«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΜΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΜΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Απριλίου 8

Ρωσική “σφαλιάρα” σε Τουρκία για Κύπρο: “Είστε μια παράνομη κατοχική δύναμη”!

PoutinErdogan Με μια αιφνιδιαστική κίνηση που στέλνει πολλαπλά μηνύματα σε όλα τα επίπεδα η Ρωσία προχώρησε πριν λίγες ώρες στην ουσιαστική απόρριψη του συνόλου των τουρκικών αιτιάσεων αναφορικά με τα δήθεν δικαιώματα που έχουν στην ΑΟΖ της Κύπρου και με σκληρή γλώσσα χαρακτηρίζει “κυπριακό έδαφος υπό τουρκική κατοχή” την Βόρεια Κύπρο.
Με αφορμή το ζήτημα των ιδοκτησιών στη Βόρεια Κύπρο, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών συνιστά στους Ρώσους πολίτες να απέχουν από την αγορά ακινήτων “στο έδαφος της λεγόμενης «τουρκικής δημοκρατίας της βορείου Κύπρου», που είναι κατεχόμενο μέρος από την Τουρκία και αναγνωρίζεται μόνον από την Άγκυρα”.

Η αναπληρώτρια διευθύντρια Τύπου και Πληροφοριών του υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, τόνισε ότι “το τμήμα αυτό της Κύπρου βρίσκεται υπό κατοχή και ανήκει στην ανεξάρτητη και διεθνώς αναγνωρισμένη Δημοκρατία της Κύπρου και πρόσθεσε ότι το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών καταδίκασε έντονα την παράνομη απόφαση με τα ψηφίσματα του 1983 και του 1984″.

«Η αγορά ενός ακινήτου στην Κατεχόμενη Κύπρο είναι παράνομη αφού τα περισσότερα ακίνητα ανήκουν νόμιμα στους Έλληνες Κύπριους που εγκατέλειψαν τα σπίτια τους μετά την εισβολή των τουρκικών στρατευμάτων κατοχής το 1974. Η αγορά ακινήτων συνδέεται με μεγάλους κινδύνους αφού εκρεμούν αγωγές που κατατέθηκαν από τους ιδιοκτήτες», προειδοποίησε η Ζαχάροβα.

Εξήγησε, μάλιστα, ότι σύμφωνα με τον Ποινικό Κώδικα της Κύπρου για την ιδιοκτησία, χωρίς την συγκατάθεση του νόμιμου ιδιοκτήτη, είναι απάτη και τιμωρείται με φυλάκιση επτά ετών!
Σημειώνει μάλιστα ότι “Τα δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας σε όλη την επικράτειά της είναι δεδομένα και δεν αμφισβητούνται”

Η ρωσική παρέμβαση σε αυτή ειδικά την χρονική στιγμή που αναγνωρίζεται η κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι κάτι παραπάνω από κρίσιμη αφού χαρακτηρίζει με μεγάλη σαφήνεια ως “κατοχικό” το καθεστώς ης Βόρειας Κύπρου και συμφωνεί απόλυτα με τις θέσεις της Κύπρου στις διαπραγματεύσεις σε ότι αφορά περιουσιακό, επιστροφή προσφύγων κλπ, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δεν αναγνωρίζει de facto καταστάσεις που θα δίνουν στην Τουρκία νομιμοποίηση για ενέργειες στην ΑΟΖ, όπως έρευνα, εξόρυξη κλπ καθώς “Τα δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας σε όλη την επικράτειά της είναι δεδομένα και δεν αμφισβητούνται”

Το άνω “κερασάκι” το πήραμε  μέσω  Ολυμπιάδος. Ακολουθεί απο κάτω και η τούρτα , με μπόλικη “διαστρωμάτωση”.Αφιερώστε λίγο απ το χρόνο σας , αξίζει. :

Τελεσίγραφο από Μόσχα σε Αθήνα: "Θα είμαστε μαζί σας αν είστε μαζί μας"

Νέο "κεραυνό" μετά την αναβολή της επίσκεψης του Ρώσου προέδρου Βλάντιμιρ Πούτιν (ορκίζεται στις 7 Μαΐου) στην Ελλάδα.

Ο Ρώσος πρέσβευτής στην Αθήνα Vladimir Chkhikvishvili, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην διάλεξη που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιτελών Εθνικής Άμυνας, ερωτώμενος για τις ελληνορωσικές σχέσεις και για το γεγονός ότι τα τελευταία τρία χρόνια έχουν περάσει πολλές δοκιμασίες, απάντησε: "Η Ρωσία είναι εδώ και περιμένει την ανταπόκριση της Ελλάδας, η οποία όμως όπως φαίνεται δεν λαμβάνει υπόψη τα ρωσικά καλέσματα. Η Ρωσία θα είναι μαζί σας, αν και  η Ελλάδα είναι μαζί της και τηρεί τουλάχιστον αυτά που έχουν συμφωνηθεί" εννοώντας τις ελληνορωσικές συμφωνίες που έχουν μείνει απλά στα χαρτιά, όπως την ενεργειακή συμφωνία, την αμυντική συμφωνία κλπ.

Σε ότι αφορά την ερώτηση για το αν θα έρθει ο πρόεδρος Putin στην Ελλάδα το Πάσχα (η ομιλία έγινε πριν μαθευτεί η αναβολή της επίσκεψης ο Ρώσος πρέσβης απάντησε ότι "δεν γνωρίζει κάτι περισσότερο και σίγουρα ο νέος Ρώσος πρόεδρος θα θέλει να επισκεφθεί το Πάσχα είτε τώρα είτε αργότερα".

Το γεγονός ότι σε μια τέτοια εκδήλωση εστάλη από έναν μετριoπαθή και χαμηλών τόνων διπλωμάτη όπως γνωρίζει άριστα η διπλωματική κοινότητα της Αθήνας ότι είναι ο Ρώσος πρεσβευτής, ένα τέτοιο "τελεσίγραφο", οφείλει να το λάβει πολύ σοβαρά η κυβέρνηση υπ'όψιν, πιστεύουμε.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ο Β.Πούτιν ακύρωσε την επίσκεψη - "Παιχνίδια" των αντιπροέδρων της ΝΔ (βίντεο)

"Deal" Δ. Αβραμόπουλου για "πακέτο" όπλων από ΗΠΑ στις Ένοπλες Δυνάμεις

Mπλέξαμε άσχημα: Μας έβαλαν στην αντιπυραυλική - Δίνουμε Patriot - Oργή Μόσχας

Για γενική σύρραξη από τον Καύκασο μέχρι τον Κόλπο ετοιμάζεται η Ρωσία το καλοκαίρι

Βόμβα από Γερμανία: Δίνουν δωρεάν 60 μεταχειρισμένα μαχητικά Eurofighter!*

Σύσσωμοι Ομπάμα-Ευρωπαίοι κατά των πυρηνικών του Ιράν

Σκληρή γλώσσα Χριστόφια και επίθεση στην τουρκική πολιτική

Τελεσίγραφο Ερντογάν στη Συρία...

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16

Ποιος νομιμοποιείται να συλλαμβάνει τους παρανομούντες;

assacinGreece Να θυμάστε :

“οποιοσδήποτε πολίτης, έχει το δικαίωμα … !”

Γράφει: Σωτήριος Καλαμίτσης

Στον απόηχο των εκτρόπων που επισκίασαν τη μεγαλειώδη συγκέντρωση του λαού της 12.02.2012 ακούστηκαν απορίες τύπου «γιατί η Αστυνομία δεν συλλαμβάνει τους κουκουλοφόρους;».

Η απάντηση είναι απλή: τους κουκουλοφόρους υποκινούν μυστηριώδεις, τρόπος του λέγειν, δυνάμεις ή και αστυνομικοί που έχουν διεισδύσει στις παρέες τους και τις καθοδηγούν. Τη διέξοδο δίνει το ηλικίας 61 ετών άρθρο 275 του Κώδικα  Ποινικής Δικονομίας που ορίζει:

«1.Προκειμένου για αυτόφωρα κακουργήματα και πλημμελήματα οι ανακριτικοί υπάλληλοι των άρθρων 33 και 34, καθώς και κάθε αστυνομικό όργανο, έχουν υποχρέωση, ενώ οποιοσδήποτε πολίτης το δικαίωμα, να συλλάβουν το δράστη, τηρώντας τις διατάξεις του Συντάγματος και του άρθρου 279 του Κώδικα για την άμεση προσαγωγή του στον εισαγγελέα."

Η διάταξη είναι σαφέστατη σε κάθε γνώστη της ελληνικής. Δεν απαιτούνται νομικές γνώσεις για να γίνει κατανοητή. Στην επόμενη, λοιπόν, συγκέντρωση του λαού για το μαστίγωμα των ανάλγητων ΝΑΙνέκων, έχουν κυρίαρχη θέση οι έφεδροι καταδρομείς. Αυτό που έκαναν στην Κερατέα έχουν πατριωτικό καθήκον κατά το άρθρο 120 του Συντάγματος να το κάνουν και με τους «μπαχαλάκηδες». Αυτοί ξέρουν. Εκπαιδεύθηκαν με τις εισφορές όλων μας για την προάσπιση όλων μας από τον εξωτερικό εχθρό. Ο εξωτερικός εχθρός, όμως, βρίσκεται ήδη εντός των τειχών, τα δε όργανά του δεν ορρωδούν προ ουδενός για να μας κλέψουν την ψυχή, το φρόνημα, την περηφάνια, την εθνική αξιοπρέπεια .

Σ. Περίοπα : Οπότε , μερικές ομάδες “περιφρούρησης” στα κέντρα των πόλεων θα ήταν καλό να δημιουργήσουν οι κάτοικοι και καταστηματάρχες για την άσκηση του πιο πάνω δικαιώματος.. Τώρα αν έχουν και κανένα έφεδρο ανάμεσά τους θα είναι καλό ,πολύ καλό . Μόνο να θυμούνται να έχουν και αποδείξεις σχετικά με την “εφαρμογή” του  άρθρου 279 , αν και μέχρι εκεί , μεσολαβούν αρκετά “στενά”… Μόνο να δημιουργηθούν αθόρυβα… για να έχουν επιτυχίες .Τουλάχιστον την πρώτη φορά …. που θα βγούν “βόλτα”  ;)  . Δεύτερη πιστεύω … δεν θα χρειαστεί .

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 12

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΗΡΙΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΡΑ !

13 Επειδή οι θεωρίες και τα σενάρια δε θα μας δώσουν να φάμε,ας πράξουμε κάτι που θα μας κρατήσει όρθιους τις πρώτες,τουλάχιστον,δύσκολες μέρες που πλησιάζουν.Αυτοί σκοπεύουν να μας ξεμαντρώσουν και να φάμε ο ένας τις σάρκες του άλλου.Αν οργανωθούμε τώρα που δεν έχουμε τρελαθεί ακόμα από την πείνα,θα τα....
καταφέρουμε.ΠΩΣ;
Όταν γίνει η στάση πληρωμών,μέρα με τη μέρα η κυκλοφορία του χρήματος θα γίνεται ολο και πιο δύσκολα.Τα ρευστά διαθέσιμα θα εξαφανιστούν μετά από λίγα 24ωρα και τα φαινόμενα υπερπληθωρισμού στα είδη πρώτης ανάγκης θα ενταθούν.Τα λιγοστά χρήματα που θα έχει ο καθένας μας δε θα έχουν καμμία συναλλακτική αξία.Ο μόνος τρόπος να επιβιώσουμε χωρίς χρήματα,θα είναι αν καταφέρουμε να τα καταργήσουμε αντικαθιστώντας τα με ένα άλλο ανταλλακτικό μέσο(υπάρχουν διάφορα παραδείγματα όπως κουπόνια-βλέπε τρουέκε στην Αργεντινή-,πληρωμή σε εργατοώρες-σχέδιο Αχιλλέας.)
Ξεκινήστε από σήμερα με συγγενείς και φίλους(μέχρι να εξοικειωθείτε αναπτύξτε το με άτομα εμπιστοσύνης)και διαμορφώστε το μοντέλο που σας εξυπηρετεί καλύτερα. Αν δείτε ότι το μοντέλο αρχίζει να λειτουργεί, κάν'τε το στη γειτονιά σας. Σα χώρος ανταλλακτηρίου μπορεί να χρησιμοποιείται η πλατεία της γειτονιάς σας. Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν μόνο οι κάτοικοι της συνοικίας σας(η επίδειξη ταυτότητας αρκεί για να απομακρυνθούν οι πονηράκηδες),για να ελέγχει ο καθένας ανά πάσα στιγμή κακόβουλο γείτονα. Η ονομαστική συμμετοχή θα εξασφαλίσει τόσο την ποιότητα των προσφερόμενων αγαθών και υπηρεσιών, όσο και τη δυνατότητα πίστωσης για περεταίρω εξαργύρωση.
Μην περιμένετε μεσσίες να σας σώσουν.Δοκιμάστε με την παρέα σας την ανταλλακτική μέθοδο και βρείτε τη φόρμουλα να επεκτείνετε το ανταλλακτήριο στη γειτονιά σας.
kostas o'sullivan.

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/10/blog-post_931.html

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 16

Το αεροπλανοφόρο R61 Charles-De-Gaulle πάλι στο Αιγαίο – Γαλλικό ενδιαφ έρον για τα κοιτάσματα

R61 Στο Αιγαίο καταπλέει τις επόμενες ημέρες η ομάδα μάχης του γαλλικού αεροπλανοφόρου R61 "Charles-De-Gaulle" για κοινές ασκήσεις με διάφορα σενάρια με την Πολεμική Αεροπορία. Ξεχωρίζει το σενάριο προσβολής και υπεράσπισης νήσου, το οποίο αναφέρεται στο τουρκικό σχέδιο SUGA για κατάληψη τριών νησιών του Αιγαίου (Λέρο, Φούρνους, Οινούσσες) όλες τις λεπτομέρειες του οποίου αποκαλύπτει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί αύριο.

Αλλά πέρα από την δεδομένη πολιτική-στρατιωτική υποστήριξη υπάρχουν και άλλοι λόγοι που κάνουν την Γαλλία να δηλώνει παρούσα στην περιοχή: Τα κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου που έχουν εντοπιστεί στην Ανατολική Μέσόγειο και ειδικά στο τμήμα της ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ, έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον γαλλικών εταιρειών R91πετρελαιοειδών, όπως ο κολοσσός TOTAL που ενδίαφέρεται να αποκτήσει δικαιώματα εξόρυξης και αξιοποίησης μέρους αυτών των κοιτασμάτων.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο θα εμπλακούν στις ασκήσεις από ελληνικής πλευράς, το σύνολο σχεδόν, των εναέριων μέσω της: F-16, Μirage 2000 (θα έχουμε δηλαδή "ενδογαλλική" σύγκρουση) και ΑΣΕΠΕ EMB-145 Erieye. Από γαλλικής πλευράς θα επιδιωχθεί και ένα είδος "ρεβάνς" για τα Rafale F.3, τα Super Etendard και τα E-2C 2000 Hawkeye που είχαν συμμετάσχει ακι στην προγηούμενη άσκηση και είχαν χάσει τις περισσότερες μάχες απέναντι στα ελληνικά μαχητικά.

Οι ασκήσεις θα διεξαχθούν στο Αιγαίο Πέλαγος και περιλαμβάνουν εκτός από το γαλλικό αεροπλανοφόρο, τις φρεγάτες συνοδείας και το υποβρύχιο που απαρτίζουν την ομάδα μάχης του αεροπλανοφόρου.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Πέμπτη, Ιανουαρίου 13

ΓΕΣ : Επιχείρηση “ ΑΜΟΝΙ” ( για να σπάσει η “βαριοπούλα” ;

Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ “ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ” ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΠΑΙΤΕΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΑΝ ΜΟΧΛΟ ΠΙΕΣΗΣ ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

Όπως και το 1940 (;) ο Στρατός ΜΑΣ απεφάσισε (όντως;) να αμυνθεί «επάνω στην όριο γραμμή» – Όπως και νά ‘χει, επέρχεται ένα εφιαλτικό 2011 !

Το ΓΕΣ ενισχύει νησιά με ειδικές δυνάμεις και Έβρο με βαριές δυνάμεις, λόγω “καυτού” 2011. Σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας τίθεται ο Ελληνικός Στρατός με απόφαση του ΑΣΣ, αλλά και γενικότερα οι Ένοπλες Δυνάμεις, εν όψει πολιτικών εξελίξεων στην Τουρκία (εκλογές Ιουνίου και κορύφωση σύγκρουσης ισλαμιστών-κεμαλιστών). Έχοντας ενστερνιστεί τα διδάγματα από το σχέδιο «Βαριοπούλα» στον Βόρειο Έβρο, ειδικά το ΓΕΣ και αντιλαμβανόμενο (μετά την αποκάλυψη Σοκ! ) ότι οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις έχουν μελετήσει άριστα την αμυντική διάταξή μας και γνωρίζουν που και πότε να κτυπήσουν, αποφασίστηκε, σε συνεδρίαση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου την περασμένη εβδομάδα να ενισχυθούν όλες οι μονάδες της πρώτης γραμμής. Το 2011 θεωρείται μια άκρως επικίνδυνη χρονιά για την ασφάλεια της χώρας σε σχέση με την εξ Ανατολών απειλή, κυρίως λόγω του τελικής πολιτικής σύγκρουσης στην Τουρκία. Βάσει και του παραδείγματος της « Βαριοπούλας» θεωρείται πολύ πιθανό να... υπάρξει ενέργεια κατά της ελληνικής αμυντικής διάταξης ως αφορμή για “εσωπολιτικό ξεκαθάρισμα στην Τουρκία. Είτε μέχρι τις εκλογές του Ιουνίου είτε μετά και με δεδομένη την ήττα των κεμαλικών, μία αντίδρασή τους όπως αυτή που σχεδίαζαν το 2003, είναι ένα ισχυρό ενδεχόμενο που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Μία από τις απόφάσεις του ΑΣΣ της περασμένης εβδομάδα είναι η αποστολή στο Αρχιπέλαγος «Κάθε μονάδας των ειδικών δυνάμεων που είναι διαθέσιμη, με εξαίρεση τις μονάδες αλεξιπτωτιστών που θα διατηρηθούν ως στρατηγική εφεδρεία».
Η περαιτέρω ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων μονάδων στα νησιά και η επάνδρωση νησίδων και βραχονησίδων, ακόμα και πίσω από την θεωρούμενηImage ως «πρώτη γραμμή» (θεωρείται πολύ πιθανή ενέργεια μακριά από τις τουρκικές ακτές, πολύ κοντά στον 25ο Μεσημβρινό), είναι ειλημμένη απόφαση. Όπως επίσης ειλημμένη απόφαση είναι η προώθηση βαρέων μονάδων αρμάτων και πυροβολικού κοντά στα σύνορα με την Έβρο.
Το παλιό δόγμα της «τακτικής υποχώρησης και αντεπίθεσης» πέθανε όταν ήρθε στο φως η «Βαριοπούλα» και αναδείχθηκαν τα σημαντικά σφάλματα στην αμυντική σχεδίαση του Έβρου. Ο αγώνας, αν χρειαστεί, θα δοθεί επάνω στην όριο γραμμή, αφού κατά γενική ομολογία διάφοροι κρίσιμοι παράγοντες που ξεκινούν από την δυνητική πολιτική αντιμετώπιση μιας τέτοιας κρίσης και φτάνουν μέχρι το κρίσιμο θέμα αποθεμάτων και εφεδρειών, δεν επιτρέπουν άλλου είδου αντιμετώπιση.
Ο αριθμός των ανδρών των ειδικών δυνάμεων που θα μεταφερθούν στα νησιά σίγουρα δεν είναι μεγάλος (μερικές εκατοντάδες), αλλά πρώτον το πρόβλημα της λειψανδρίας είναι κάτι παραπάνω από αισθητό και δεύτερον αρκεί στην παρούσα φάση η παρουσία. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε το ΓΕΣ, αλλά και το Π.Ν. να βρεθεί αντιμέτωπο με την τοποθέτηση π.χ. από ένα τουρκικό συνεργείο κινητής τηλεφωνίας, μιας κεραίας σε ένα από τα θεωρούμενα από την Άγκυρα ως «γκρίζα» νησιά κοντά στον 25ο Μεσημβρινό με όλα τα επακόλουθα.
Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι η αντίστοιχη κίνηση τον Ιούλιο του 2009 του ΓΕΕΘΑ που είχε στείλει επίσης 250-350 άνδρες των ειδικών δυνάμεων να επανδρώσουν νησιά του Αρχιπελάγους βάσει πληροφοριών που υπήρχαν για πιθανό «θερμό επεισόδιο» από την Τουρκία, είχε χρησιμοποιηθεί ως αφορμή για να ανεβάσουν το θερμόμετρο οι Τούρκοι. Έστειλαν σε μικρό νησί της Δωδεκανήσου τηλεοπτικό συνεργείο να καταγράψει την αλλαγή φρουράς του νησιού με την «λεζάντα» της μεταφοράς στρατιωτικών δυνάμεων από την Ελλάδα σε αμφισβητούμενης κυριότητας νησιά.
Ελάχιστοι γνωρίζουν πόσο κοντά ήρθαμε τότε σε μία επανάληψη του σκηνικού των Ιμίων, αλλά και πως η ελληνική πλευρά κατάφερε να αποτρέψει την κρίση με άμεση κινητοποίση Στρατού, Ναυτικού και Λιμενικού.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η ενίσχυση των μονάδων έχει αποφασιστεί να γίνει άμεσα. Και αυτή η ενίσχυση αφορά και υλικά και αποθέματα υλικών…

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Τετάρτη, Απριλίου 28

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΝΑΤΙΟΝ ΦΡΟΥΡΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Γράφει ο ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ

Επί δεκαετίες έβλεπαν τα βρωμερά υποκείμενα της πολιτικής την οικονομική εξαθλίωση των στελεχών των ενόπλων δυνάμεων και σιωπούσαν. Επί δεκαετίες αποδομούν το αξιόμαχο των Ελληνικών ενόπλων δυνάμεων θυσιάζοντας το στο βωμό των μικροκομματικών βρωμερών τους συμφερόντων πλήττοντας τόσο την αμυντική ικανότητα της χώρας όσο και το επίπεδο ζωής και αξιοπρέπειας όσων την υπηρετούν
Μέχρι και οι τυφλοί της υπό κατοχή δύστυχης τούτης χώρας έβλεπαν και άκουγαν τις χαμηλές και εκκωφαντικές πτήσεις των μιζών των δισεκατομμυρίων που διακινούσαν τα βρωμερά πολιτικά λαμόγια που κατά καιρούς λυμαίνονταν τον χώρο της άμυνας, την ίδια στιγμή που μόνο οι εκάστοτε κυβερνόντες κώφευαν και εθελοτυφλούσαν
Αδίστακτα γενναιόδωροι στο να κάνουν πλουσιότερους τους σπόνσορές τους, και βαρύτερα τα πορτοφόλια τους, προκλητικά φειδωλοί στο να πληρώσουν «αυτό που με τίποτα δεν πληρώνεται» έστω και με λίγα παραπάνω ψίχουλα στο μισθολόγιο εκείνων που φυλάνε Θερμοπύλες
Την ίδια ώρα που για τους ιπτάμενους κρατικοδίαιτους λόρδους της Ολυμπιακής που έβαζε μέσα τον Έλληνα φορολογούμενο δισεκατομμύρια, υπήρχαν χρήματα για να αμείβονται με ποσά τετραπλάσια και πενταπλάσια απ τα αντίστοιχα των χειριστών της πολεμικής μας αεροπορίας ο συνταγματολόγος-παχύδερμο είτε ως κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση ΣΙΩΠΟΥΣΕ
Την ώρα που ο Ραφηνάτος προχωρούσε σε κωμικοτραγικές λύσης εξευμενισμού των παραπάνω λόρδων, μετά την πώληση της Ολυμπιακής, μετατρέποντας τους δια νόμου σε χρυσοπληρωμένους ΚΗΦΗΝΕΣ εδάφους, ΣΥΣΣΩΜΟΣ ο πολιτικός κόσμος ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕ
Την ώρα που οι ένστολοι με πρώτους τους αετούς του αιγαίου πλήρωναν ΦΟΡΟ ΑΙΜΑΤΟΣ , το κράτος οπερέτα που διαμόρφωσαν οι πολιτικοί λακέδες μοίραζε ετήσιες αμοιβές ΑΝΩ των 100.000 ευρώ σε οδηγούς ΔΕΚΟ που είχαν ως καθήκον να μεταφέρουν ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ από το σπίτι στο γραφείο, ή τις κυρίες τους από το κομμωτήριο στον πλαστικό χειρουργό για “μποτοξ” τα πολιτικά παράσιτα έκαναν ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ
Την ώρα που οι φρουροί των συνόρων μας έπαιζαν το κεφάλι τους κορόνα γράμματα έναντι πινακίων φακής ,αναχαιτίζοντας Τούρκους , ίδιοι λακέδες φορτώνοντας με χρέη 10 δις. ευρώ τον έλληνα φορολογούμενο, έκαναν πάμπλουτους μηχανοδηγούς του ΟΣΕ με αμοιβές που υπό την κάλυψη της υπερωρίας ξεπερνούσαν τα 100.000 ευρώ το χρόνο, και παρά το γεγονός ότι η πλεονεξία τους οδηγούσε να διώχνουν τα τρένα με 26 αντί για 13 βαγόνια γεμάτα λαθραία τσιγάρα και να εκτροχιάζονται (χωρίς να έχει πάει ακόμα κανείς «υπεύθυνος» φυλακή) , οι πολιτικοί κόπροι που δημιούργησαν το χάλι αυτό σφύριζαν αδιάφορα…
Γι αυτό φτάσαμε σε σημείο εκείνοι που ξεκινούν καθημερινά έναν αγώνα να σφραγίσουν τις πόρτες των συνόρων μας στους συνεχώς αποθρασυνόμενους γείτονές μας, χωρίς να ξέρουν αν θα γυρίσουν πίσω, να αμείβονται με 1500 ευρώ μηνιαίως (αυτός είναι ο μισθός ενός σμηναγού) την ίδια ώρα που ΚΛΗΤΗΡΕΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ για να ανοιγοκλείνουν τις πόρτες των πολιτικών ευεργετών τους και σκύβοντας το κεφάλι τους να τους λένε «καλημέρα κύριε Υπουργέ, Περάστε» να λαμβάνουν αμοιβές άνω των 2500 ευρώ…
Γι αυτό έφτασε σε σημείο να αναρωτιέται ο μέσος Έλληνας αν υπάρχει τέρμα στην κατρακύλα της κατάφορης αδικίας....
Και ως εκ θαύματος σε χαλεπούς καιρούς και εκεί που κανείς δεν το περίμενε εμφανίστηκε μια ακτίνα φωτός. Ο Συνταγματολόγος-Παχύδερμο σε συνεργασία με τον υφυπουργό του έδειξαν να θέτουν μια κόκκινη γραμμή προστασίας των ένστολων από τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ του ανικανότερου υπουργού οικονομικών της μεταπολεμικής Ελλάδας.
«Θέλω να πω με την ευκαιρία στους πιλότους μας ότι η κυβέρνησή μας θα υπερασπιστεί τα επιδόματα που παίρνουν. Αναγνωρίζουμε το δύσκολο έργο τους, ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε γι αυτούς»

Αρμόδιος υφυπουργός Λήμνος 23/12/2009

«Είναι άλλο πράγμα ένα .....

επίδομα οικογενειακών βαρών που αφορά όλους τους υπαλλήλους, ή ένα επίδομα μεταπτυχιακού και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΤΑΣ ΕΝΑ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ Η ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ Η ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΦΤΕΙΣ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ. Προφανώς θα υπάρχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. Είναι απόφαση της κυβέρνησης»
Ραδιοφωνική δήλωση του αρμοδίου Υπουργού στις 10/2/2010

«Στη συνεδρίαση του Υπ.Συμβουλίου ζητήσαμε ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθ.Άμυνας την ΕΞΑΙΡΕΣΗ του ΠΤΗΤΙΚΟΥ επιδόματος από την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης»
Δήλωση του αρμοδίου Υφυπουργού στις 23/3/2010

Για δείτε ρε κάτι ασυμβίβαστους της πολιτικής. Για δείτε ρε κάτι τσαμπουκάδες της δικαιοσύνης.

«Ζητήσανε» λέει.

Και που «ζητήσατε» ρε μάγκες τι έγινε?

Ποια ήταν η αντίδρασή σας στο ΟΧΙ του αρμοδίου συναδέλφου σας , μαθητευόμενου μάγου των οικονομικών?

Γιατί σε αυτόν κάνατε τουμπέκι ψιλοκομμένο και στην «λευκή απεργία» των άμεσα θιγόμενων αντιδράτε με υποτιμητικά σχόλια θεωρώντας μάλιστα ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ότι εκφράζετε την «βαθιά απογοήτευση» του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ?

Και ΠΩΣ θα διορθώσετε όπως ισχυρίζεστε? Αν δεν εισακουστήκατε από τον ΑΔΕΛΦΟ- απερίγραπτο αρμόδιο υπουργό τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα εισακουστείτε από τους ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ που μας έφερε η κυβέρνηση οπερέτα την οποία υπηρετείτε?

Αν οι άνθρωποι αυτοί ήταν πράγματι συντεχνία όπως υποτιμητικά τους αποκαλείτε χωρίς ντροπή είτε σήμερα θα αποτελούσαν οικονομική ελίτ, είτε θα κυκλοφορούσαμε προ πολλού με φέσια και σαρίκια.

Αν κάτι εκπέμπουν οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι ούτε συντεχνιακές, ούτε μικροκομματικές νοοτροπίες που ΕΣΕΙΣ υπηρετείτε χωρίς ντροπή. Αν κάτι εκπέμπουν και μάλιστα με ΕΡΓΑ και όχι με λόγια του αέρα σαν τα δικά σας είναι ΗΘΟΣ και ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

Γι αυτό και ουδέποτε σταμάτησαν τις αναχαιτίσεις, ουδέποτε σταμάτησαν τις αποστολές διάσωσης ουδέποτε έθεσαν σε κίνδυνο την εθνική μας άμυνα και ούτε ποτέ θα το κάνουν ακόμα και αν τους ΜΗΔΕΝΙΣΕΤΕ τον μισθό τους στα πλαίσια της πολιτικής του εθνικού μηδενισμού που εφαρμόζετε, ως ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ που είστε

Την καλύτερη απάντηση στα καραγκιοζιλίκια σας, την δίνει ένας από αυτούς σε παλαιότερο σχόλιό σε ελληνικό ιστολόγιο

“…Τα scrable θα είναι στον αέρα σε λιγότερο από 2 λεπτά και τα ελικόπτερα θα συνεχίζουν να σέρνονται πάνω από τα κύματα για να σώζουν ναυαγούς και λαθρομετανάστες με καιρούς που ούτε να τους περιγράψετε δεν μπορείτε…

Μόνο μια χάρη από όλους εμάς…το πρωί που θα σηκωθείτε να πάτε να ψηφίσετε το επίμαχο νομοσχέδιο, σπαταλήστε 2 μόνο λεπτά από τον χρόνο σας για να κοιταχτήτε στον καθρέφτη. Αν δεν καταλάβετε τίποτα, χαλάλι σας!!

Έτσι κι αλλιώς από ψηλά δεν φαίνεστε καθόλου…”

Άγρυπνος Φρουρός

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19

Μαχητικό τέταρτης γενιάς

imagesCA3AE562

Οι "αερομαχίες" κυβερνήσεων και εταιρειών για το νέο μαχητικό αεροσκάφος. Μέσα στο 2010 θα αποφασιστεί ποιο αεροπλάνο θα αγοράσουμε.

Μια φράση του  Υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου ήταν αρκετή για να δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα:

"Μέχρι το τέλος  του 2010 θα λάβουμε αποφάσεις για  το νέο μαχητικό".

Ειπώθηκε σε μια ραδιοφωνική συνέντευξη και  η είδηση πέρασε, αναλογικά με τη βαρύτητά της, σχετικά απαρατήρητη. Καθόλου όμως για τους εμπόρους όπλων και τις κυβερνήσεις που προωθούν τα συμφέροντά τους.

Η Ελλάδα ουσιαστικά ξεπαγώνει το μεγαλύτερο πρόγραμμα  όλων των εποχών, το νέο πρόγραμμα  του αιώνα: το αεροσκάφος 4ης γενιάς, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα έχει κόστος-μαμούθ, πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Εάν παραγγελθούν 40 μαχητικά το κόστος, μαζί με τα όπλα τους θα φτάσει τα 4 - 4, 5 δισεκατομμύρια ευρώ ενώ αν παραγγελθούν 60 αεροπλάνα ενδέχεται θα φτάσει τα 6,5 – 7 δισεκατομμύρια ευρώ!

Ήδη από το 2000 το ΚΥΣΕΑ είχε ανακοινώσει την προμήθεια 60 αεροσκαφών, όμως το πρόγραμμα, για λόγους …

 

Ολυμπιακών Αγώνων, δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

jsf

Όσο και αν ακούγεται  παράδοξο, ο κίνδυνος χρεοκοπίας της χώρας αποτελεί ίσως την καλύτερη ευκαιρία να δοθούν ανταλλάγματα στους επίδοξους προστάτες της χώρας και να εξασφαλιστεί η πολυπόθητη στήριξη της ελληνικής οικονομίας.

Όμως υπάρχει  και άλλος λόγος, σαφώς πιο ουσιαστικός: η Τουρκία από το 2015 θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα αμερικανικά μαχητικά τύπου JSF και θα είναι η πρώτη χώρα στη γειτονιά μας που θα αποκτήσει έναν πανίσχυρο στόλο αεροσκαφών 4ης γενιάς. Με συμμετοχή στην παραγωγή του, οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις θα παραλαμβάνουν 12 JSF το χρόνο με απώτατο σκοπό να αποκτηθούν 120 αεροσκάφη!

Εκ των πραγμάτων  η Ελλάδα, για τη διατήρηση των  ισορροπιών, δεν μπορεί να μείνει παθητικός θεατής. Η Πολεμική Αεροπορία πρέπει να εξοπλιστεί το ίδιο καλά. 

Τα υποψήφια αεροσκάφη

"Ποτέ στην Ελλάδα δεν έγιναν αγορές μαχητικών αεροσκαφών με βάση πραγματικά επιχειρησιακά κριτήρια"  υπογραμμίζει με νόημα έμπειρος πιλότος  της Πολεμικής Αεροπορίας.

Είναι άλλωστε  κοινό μυστικό: όποιος ασκεί την  ισχυρότερη πολιτική πίεση συνήθως  κερδίζει τους διαγωνισμούς. Και όσο μεγαλύτερος ο βαθμός εξάρτησης της χώρας τόσο αυτή ευκολότερα ενδίδει στις πιέσεις.

Στην παρούσα  συγκυρία, η Ελλάδα μοιάζει με δορυφόρο και όχι με ισότιμο εταίρο της Ευρωπαικής Ένωσης: με το πιστόλι της επιτήρησης στον κρόταφο, είναι έτοιμη να πει το ναι σε πολυτελή προιόντα.

Άρα τι; Άρα Eurofighter, απαντά η κοινή λογική. Υπάρχει και το πάτημα της απόφασης του ΚΥΣΕΑ, το 1999 επί Σημίτη, για προμήθεια του συγκεκριμένου τύπου, αν και ποτέ δεν ενεργοποιήθηκε από τη χώρα μας η μονογραφείσα σύμβαση για την αγορά 60 αεροσκαφών.

"Μια πόρσε σε επαρχιακό δρόμο"

Eurofighter

To Eurofighter είναι το πρώτο κοινό ευρωπαικό μαχητικό, το "καμάρι" της ευρωπαικής αεροπορικής τεχνολογίας. Κατασκευάζεται από κονσόρτσιουμ εταιρειών από τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Ιταλία και την Ισπανία.

Το μεγάλο πλεονέκτημά  του είναι ότι έχει δοκιμαστεί αρκούντως, καθώς πάνω από 700 αεροσκάφη  του τύπου πετάνε με τα χρώματα των μεγαλύτερων πολεμικών αεροποριών του κόσμου. Το μειονέκτημα του η τιμή: είναι στην κυριολεξία πανάκριβο, "είναι σα να βάζεις μια Πόρσε σε επαρχιακό δρόμο"όπως επισημαίνει ειδικός σε θέματα αεροσκαφών.

Και οι Πόρσε, ως γνωστόν, καταπίνουν τα καύσιμα. Μια ώρα πτήσης με Eurofighter κοστίζει τουλάχιστον 20 χιλιάδες ευρώ. 

Μια άλλη Πόρσε, και ίσως το αντίπαλον δέος στο ευρωμαχητικό, είναι το αμερικανικό μαχητικό JSF, γνωστό και ως F-35, που έχει χαρακτηριστεί ως το μαχητικό του μέλλοντος. Μάλιστα οι Αμερικανοί ισχυρίζονται ότι είναι τόσο προηγμένο που άνετα χαρακτηρίζεται ως αεροσκάφος 5ης γενιάς –άλλωστε οι Ρώσοι κατασκεύασαν πρόσφατα το 5ης γενιάς PAK-FA για να ανταγωνιστούν το JSF.

Στα πλεονέκτηματά του εγγράφονται ο τρομερά δυνατός κινητήρας, τα επαρκή stealth στοιχεία και ότι μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με τα υπάρχοντα F-16 του ελληνικού οπλοστασίου. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, στη σύγκριση με τα άλλα μαχητικά είναι αποτελεσματικότερο κατά 6 φορές εναντίον στόχων αέρος και κατά 9 φορές εναντίον κινητών στόχων. Ωστόσο, στα μειονεκτήματά του, εκτός από την υψηλή τιμή, προστίθεται το γεγονός ότι μόλις πρόσφατα ξεπέρασε τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στις διαμορφώσεις του και συνεπώς έχει πολύ μικρή θητεία στον αέρα.

Οι ΗΠΑ και οι άλλοι

Οι Αμερικανοί, που σε αυτή τη συγκυρία φαντάζουν outsider, έχουν προτείνει στην Ελλάδα άλλα δύο αεροσκάφη, εξίσου outsider.

Ο λόγος για  το F-18 Super Hornet και για το F-16 BLOCK 60. Το μεν πρώτο διακρίνεται για την «ευστοχία» του καθώς διαθέτει ένα κορυφαίο ραντάρ, το APG-79, το οποίο εμπλέκει πολλαπλούς εναέριους στόχους από μεγάλη απόσταση. Από την άλλη πλευρά το νέο F-16 αποτελεί πάντοτε μια αξιόπιστη λύση και αποτρέπει τα προβλήματα της πολυτυπίας στην ελληνική πολεμική αεροπορία. Ωστόσο, με δεδομένη τη φιλοτουρκική πολιτική των ΗΠΑ και τη χαμηλή επιρροή τους στο ελληνικό γίγνεσθαι, τη συγκεκριμένη περίοδο, μοιάζουν να χάνουν έδαφος στον ανταγωνισμό.

Gripen Eurofighter1 Sukhoi-35

Για τους ίδιους λόγους outsider πρέπει να θεωρείται και το σουηδικό μαχητικό Gripen. Οι απροκάλυπτες φιλοτουρκικές θέσεις του σουηδικού υπουργείου Εξωτερικών δεν έμειναν απαρατήρητες στο ελληνικό πεντάγωνο.

Μολονότι, για το επιχειρησιακό περιβάλλον του Αιγαίο, το Gripen θεωρείται ιδανικό αεροσκάφος ενώ είναι και το πιο φθηνό, σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. "Τι είναι προτιμότερο; Να έχεις 60 Πόρσε, που θα σκέφτεσαι πως θα τις κινήσεις –βλέπε αναχαιτίσεις- ή να  έχεις 100 Γκολφ και να βρίσκεσαι παντού και να κάνεις τη δουλειά σου;"αναρωτιέται με συνειρμούς ο καταρτισμένος συνομιλητής μας.

F-18 Super Hornet_1

Αφήσαμε προς το τέλος, το γαλλικό Rafale, όχι γιατί υστερεί τεχνολογικά από τους αντιπάλους του. Ίσα-ίσα που κατά την τελευταία διεθνή αεροπορική έκθεση στο Μπουρζέ, έξω από το Παρίσι, είχε κλέψει την παράσταση, κατά τη διάρκεια των πτητικών επιδείξεων, με την απίστευτη ευελιξία του.

Επιπλέον θα μπορούσε να αποτελέσει τον καλύτερο διάδοχο των Mirage-2000 που διακρίθηκαν και διακρίνονται στο Αιγαίο και που πάντοτε αποτελούν φόβητρο για τους Τούρκους, καθώς δεν διαθέτουν γαλλικά αεροσκάφη και δεν γνωρίζουν τη γαλλική τεχνολογία.

Όμως η χώρα μας ήδη συμφώνησε να προμηθευτεί 6 γαλλικές φρεγάτες τύπου FREMM και ελικόπτερα μεταφοράς προσωπικού. "Αποκλείεται να ψωνίσουμε τα πάντα από τη Γαλλία" αναφέρει, σε κατ’ιδίαν συζήτηση μαζί μας, έλληνας πιλότος.

Κάπως έτσι έχουν  τα πράγματα και με τη ρωσική επιλογή. Με δεδομένο ότι έχουμε τα περισσότερα ρωσικά όπλα, από κάθε άλλη χώρα του ΝΑΤΟ, είναι μάλλον απίθανο να επιλεγεί το ρωσικό μαχητικό Sukhoi-35. Το αεροσκάφος είναι γνωστό σε όλους τους λάτρεις του αεροπλάνου για τον περίφημο ελιγμό "Κόμπρα", δηλαδή κατακόρυφη άνοδος και φρενάρισμα στον αέρα! Ωστόσο οι Ρώσοι θα ικανοποιηθούν με τη διαφαινόμενη επιβεβαίωση της συμφωνίας για την προμήθεια των τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης BMP-3.

Διαβάστε περισσότερα »

buzz it!

www.olympia.gr