«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΛΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΛΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16

Ποιος νομιμοποιείται να συλλαμβάνει τους παρανομούντες;

assacinGreece Να θυμάστε :

“οποιοσδήποτε πολίτης, έχει το δικαίωμα … !”

Γράφει: Σωτήριος Καλαμίτσης

Στον απόηχο των εκτρόπων που επισκίασαν τη μεγαλειώδη συγκέντρωση του λαού της 12.02.2012 ακούστηκαν απορίες τύπου «γιατί η Αστυνομία δεν συλλαμβάνει τους κουκουλοφόρους;».

Η απάντηση είναι απλή: τους κουκουλοφόρους υποκινούν μυστηριώδεις, τρόπος του λέγειν, δυνάμεις ή και αστυνομικοί που έχουν διεισδύσει στις παρέες τους και τις καθοδηγούν. Τη διέξοδο δίνει το ηλικίας 61 ετών άρθρο 275 του Κώδικα  Ποινικής Δικονομίας που ορίζει:

«1.Προκειμένου για αυτόφωρα κακουργήματα και πλημμελήματα οι ανακριτικοί υπάλληλοι των άρθρων 33 και 34, καθώς και κάθε αστυνομικό όργανο, έχουν υποχρέωση, ενώ οποιοσδήποτε πολίτης το δικαίωμα, να συλλάβουν το δράστη, τηρώντας τις διατάξεις του Συντάγματος και του άρθρου 279 του Κώδικα για την άμεση προσαγωγή του στον εισαγγελέα."

Η διάταξη είναι σαφέστατη σε κάθε γνώστη της ελληνικής. Δεν απαιτούνται νομικές γνώσεις για να γίνει κατανοητή. Στην επόμενη, λοιπόν, συγκέντρωση του λαού για το μαστίγωμα των ανάλγητων ΝΑΙνέκων, έχουν κυρίαρχη θέση οι έφεδροι καταδρομείς. Αυτό που έκαναν στην Κερατέα έχουν πατριωτικό καθήκον κατά το άρθρο 120 του Συντάγματος να το κάνουν και με τους «μπαχαλάκηδες». Αυτοί ξέρουν. Εκπαιδεύθηκαν με τις εισφορές όλων μας για την προάσπιση όλων μας από τον εξωτερικό εχθρό. Ο εξωτερικός εχθρός, όμως, βρίσκεται ήδη εντός των τειχών, τα δε όργανά του δεν ορρωδούν προ ουδενός για να μας κλέψουν την ψυχή, το φρόνημα, την περηφάνια, την εθνική αξιοπρέπεια .

Σ. Περίοπα : Οπότε , μερικές ομάδες “περιφρούρησης” στα κέντρα των πόλεων θα ήταν καλό να δημιουργήσουν οι κάτοικοι και καταστηματάρχες για την άσκηση του πιο πάνω δικαιώματος.. Τώρα αν έχουν και κανένα έφεδρο ανάμεσά τους θα είναι καλό ,πολύ καλό . Μόνο να θυμούνται να έχουν και αποδείξεις σχετικά με την “εφαρμογή” του  άρθρου 279 , αν και μέχρι εκεί , μεσολαβούν αρκετά “στενά”… Μόνο να δημιουργηθούν αθόρυβα… για να έχουν επιτυχίες .Τουλάχιστον την πρώτη φορά …. που θα βγούν “βόλτα”  ;)  . Δεύτερη πιστεύω … δεν θα χρειαστεί .

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Τετάρτη, Μαΐου 5

Με κυβερνητική εντολή έσπασαν οι δημοσιογράφοι την απεργία!

Οι αλήτες δημοσιογράφοι έσπασαν την απεργία αμέσως μόλις φάνηκε πως αυτό που έγινε σήμερα ήταν μία www.reuters.com λαϊκή εξέγερση. Μόλις συγκεντρώθηκαν μπροστά στην Βουλή άνθρωποι κάθε ηλικίας, καθόλου αριστεροί με τα πρόσωπά τους ακάλυπτα και προσπάθησαν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό. Το γεγονός λοιπόν πως σήμερα στην Βουλή πήγαν να μπουν Έλληνες που δεν αντέχουν άλλο να τους κλέβει το πολιτικό σύστημα και όχι οι κουκουλοφόροι του Δεκεμβρίου, καταβάλλεται τιτάνια προσπάθεια να αποσιωποιηθεί και για αυτό υπερτονίζεται η προβοκατόρικη ενέργεια, σαφώς υποκινημένη από τους γνωστούς κουκουλοφόρους-πράκτορες, της πυρπόλησης και δολοφονίας τριών Ελλήνων. Όμως, λαμόγια, ο κόσμος ξύπνησε και αργά ή γρήγορα θα μπει στην Βουλή, αν δεν στείλετε έστω για τα μάτια του κόσμου κάποιους από εσάς φυλακή. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως κανείς δεν επιτέθηκε σήμερα στους τσολιάδες, όπως συμβαίνει πάντα, όταν πηγαίνουν εκεί οι γνωστοί-άγνωστοι. Οι πράκτορες επιτίθενται συστηματικά στους τσολιάδες, ενώ ποτέ δεν προσπάθησαν να εισέλθουν στην Βουλή, όπως έκανε σήμερα ο λαός. Αντίθετα, οι τριαντάρηδες, σαραντάρηδες και πενηντάρηδες Έλληνες που πρωταγωνίστησαν στην προσπάθεια εισόδου στην Βουλή σήμερα, είχαν στόχο τα λαμόγια του πολιτικού συστήματος και όχι τους τσολιάδες. Βεβαίως, οι αλήτες δημοσιοκάφροι δεν λένε κουβέντα για την επίθεση με χημικά των -τελείως ανεγκεφάλων- ανδρών των ΜΑΤ στα σκαλιά της Βουλής, την ώρα που συνωστιζόταν κόσμος και υπήρχε ο κίνδυνος να ποδοπατηθούν άνθρωποι. Αλλά αυτοί πρέπει να ποδοπατηθούν γιατί είναι Έλληνες, δεν είναι αλλοδαποί, θολοκουλτουριάρηδες ή αμερικανοί πράκτορες. Οι άνδρες των ΜΑΤ είναι πλέον βέβαιο πως δεν έχουν καθόλου μυαλό. Τους κόβουν λεφτά, δεν τους επιτρέπουν να ζουν πλέον από τον μισθό τους και χτυπάνε τους πενηντάρηδες που προσπαθούσαν να μπουν στην Βουλή, ώστε τα λαμόγια να πάψουν να κλέβουν.
Το καλύτερο όμως το είπε ο Κακλαμάνης: "υπάρχει σχέδιο ανατροπής της νόμιμα εκλεγμένης κυβέρνησης". Ανατροπής από ποιούς; Από τους αμερικανούς; Εκτός αν τα λαμόγια έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο, ώστε την λαϊκή οργή να την θεωρούν παράνομη, ενώ την ληστεία που διαπράττουν οι εκλεγμένοι νόμιμη. Κύριε Κακλαμάνη, η λαϊκή βούληση και κυριαρχία είναι τα θεμέλια του πολιτεύματος, όχι οι μίζες και η υποκλοπή της ψήφου με το "λεφτά υπάρχουν".

Aπό :  paideia-gr

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Παρασκευή, Μαρτίου 12

Καθολική ήταν η απεργία με ανοικτά τα καταστήματα όμως , λέει το..

NEWS 24/7 "Καθολική απεργία με ανοικτά καταστήματα "

Περίπου 20.000 εργαζόμενοι και συνταξιούχοι ένωσαν τις φωνές τους ενάντια στα μέτρα λιτότητας σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα, όπου οι κεντρικοί εμπορικοί δρόμο γέμισαν κόσμο, στο πλαίσιο της γενικής απεργίας που κήρυξαν, την Πέμπτη, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Ωστόσο, τα εμπορικά καταστήματα και πολυκαταστήματα, καθώς και τα σούπερ μάρκετ παρέμειναν καθ' όλη τη διάρκεια των συλλαλητηρίων ανοικτά και λειτούργησαν κανονικά σε όλη τη χώρα. Δυναμικό παρών στην απεργιακή κινητοποίηση έδωσαν πολλοί εργατικοί κλάδοι, με την ΓΣΕΕ να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η συμμετοχή άγγιξε το 90%. Εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς, στον ΟΣΕ, δημοσιογράφοι, φοιτητές, εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, τραπεζικοί υπάλληλοι, μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, δικαστικοί υπάλληλοι, εργαζόμενοι στους ΧΥΤΑ και σε δημόσιες υπηρεσίες, αλλά και εργαζόμενοι στον ΟΤΕ συμμετείχαν στη χθεσινή 24ωρη απεργία ενώ με προσωπικό ασφαλείας λειτούργησαν νοσοκομεία, κέντρα υγείας, υπηρεσίες πρόνοιας και ΕΚΑΒ. Στην πορεία της Αθήνας πήραν μέρος και υπάλληλοι της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, καθώς και συνδικαλιστές αστυνομικοί. Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ έγινε στις 11:00 το πρωί στο Πεδίον του Άρεως και ακολούθησε πορεία προς τη Βουλή. Ξεχωριστή συγκέντρωση οργάνωσε το ΠΑΜΕ στην Πλατεία Ομονοίας. Στη Θεσσαλονίκη επίσης πραγματοποιήθηκαν δύο ξεχωριστές συγκεντρώσεις. Το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης και η Ένωση Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων Θεσσαλονίκης οργάνωσαν συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο, ενώ το ΠΑΜΕ στις 10 στο άγαλμα του Βενιζέλου.

Επεισόδια

Το κατώφλι της Εισαγγελίας Αθηνών περνούν σήμερα.....

δώδεκα άτομα που συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια των χτεσινών συλλαλητηρίων, καθώς θεωρούνται υπέυθυνοι για τις υλικές ζημιές που προκλήθηκαν σε καταστήματα του κέντρου. Συνολικά, προσήχθησαν 19 άτομα από τα οποία αφέθηκαν ελεύθερα τα επτά, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων προκλήθηκαν φθορές σε έξι καταστήματα, 4 ξενοδοχεία, τρεις τράπεζες και δύο οχήματα, ενώ τραυματίστηκαν 13 αστυνομικοί.

Η αφετηρία των συγκρούσεων δόθηκε στη συμβολή των οδών Στουρνάρη με την Πατησίων και επεκτάθηκε προς τα Χαυτεία και τη Σταδίου. Ομάδα αντιεξουσιαστών επιτέθηκε  με πέτρες και βόμβες μολότοφ κατά των αστυνομικών δυνάμεων, ενώ οι άνδρες των ΜΑΤ απάντησαν με χρήση χημικών, ενώ από τις συγκρούσεις τραυματίστηκε ένας πολίτης.

Νωρίτερα, οι νεαροί αντιεξουσιαστές επιχείρησαν να επιτεθούν στο κατάστημα «Πλαίσιο», στα Εξάρχεια, προσπαθώντας να ανεβάσουν τα ρολά. Στη συμβολή των οδών Βερανζέρου και Πατησίων, κουκουλοφόροι πυρπόλησαν ένα αυτοκίνητο μάρκας Audi.

Συμπλοκές έγιναν και στην οδό Σταδίου στο ύψος της Κοραή. Ομάδα νεαρών εξαπέλυσε επίθεση σε διμοιρία των ΜΑΤ με πέτρες και μολότοφ, ενώ έσπασαν τις προθήκες καταστημάτων.

Μετά την πορεία άγνωστοι πυρπόλησαν κρατικό όχημα τύπου βαν στον προαύλιο χώρο του υπουργείου Πολιτισμού, στην οδό Μπουμπουλίνας.

Από την Αστυνομία έγινε γνωστό ότι ομάδες ατόμων επιτέθηκαν εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων εκτοξεύοντας πέτρες, μολότοφ και άλλα αντικείμενα σε διάφορα σημεία του κέντρου της Αθήνας, στην Πατησίων, την Πανεπιστημίου, τη Σταδίου και το Σύνταγμα.

Ομάδες αντιεξουσιαστών διοργανώνουν το πρωί της Παρασκευής, συγκέντρωση συμπαράστασης υπέρ των συλληφθέντων, στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, όπου αναμένεται να οδηγηθούν οι κατηγορούμενοι για τα επεισόδια.

Επεισόδια και στη Θεσσαλονίκη

Ομάδες περίπου 100 αντιεξουσιαστών με κράνη και μάσκες, εισχώρησαν στον κύριο όγκο της πορείας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προκαλώντας ζημιές σε δύο τηλεφωνικά κέντρα στο ύψος της Καμάρας, επί της οδού Εγνατίας, ενώ έσπασαν τα τζάμια του παραδοσιακού κτιρίου της Αγιορείτικης Εστίας, ενός καταστήματος κινητής τηλεφωνίας, ενός υποκαταστήματος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και ενός ταχυφαγείου.

Λίγο αργότερα, ομάδα περίπου 30 ατόμων εισέβαλε σε δύο σούπερ μάρκετ, άρπαξε προϊόντα και τα μοίρασε σε περαστικούς. Μερίδα διαδηλωτών πέταξε αβγά, πέτρες και χρώματα στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης.

Οι αστυνομικές δυνάμεις παρενέβησαν με τη χρήση χημικών, απωθώντας τελικά τις ομάδες των αναρχικών.

Μήνυμα προέδρου της ΓΣΕΕ

Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος στην ομιλία του στους συγκεντρωμένους στο Πεδίον του Άρεως έκανε λόγο για μέτωπο δυνάμεων των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, με συναδέλφους  στο Δημόσιο, τις ΔΕΚΟ, τους συνταξιούχους και τη νεολαία, ενώ ο γενικός γραμματέας της ΑΔΕΔΥ Η. Ηλιόπουλος υπογράμμισε ότι με τα συλλαλητήρια "ακούστηκε η φωνή της κοινωνικής πλειοψηφίας" και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι με την πολιτική της τιμωρεί την εργασία και οδηγεί την κοινωνία στην εγκατάλειψη και την εξαθλίωση.

Κοινό ψήφισμα

Σε κοινό τους ψήφισμα, ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ ζητούν μεταξύ άλλων να μην εφαρμοστούν τα κοινωνικά άδικα οικονομικά μέτρα, να μην πληρώσουν την κρίση οι εργαζόμενοι, αλλά οι έχοντες και κατέχοντες, ενώ προειδοποιούν για συνέχιση των κινητοποιήσεων.

Η ΝΔ για τα επεισόδια

"Για ακόμη μία φορά, καταλύθηκε στο κέντρο της Αθήνας η έννομη τάξη. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να αντιληφθεί επιτέλους το μέγεθος του φαινομένου της τυφλής βίας και να εκπληρώσει το καθήκον της απέναντι στο κοινωνικό σύνολο", αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ Νικ. Δένδιας.

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Παρασκευή, Μαρτίου 5

Πέντε συλλήψεις,επτά αστυνομικοί τραυματίες .

Στην προσαγωγή δώδεκα ατόμων, από τους οποίους συνελήφθησαν πέντε, προχώρησε η αστυνομία κατά τη διάρκεια των συμπλοκών που εκδηλώθηκαν στο περιθώριο των διαδηλώσεων διαμαρτυρίας για τις περικοπές μισθών και συντάξεων. Ένας αστυνομικός τραυματίστηκε, έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

 Όπως γνωστοποίησε η αστυνομία, τρία άτομα συνελήφθησαν στη διασταύρωση των οδών Πανεπιστημίου και Θεμιστοκλέους. Ακόμη μία σύλληψη έγινε έξω από το κτήριο του Συμβουλίου της Επικρατείας, όπου εκδηλώθηκαν σφοδρές συγκρούσεις, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός αστυνομικού διευθυντή, ο οποίος δέχτηκε πέτρα στο κεφάλι.

Δύο άτομα συνελήφθησαν έξω από τη Βουλή. Σύμφωνα με τις Αρχές, μετείχαν σε επίθεση κατά των Ευζώνων. Άλλα άτομα που βρίσκονταν στον χώρο επιχείρησαν να τους απελευθερώσουν και απωθήθηκαν. Η αστυνομία ισχυρίστηκε ότι ο Μ. Γλέζος δέχτηκε χημικά κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, καθώς βρισκόταν στον χώρο (περισσότερα για το περιστατικό, εδώ).

Συνολικά τραυματίστηκαν επτά αστυνομικοί.

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25

Επέμβαση της αστυνομίας στο ΑΠΘ

ΑΠΘ2 Με επέμβαση των ειδικών δυνάμεων ασφαλείας απομακρύνθηκε ομάδα εξω πανεπιστημιακών που εισέβαλε την Τετάρτη στους χώρους του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, καταστρέφοντας τις πύλες εισόδου της πανεπιστημιούπολης.Μετά την αποχώρηση των δυνάμεων ασφαλείας, άλλη ομάδα εξω πανεπιστημιακών εισέβαλε στο κτήριο διοίκησης και το έθεσε υπό κατάληψη
"Περίπου 30 άτομα, που έφεραν φορητή γεννήτρια ρεύματος και ηλεκτρικά σιδεροπρίονα, απείλησαν τους υπαλλήλους φύλαξης και κατέστρεψαν, αρχικά, τις μπάρες εισόδου του πανεπιστημίου επί της οδού Αγίου Δημητρίου και στη συνέχεια αυτές της εισόδου επί της Εγνατίας.Η ομάδα επιχείρησε να εισέλθει στο κτήριο διοίκησης του πανεπιστημίου, αλλά μετά την επέμβαση των ειδικών δυνάμεων ασφαλείας απωθήθηκε εκτός πανεπιστημίου. Ωστόσο, ύστερα από την αποχώρηση των δυνάμεων ασφαλείας, άλλη ομάδα εξω πανεπιστημιακών εισέβαλε στο κτήριο διοίκησης, το οποίο έθεσε υπό κατάληψη.

Οπως δήλωσε ο πρύτανης του ΑΠΘ Αναστάσιος Μάνθος, για την παρέμβαση των δυνάμεων ασφαλείας δεν απαιτείται πλέον προηγούμενη απόφαση του πρυτανικού συμβουλίου, καθώς βρίσκονται σε ισχύ δύο πάγιες και ομόφωνες αποφάσεις της Συγκλήτου (τον Ιούνιο του 2008 και το Δεκέμβριο του 2009), σύμφωνα με τις οποίες προβλέπεται η άμεση προστασία των ανθρώπων και των υποδομών του πανεπιστημίου από δημόσιες δυνάμεις, όταν αυτοί δέχονται απειλές ή επίθεση και όταν επιχειρούνται καταστροφές.

"Το άσυλο αφορά την προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών, όχι καταστροφές" είπε, ενώ σχετικά με την κατάληψη του κτηρίου διοίκησης ανέφερε ότι, αποτελεί πλημμέλημα και γι' αυτό δεν προβλέπεται παρόμοια παρέμβαση,"στην δεύτερη κατάληψη οι Ε.Δ.Α. σταμάτησαν στην είσοδο του κτιρίου ενώ οι καταληψίες δεν προκάλεσαν καταστροφές".

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

www.olympia.gr