«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Ger. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Ger. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Μαρτίου 17

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ...!

ntinome_elinika  Το συνημμένο, <<Ο Gerhard από την Γερμανία...>>, που ακολουθεί στo τέλος, είναι μιά πολύ σοφή πρόταση/έκκληση και σίγουρα εξ ...ουρανού προερχόμενη, αφού δεν αναφέρεται πουθενά όνομα συγγραφέα/συντάκτη! Ίσως να την έκαναν ...διανομή στο Διαδίκτυο, οι ...Θεοί των Ελλήνων, αυτοί του Ολύμπου κι’ αυτός ο Ένας και μοναδικός των μετέπειτα Χριστιανών...!

Φίλε συμπατριώτη, συγγραφέα/συντάκτη αυτού του υπέροχου πονήματος, όποιος κι’ αν είσαι, παίρνεις, από μένα τουλάχιστον, ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!

Όποιος γνωρίζει, ας μας ...αποκαλύψει το όνομα σου...!

Ο αξιαγάπητος Πρόεδρος της  Eλληνικής  Δημοκρατίας θα ’πρεπε ήδη προ πολλού να είχε βγει στην τηλεόραση και να διαβάσει, στους ...ξενομανείς κατοίκους αυτής της Πατρίδας, το περιεχόμενο του πονήματος – κάνοντας και ο ίδιος έκκληση: Οι Έλληνες να προτιμούν και ν’ αγοράζουν αυθόρμητα τα Ελληνικά Προϊόντα...! Οι Έλληνες ν’ αρχίσουμε επιτέλους να σκεφτόμαστε ...ελληνικά - αν θέλουμε να επιβιώσουμε σαν Έθνος...!

Γιά ...όλα και για τα ...πάντα δεν φταίνε οι εκάστοτε πολιτικοί - και μόνον...!

Βεβαίως, θα πρέπει και η Κυβέρνηση, πάραυτα, να φροντίσει δεόντως, ώστε οι κύριοι Έλληνες Βιομήχανοι να μειώσουν ανάλογα τις τιμές των ελληνικών προϊόντων, για να δοθεί έτσι, εκτός του ...πατριωτικού, και το οικονομικό κίνητρο, οι Έλληνες να αγοράζουν τα ελληνικά προϊόντα και όχι τα προϊόντα των εχθρών της Πατρίδας μας, επειδή είναι φθηνώτερα!

Gro8ia Βλέπε την ...μεγάλη ...’’αγάπη’’ που τρέφουν για μας τους Έλληνες, π.χ. οι ...’’φίλοι’’ μας οι Γερμανοί, ενεργοποιώντας το βίντεο, στο τέλος του κειμένου!

Οι Έλληνες Βιομήχανοι, Μεγαλο Επιχειρηματίες και Μεγαλο Τραπεζίτες, με αρκετά παλάτια και θαλαμηγούς ...’’κοσμούν’’ με ...υπερηφάνεια, τις παραθαλάσσιες ελληνικές εκτάσεις...!

Όμως, τώρα που η πάλαι ποτέ ένδοξη αυτή Πατρίδα  εκπνέει τα  λοίσθια , ας δείξουν έστω κάποιο ...ίχνος μόνον ανθρωπισμού, απέναντι στο λαό αυτής της Πατρίδας - όπου και οι ίδιοι ζουν και αναπνέουν...!

Κύριοι, του πλούτου και της χλιδής,οι τόκοι δανείων πενταετούς εξόφλησης που πρέπει να πληρώνει π.χ. ή Γερμανία, είναι αυτήν τη στιγμή 3,26% ενώ για την ...’’τριτοκοσμική’’ Ελλάδα είναι 14,11% - σκεφτείτε το, αυτό, καλά και εσείς και η Κυβέρνηση αλλά και οι 300 ...ένδοξοι της Ελληνικής Βουλής...!

Αφορά την εκπομπή της ARD (Γερμανικής Κρατικής Τηλεόρασης), του φανατικού αυτού Ανθέλληνα Harald Schmidt (βλέπε βίντεο παρακάτω), θα πρέπει να μάθουμε, γιατί η Γερμανική Κυβέρνηση δεν ζήτησε ακόμη συγγνώμη και γιατί ο ...κύριος αυτός, δεν τιμωρήθηκε ανάλογα, για το κακούργημα που διέπραξε απέναντι στην Ελλάδα - απέναντι σ’ αυτήν την Πατρίδα που τον έβγαλε απ’ τις ...σπηλιές, όπου ζούσε και τον έκανε κι’ αυτόν ...Άνθρωπο(;;;) Άνθρωπο δυστυχώς τέτοιον, που το μόνο για το οποίο του ...επιτρέπεται να ομιλεί, είναι τα ...κατορθώματα  του ...πατέρα του, ίσως, σε κάποια ...πασίγνωστα κρεματόρια...!

Βλέπε ακολούθως, το βίντεο απ’ την εκπομπή αυτού του Ανθέλληνα:

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς

clip_image002

Του Κώστα Γκαλιμάνη,

KostasGalimanis@yahoo.de

=============================================
Ο Gerhard από την Γερμανία...!

Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Franchua από την Γαλλία,ο Mario από την Ιταλία και ο Johan από την Ολλανδία, ευχαριστούν από καρδιάς όλους εμάς τους Έλληνες για την προτίμηση που δείχνουμε στα εθνικά τους προϊόντα, και κατά επέκταση στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των.
Και σαν επιβράβευση μας συμβουλεύουν να πουλήσουμε τον Παρθενώνα, και τα νησιά μας,
σπρώχνοντας μας στο Δ.Ν.Τ. για να λύσουμε τα οικονομικά μας προβλήματα.

Αντίθετα ο Νίκος από την Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος από τις Σέρρες,ο γαμπρός μας ο Γιάννης, ο γιος μας, ο Θοδωρής, ακόμα και εμείς οι ίδιοι, βγαίνουμε στην ανεργία για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Για την προτίμηση μας στα ξένα προϊόντα, και στα ξένα Super Markets (Lidl, Aldi, Carrefour, Dia).

Φανταστείτε πόσα δισεκατομμύρια ευρώ πηγαίνουν κάθε χρόνο στον Gerhard, στον Franchua, στον Mario και στον Johan. Και αυτό γιατί, ή από άγνοια ή από ωχαδερφισμό δεν αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα. Και μιλάμε για απλά πράγματα, καθημερινά. Όπως γάλα, τυρί, κασέρι, γιαούρτι, σαπούνια, χαρτιά υγείας, μακαρόνια, μπύρες, αναψυκτικά, ποτά, μαρμελάδες, τσιγάρα, σοκολάτες, παγωτά, μπισκότα, οδοντόκρεμες....
Τόσο απλά...
Φανταστείτε τώρα ότι όλοι οι Έλληνες αγοράζουν μόνο Ελληνικά ζυμαρικά και η βιομηχανία Μέλισσα,
για παράδειγμα, λόγω αυξημένης ζήτησης, θα πρέπει να διπλασιάσει την παραγωγή της. Σίγουρα θα χρειαστεί περισσοτέρους εργάτες, υπαλλήλους, οδηγούς, αποθηκάριους, περισσότερους μηχανικούς, ίσως χημικούς, σίγουρα περισσότερο σιτάρι (αγρότες). Σίγουρα κάποιους παρά πάνω υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβει. Σ’ αυτούς τους νεοπροσλαμβανόμενους φανταστείτε λέει, να είναι το παιδί σας, που ψάχνει δουλειά ή, ακόμα και εσείς οι ίδιοι.

Και όλα αυτά επειδή αγοράζατε μακαρόνια Μisko, η Μελισσα, και όχι μακαρόνια Barilla η μακαρόνια Lidl.
Τυχαίο? Δεν νομίζω!!! Στο τέλος ας το δούμε και εγωιστικά:
Τρώει ο Ιταλός μακαρόνια Μελισσα??
Πίνει καφέ Λουμιδη??
Πίνει ο Γερμανός μπύρα
Mythos??
Τρώει λουκάνικα Τζουμαγιας??
Πίνει ο Ολλανδός γάλα Μεβγαλ??
Τρώει κασέρι Τρικαλινό??
Πίνει ο Γάλλος Ελληνικό κρασί η τσίπουρο???

Γιατί να παίρνουμε εμείς τα δικά τους προϊόντα?
Για να μειώνουμε την ανεργία τους?
Μπορεί τα ξένα μερικές φορές να είναι φθηνότερα. Τα χρήματα αυτά όμως ξαναγυρίζουν σε εμάς
διπλά και τρίδιπλα. Ειδικά τα δύσκολα χρόνια που έρχονται λόγω Δ.Ν.Τ.
Επειδή οι πολιτικοί μας δεν θέλουν, αλλά και δεν μπορούν επίσημα λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης,
να μποϋκοτάρουν τα ξένα προϊόντα, ας κάνουμε εμείς μόνοι μας μια προσπάθεια να αλλάξουμε τις αγοραστικές μας συνήθειες, είναι απλό:

clip_image004Από αύριο προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα αλλά και Ελληνικά super markets.
Τα Ελληνικά προϊόντα τα αναγνωρίζουμε από το
barcode . Όλα τα Ελληνικά προϊόντα στο barcode τους, τα τρία πρώτα νούμερα είναι 5-20 

Αντί λοιπόν για παγωτά Algida η Ηaagen-Dazs αγοράστε Έβγα, Κρι Κρι, Δέλτα.
Αντί βούτυρα Α
doro,Lurpak, προτιμήστε Βιταμ, Αγνο, Κέρκυρας.
Αντί προσούτο και σαλάμια
Lidl, πάρτε Νίκας, Υφαντής, creta farm έδεσμα.
Αντί μπύρες,
Carlsverk, Bud, Stella Artois υπάρχουν οι Mythos, Βεργίνα, Fix, Alfa.
Aντί Νoutela υπάρχει η Μerenta
Αντί γάλατα Νουνου, Βεροπουλου,
Lidl, προτιμήστε Αγνό, Μεβγαλ, Ολυμπος, Κουκάκη.
Αντί ουίσκι, βότκα, αγοράστε κονιάκ, τσίπουρο, ούζο, Ελληνικά κρασιά.
Αντί σόδα
Tuborg, Perrier, evian, έχουμε Σουρωτή, δουμπιά, ξινό νερό.
Αντί
coca cola, fanta,sprite υπάρχουν αναψυκτικά εψα, ηβη, Νιγριτα, Lux.
Αντί ζυμαρικά
Barilla και Lidl προτιμήστε αβεζ, μελισσα, Mισκο.
Αντί οδοντόκρεμες
Colgate, Aim υπάρχουν kolynos, aquafresh, oulodent.
Aντί χαρτί υγειάς και κουζίνας Lidl και zewa αγοράστε Diana softex.
Αντί καθαριστικά
Ava, Azax, υπάρχουν τα planet, trylet εύρηκα...

Επομένως όταν κάνετε την επόμενη αγορά σας, σκεφτείτε ότι προτιμώντας τα ελληνικά προϊόντα, βοηθάτε μεσοπρόθεσμα την επαγγελματική σας εξέλιξη ή,την επαγγελματική εξέλιξη αγαπημένων σας προσώπων.

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 26

Καυστική και δυνατή απάντηση – διαμαρτυρία των Ελλήνων της Γερμανίας στο γερμανικο Focus

Posted on February 26, 2010 by Πολίτης της Μπανανίας KLAUS BOETIG

Διαβάστε το, έχει ενδιαφέρον.

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τη σύνταξη του γερμανικού περιοδικού «Focus» απέστειλε σήμερα η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων (ΟΕΚ) Γερμανίας, με αφορμή δύο υβριστικά άρθρα και συνέντευξη που φιλοξενούνται στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού.

Στην επιστολή αναφέρεται ότι οι Έλληνες της Γερμανίας χαιρετίζουν το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις της Γερμανίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών έδωσαν πολιτική στήριξη στην Ελλάδα, αλλά και ότι η ΕΕ θα επιτηρήσει την εφαρμογή του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης που αποφάσισε η ελληνική κυβέρνηση.

Τονίζεται, επίσης, ότι οι Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας δεν συμφωνούν με συνταξιοδότηση ύστερα από 15 χρόνια εργασίας, απορρίπτουν το «φακελάκι» και επικρίνουν νεποτισμό, φοροδιαφυγή και δημιουργικές στατιστικές. Στη συζήτηση, όμως, υπογραμμίζει η ΟΕΚ, θα έπρεπε να μπουν και άλλα θέματα, όπως ο εκμαυλισμός του ελληνικού πολιτικού συστήματος από πολυεθνικές ( «Siemens”), η κατάσταση ασφάλειας της Ελλάδας που την κάνει να θεωρεί αναγκαία οικονομικά εξουθενωτικούς εξοπλισμούς, αλλά και τα σχετικά συμφέροντα των πωλητριών χωρών και πολλά άλλα που οδήγησαν στη σημερινή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.

Σε συζήτηση, συνεχίζει η.......

 

επιστολή, θα πρέπει να τεθούν και απόψεις όπως εκείνη του προέδρου του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών της γερμανικής οικονομίας «Ifo» που φιλοξενεί το περιοδικό με συνέντευξη στην ίδια έκδοσή του, ο οποίος αντί της αποπομπής της Ελλάδας από την Ευρωζώνη ή την υπαγωγή της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, εμφανίζεται να προτιμά την απόσυρση της Γερμανίας από το ευρώ με επαναφορά του γερμανικού μάρκου και να μιλά για «χρησιμότητα» μιας «κάποιας υποτίμησης του ευρώ», ώστε οι γερμανικές εξαγωγές «να πάρουν πάλι επάνω τους».

Αυτό θα ήταν το αντικειμενικό επίπεδο μιας ειλικρινούς συζήτησης σε επίπεδο ευρωπαϊκής κοινής γνώμης, τονίζει η ΟΕΚ Γερμανίας, που επικρίνει τη σύνταξη του «Focus» ότι προτίμησε να διασύρει ολόκληρο τον ελληνικό λαό, προσβάλλοντας κατά τρόπο ασεβή την παγκόσμια πολιτιστική του κληρονομιά και διαδίδοντας ασύστολα ψεύδη σχετικά με τις επιδόσεις της διανόησης και του ελληνικού πολιτισμού.

«Ελαφρά τη καρδία», συνεχίζει η ΟΕΚ, «βγάζετε τον Αριστοτέλη σκάρτο, εξαίρετε την καταστροφή αρχαίων ελληνικών αγαλμάτων από τους Βυζαντινούς, χύνετε κροκοδείλια δάκρυα για την πτώση της Εσπερίας στους Οθωμανούς, καταγράφετε το χρονικό των σφαγών εις βάρος του Ελληνικού Έθνους ως τα σήμερα, επιστρατεύετε τον Φάλμεράγιερ -αλήθεια, ήταν από τότε γνωστή η μέτρηση της περιμέτρου του κρανίου ως μεθόδου προσδιορισμού της φυλετικής ταυτότητας;- κι όλα αυτά μόνο και μόνο για να αποδείξετε ότι το πραγματικό ελληνικό Έθνος έχει προ πολλού εξαφανισθεί και με την γνωστή μανία παραχαρακτών της Ιστορίας να αυτοανακηρυχθείτε κήνσορες και τοποτηρητές του ελληνικού Πολιτισμού. Τους δε αναγνώστες σας θέλετε να πείσετε ότι το σημερινό ελληνικό έθνος συνιστούν απατεώνες, οι οποίοι καμία απολύτως σχέση δεν έχουν με τους ενδόξους προγόνους των. Αυτό όχι μόνο δίκαιο και αληθινό δεν είναι, είναι ρατσιστικό!».

«Εκείνο, βέβαια, που λείπει από την απαρίθμηση που κάνουν οι καθαρόαιμοι συντάκτες του περιοδικού», αναφέρει η ΟΕΚ σε καυστικό τόνο, είναι «η ένδοξη συμμετοχή των σταυροφόρων στην κατάλυση του Βυζαντίου, η συμβολή της αυτοκρατορικής Γερμανίας στις εθνοκαθάρσεις που διεξήγαγαν οι Τούρκοι εις βάρος των Αρμενίων και των Ελλήνων της Μικρασίας, και, τέλος, οι κλοπές ελληνικών αρχαιοτήτων από τους ναζί», καθώς και οι πράξεις τους κατά του ελληνικού λαού και της οικονομίας του – «το κατοχικό δάνειο ύψους δισεκατομμυρίων, αν εξαιρέσει κανείς δύο δόσεις που κατέβαλαν ήδη τότε οι ναζί, παραμένει μέχρι σήμερα ανεξόφλητο».

«Εμείς, μαζί με τους λογικούς στη χώρα αυτή, τους οποίους εσείς με τα άρθρα σας κάνατε να ντρέπονται, θα μαζέψουμε τα συντρίμμια που αφήσατε πίσω σας, και θα αποτοξινώσουμε τις σχέσεις των δύο λαών από το δηλητήριο που σεις χύσατε», καταλήγει η επιστολή.

Από : kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

www.olympia.gr