάλνικου, προκάλεσε το «μπαράζ» των ανθελληνικών δημοσιευμάτων στη Γερμανία. Για τον λόγο αυτό έχει καλέσει αύριο στο γραφείο του τον Γερμανό πρέσβη στη χώρα μας, προκειμένου να του διαμαρτυρηθεί για τα δημοσιεύματα γερμανικών περιοδικών που «δυσφημούν την Ελλάδα».

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση που θα έχει αύριο με τον Γερμανό πρέσβη, ο κ. Πετσάλνικος θα του μεταφέρει πως «δεν υπάρχει απλώς δυσφορία, αλλά αγανάκτηση από τον ελληνικό λαό» για το ανθελληνικό παραλήρημα. Στην προσπάθειά του -όπως ο ίδιος δήλωσε- για την αποκατάσταση της αλήθειας απέστειλε ήδη απαντητική επιστολή σε έντονο ύφος στο περιοδικό «Stern», ενώ ανάλογη επιστολή διαμαρτυρίας ετοιμάζει και στο περιοδικό «Focus».

Στην επιστολή ο κ. Πετσάλνικος, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι το άρθρο «υπερβαίνει κάθε όριο» και χαρακτηρίζει «λαϊκιστικά υπεραπλουστευμένο και στρεβλό» το συμπέρασμα: «Εμείς οι Γερμανοί πληρώνουμε και εσείς οι Ελληνες εισπράττετε».

Ο πρόεδρος της Βουλής απαντά στο γερμανικό περιοδικό ότι η χώρα μας ουδέποτε ζήτησε χρήματα από τη Γερμανία, ότι η Γερμανία έλαβε βοήθεια από το 1990 έως το 2005 για την ανασυγκρότηση της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, ύψους 60 δισ. ευρώ. Σημειώνει, ακόμη, ότι για το χρονικό διάστημα 2007-13 αναλογούν από τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ 26,3 δισ. ευρώ για τη Γερμανία και 20,4 δισ. για την Ελλάδα.

Πηγή  :  ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ  ΕΘΝΟΣ 

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Ρατσιστική επίθεση κατά της Ελλάδας απο τα Γερμανικά ΜΜΕ.

«Απατεώνες στην ευρω-οικογένεια», «οι Ελληνες μάς στερούν τα χρήματά μας», «απατεώνες του Νότου θα αρπάξουν τα λεφτά των τίμιων Γερμανών φορολογουμένων», μερικές από τις αναφορές-πρόκληση του περιοδικού «Focus»

Ακραία πρόκληση κατά της Ελλάδας από το γερμανικό περιοδικό «Focus», το οποίο στο πρωτοσέλιδο της νέας έκδοσής του απεικονίζει την Αφροδίτη της Μήλου, σε επεξεργασία Photoshop, να χειρονομεί χυδαία με προτεταμένο το μεσαίο δάκτυλο.

Επιχειρώντας να πλήξει το κύρος της χώρας μας, αλλά και ξεπερνώντας κάθε όριο ευπρέπειας και ιστορικού σεβασμού, το εβδομαδιαίο περιοδικό εμφανίζει το άγαλμα, σε φωτογραφικό μοντάζ, ντυμένο από τη μέση και κάτω με την ελληνική σημαία.

FOCUS VINIUS

Κάθε όριο ευπρέπειας και σεβασμού στην Ιστορία ξεπέρασε το περιοδικό «Focus» στο εξώφυλλό του, στο οποίο με μοντάζ απεικονίζει την Αφροδίτη της Μήλου να χειρονομεί χυδαία

Το φωτογραφικό μοντάζ συνοδεύεται από τον κεντρικό τίτλο «Απατεώνες στην ευρω-οικογένεια» και υπότιτλο: «Οι Eλληνες μας στερούν τα χρήματά μας και «Tι γίνεται σε Ισπανία, Πορτογαλία και Ιταλία;».

Στην ιστοσελίδα του περιοδικού με το κακόγουστο δημοσίευμα που κινείται στα όρια του ρατσισμού, παρουσιάζεται βίντεο στο οποίο ένα ζευγάρι Γερμανών δηλώνουν ανήσυχοι για το κατά πόσο οι απατεώνες του Νότου θα αρπάξουν τα λεφτά των τίμιων Γερμανών φορολογουμένων.

Παράλληλα, οι δύο πρωταγωνιστές του βίντεο διαβάζουν με ιδιαίτερη προσοχή μία σειρά από άρθρα και ρεπορτάζ του περιοδικού, τα οποία περιγράφουν την εσωτερική δημοσιονομική ύφεση στην Ελλάδα και τις επιπτώσεις που κάτι τέτοιο μπορεί να έχει σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Το ζευγάρι των Γερμανών στέκεται μάλιστα σ’ ένα ιδιαίτερα προσβλητικό ρεπορτάζ με τίτλο: «Δύο χιλιάδες χρόνια πίσω.

Από την κούνια μέχρι την αυλή της ΕΕ: Ελλάδα, παρακμή άνευ προηγουμένου. Πώς έγινε αυτό;». Ενα άλλο άρθρο αυτής της κατηγορίας φέρει τον τίτλο: «Η πτώχευση της Ελλάδας» και σε αυτό, μεταξύ άλλων, παρουσιάζονται στατιστικά στοιχεία και διαγράμματα με την πτωτική πορεία του ευρώ, καθώς επίσης απεικονίζονται χώρες των οποίων το ισοζύγιο του προϋπολογισμού βρίσκεται στο «κόκκινο».

Αντιδράσεις
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πάντως, έχει προκαλέσει το γεγονός ότι με το που αναρτήθηκε η έκδοση στο Διαδίκτυο, δεκάδες Ελληνες του……

 

εξωτερικού εξέφρασαν την οργή τους με μηνύματα που απέστειλαν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του περιοδικού «Focus».

Η «ευφυής» κίνηση των συντακτών του περιοδικού «Focus» αποτελεί το τελευταίο επεισόδιο σε μια σειρά από προκλητικά δημοσιεύματα γερμανικών ΜΜΕ τις τελευταίες εβδομάδες για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.

«Stern»
Επιστολή- πρόκληση στους Ελληνες

Το τελευταίο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού «Stern» κινείται σε αντίστοιχο μήκος κύματος, δημοσιεύοντας επιστολή προς τους πολίτες της χώρας μας, με τίτλο «Ελληνες πολίτες».

«Μετά τις τράπεζες», επισημαίνει ο συντάκτης της επιστολής, Β. Βίλενβεμπερ, «θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Ελληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».

Στην επιστολή ο Βίλενβεμπερ σημειώνει ότι: «Εμείς έχουμε συνεισφέρει όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δισ. ευρώ, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δισ. ευρώ. Είστε κυριολεκτικά οι πιο ακριβοί μας φίλοι».

Ο ίδιος επισημαίνει ακόμα: «Στην ΕΕ είστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε ο πρωθυπουργός σας να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι να απεργείτε. Μη μας λέτε, λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή».

Πηγή: Μίνα Αγγελίνη Εθνος
Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

www.olympia.gr