«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29

ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΙ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ - Καταστρέφουν τα αυτοκίνητα μας με βιοαιθανόλη !

Σε έξαρση βρίσκεται το λαθρεμπόριο καυσίμων με ένα στα τρία πρατήρια υγρών καυσίμων να έχουν ανακαλύψει νέο τρόπο νοθείας.
Όπως αποκάλυψε το μέλος της ομοσπονδίας Γ. Ασμάτογλου επιτήδειοι νοθεύουν τη βενζίνη με βιοαιθανόλη (βιοκαύσιμο) πετυχαίνοντας με τον τρόπο αυτό πολύ περισσότερα κέρδη. Η βιοαιθανόλη σύμφωνα με τον ίδιο κοστίζει μόλις 0,50 ευρώ το λίτρο και το 30% των πρατηρίων την αναμιγνύει με την αμόλυβδη.
Έρχεται από την Ιταλία και τη Βουλγαρία και διακινείται παράνομα στη χώρα μας καθώς εδώ απαγορεύεται η χρήση της. Μάλιστα τα ειδικά βαν των Κλιμακίων Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων του ΥΠΕΚΑ δεν μπορούν να την εντοπίσουν.
Μάλιστα οι συνδικαλιστές κάνουν λόγω για έκρηξη του λαθρεμπορίου με τις εικονικές εξαγωγές του αδασμολόγητου ναυτιλιακού καυσίμου, το οποίο επανέρχεται στην εγχώρια αγορά για παράνομη χρήση. Και μη χειρότερα…

newsmessinia

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr