«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Δευτέρα, Μαρτίου 12

Έλληνες γρηγορείτε.

Ο Β. Βενιζέλος  υποστηρίζει ότι έχει επίγνωση της κατάστασης !!!  και  μας  απειλεί κατάμουτρα ότι πάει για πρώτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ στις επερχόμενες εκλογές.
Μαζί για τη νίκη είπε ο Μπένι τονίζοντας ότι όλοι μαζί μια αγκαλιά θα οδηγήσουν το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές.
Τώρα τη μεγάλη αγκαλιά να την εκλάβω ως σεξουαλική παρενόχληση;
Διότι την πρωτιά στις εκλογές μόνο ως χιούμορ μπορώ να την εκλάβω.
Σαν το ανέκδοτο με το λαγό και το λιοντάρι που ο πρώτος... έβριζε το δεύτερο και μόλις τον έπιασε το λιοντάρι , ο λαγός  “χεσμένος” είπε: Ε, λέμε και καμιά… μα….α για να περνά η ώρα.
Μπορεί ο λαός μας να μην έγινε λιοντάρι ακόμη και να ψάχνει “προσωρινα παγωμένος” στους  κάδους απορριμάτων μόλις τελειώνουν οι λαϊκές ,
αλλά το Μπένυ έχει χεσμένη τη φωλιά του κι ας παίζει “επικοινωνιακά παιχνίδια” φανερά , το μποξεράκι “παντιέρα” του το ξέρει !!!   

Έτσι και ο Βενιζέλος λέει ότι του έρθει για να περάσει η ώρα και να ξεγελαστεί κι ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ να πάει να ψηφίσει την άλλη Κυριακή. Και να πάει χωρίς να έχει μαζί του γιαούρτια και πατάτες, ειδικά τώρα που είναι φθηνές από το Νευροκόπι, μετατρέπονται σε φθηνότερο «όπλο».

Έχει, λέει, πλήρη επίγνωση του τι περνά ο κόσμος αλλά όλοι μαζί πρέπει να κάνουμε την προσπάθεια να κρατήσουμε τη χώρα όρθια.

Όμως, θα πρέπει να αναρωτηθούμε: Από που κι ως που έχει επίγνωση της κατάστασης ο Βενιζέλος; Πήγε ποτέ στις φτωχογειτονιές, πήγε στις ουρές του ΟΑΕΔ, στα εργοστάσια που δουλεύουν με 500 ευρώ επειδή αυτός το αποφάσισε; Ή μήπως ρώτησε κανέναν δανειολήπτη πώς θα πληρώσει την επόμενη δόση του δανείου του;

Άραγε ο κ. Βενιζέλος τολμά να πάει να ζητήσει την ψήφο του μικροκαταθέτη ο οποίος εμπιστεύθηκε το ελληνικό δημόσιο κι αγόρασε ομόλογα μέχρι 100.000 αλλά τώρα χάνει τα μισά λεφτά;
Έχει την ίδια επίγνωση και με όλους τους άλλους. Όσο ξέρει ο Παπανδρέου, ο Σαμαράς, ο Παπαδήμος και όλοι όσοι αποφασίζουν για μας, άλλο τόσο ξέρει κι ο Μπένυ.
Ενδεικτικό της "επίγνωσης" του είναι η πρόσφατη δήλωση του πως :

"δεν υπάρχει ούτε μία ελληνική οικογένεια, που να μην έχει επενδύσει σε μικρά ή μεγάλα ακίνητα".

Ζουν στην κοσμάρα τους...
Έχουμε την ευκαιρία να τους πετάξουμε έξω από τη ζωή μας στις επόμενες εκλογές. Θα το κάνουμε ή θα υποκύψουμε στους εκβιασμούς τους?

Η αλαζονεία είναι βασικό χαρακτηριστικό του κ. Βενιζέλου, όπως και η κομπορρημοσύνη. Τώρα προστίθεται και η αναίδεια, η έλλειψη σεβασμού στον ελληνικό λαό.

 
Ολόκληρη η δήλωση – μνημείο αναίδειας του κ. Βενιζέλου είναι η εξής:

 
«Ευχαριστώ θερμά το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ που μου έκανε την πολύ μεγάλη τιμή να με ανακηρύξει σήμερα υποψήφιο Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Γύρω από την υποψηφιότητά μου συσπειρώνεται όλη η δημοκρατική προοδευτική παράταξη που την εξέφραζε, την εκφράζει και θα την εκφράζει το ΠΑΣΟΚ.
Η κρισιμότητα των περιστάσεων που ζει η πατρίδα μας και η παράταξή μας, οδήγησε ένα πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών του ΠΑΣΟΚ στην υποστήριξη της υποψηφιότητάς μου. Έχω πλήρη συνείδηση της ευθύνης που επωμίζομαι, αλλά αυτή η ευθύνη είναι μια ευθύνη συλλογική και η δράση μας θα είναι ομαδική.
Όλοι θα είναι δίπλα μου και εγώ θα είμαι δίπλα σε όλους. Ειδικά αναφέρομαι στο Χρήστο Παπουτσή που είχε την πολιτική παρρησία να παρουσιάσει την προγραμματική του πρόταση και να την αναδείξει στην Εθνική Συνδιάσκεψη.
Θέλω να αναφέρω ονομαστικά όλους τους φίλους και συναγωνιστές, αλλά δεν μπορώ να το κάνω μέσα στα όρια αυτής της σύντομης δήλωσης. Απευθύνομαι προσωπικά στην κάθε Ελληνίδα και στον κάθε Έλληνα, απευθύνομαι προσωπικά σε όλα τα στελέχη, τα μέλη, τους φίλους, τους ψηφοφόρους κάποια στιγμή του ΠΑΣΟΚ και τους καλώ να γυρίσουν εδώ στο σπίτι τους, στη μεγάλη κοίτη της δημοκρατικής, προοδευτικής παράταξης.
Έχω αποδείξει, υπό πολύ δύσκολες συνθήκες, την πίστη μου στις εσωκομματικές, πολυφωνικές διαδικασίες.
Τώρα, την άλλη Κυριακή, πρέπει να μετατρέψουμε την διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου του ΠΑΣΟΚ σε μια μεγάλη γιορτή δημοκρατίας και συμμετοχής. Πρέπει να σπάσουμε τα φράγματα που θέλουν να μας στήσουν ώστε να κρατηθεί το ΠΑΣΟΚ σιωπηλό και ακίνητο, όπως θέλουν να κρατήσουν σιωπηλή και ακίνητη κάθε γνήσια πολιτική έκφραση.
Τώρα πρέπει να πάρουμε ξανά την υπόθεση στα χέρια μας, γιατί ο στόχος μας είναι καθαρός, είναι ρεαλιστικός, είναι η νίκη στις βουλευτικές εκλογές, είναι η πρωτιά, το ΠΑΣΟΚ για το καλό του έθνους πρέπει να έχει τον κεντρικό, τον πρώτο λόγο στις πολιτικές εξελίξεις.
Έχω πλήρη επίγνωση των ερευνών της κοινής γνώμης. Γνωρίζω σε βάθος τι τραβάει το κάθε νοικοκυριό, ο κάθε Έλληνας πολίτης, τις δυσκολίες, τις θυσίες, τη δυσφορία, αλλά όλοι μαζί κάνουμε μια προσπάθεια, μια εθνική προσπάθεια να κρατήσουμε τη χώρα όρθια.
Και τώρα μετά την ολοκλήρωση του περιβόητου PSI έχει ανοίξει ένα τεράστιο παράθυρο ευκαιρίας. Ένα παράθυρο ευκαιρίας για να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος, για να αναπληρώσουμε απώλειες, για να αποκτήσουμε ξανά την αξιοπρέπεια και την υπερηφάνεια μας ως έθνος, ως πολίτες της Ευρώπης, ισότιμοι και όχι ως παρίες της ευρωζώνης.
Φίλες και φίλοι, σας περιμένω εγώ και όλοι οι φίλοι μου, οι συναγωνιστές μου του ΠΑΣΟΚ με ανοιχτή αγκαλιά την επόμενη Κυριακή στις οργανώσεις μας, στις κάλπες για να δείξουμε ότι υπάρχουμε, ότι η παράταξη είναι ζωντανή, ότι εμείς μπορούμε να σηκώσουμε και θα σηκώσουμε ξανά το βάρος της ανανέωσης, της αναγέννησης και της προοπτικής του τόπου.
Αρχίζουμε».

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr