«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Αυγούστου 19

Συνεντεύξεις που δεν θα δοθούν ποτέ

sisyphus1 Επειδή εδώ και καιρό, δεν τυπώνονται, δεν μεταδίδονται και δεν αναρτώνται συνεντεύξεις

σημαντικών, αλλά και ειλικρινών ανθρώπων, (για τις προθέσεις των οποίων,

να είσαι σίγουρος), ξεκινάω σήμερα, μια σειρά

αποκλειστικών συνεντεύξεων, που δεν θα δοθούν ποτέ!

Πρώτος συνομιλητής μου ο Σίσυφος!

***

Ο ΣΙΣΥΦΟΣ ΣΤΑ   ΜΠΛΟΓΚ’Σ :

Τον συνάντησα σήμερα, 1/8/2010, το μεσημέρι. Ο Σ. είναι Ελληνας. Εδώ στην Ελλάδα, οι γνώμες διίστανται για το ποιόν του. Οι μεν τον χαρακτηρίζουν επαναστάτη, δίκαιο, ονειροπόλο, ευγενικό. Οι δε, κοινό ληστή, απατεώνα.

Παλιότερα είχε μπλέξει σε μια παλιο ιστορία και η ανάμιξή του αυτή, θεωρήθηκε ύβρις απέναντι στους θεούς. Ο τρόπος της τιμωρίας του, ήταν αυτός που τον έκανε διάσημο.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ο Δίας κλέβει την Αίγινα, την κόρη του Ασωπού… (του γνωστού προστατευόμενου του Σκάι), για τους συνήθεις λόγους, που αρπάζει όποια καλλίπυγο νεαρά, του γυαλίζει. Ο Ασωπός ζητάει τη βοήθεια του Σ., αυτός δέχεται με τον όρο να δοθεί νερό στο Kάστρο της Κορίνθου. Το μαθαίνουν οι θεοί, θυμώνουν άγρια και τον ξαποστέλνουν στον Αδη. Εκεί ο Σ. -γιατί και δυνατός είναι και πανέξυπνος- κατορθώνει και αλυσσοδένει το Θάνατο. Ο Πλούτωνας, τρελλαίνεται άσχημα, βλέποντας τις συνέπειες της Κρίσης και της Αναδουλειάς, στην επιχείρησή του. Σου λέει, Νέκρα! (μεταφορικώς πάντα).

Στέλνει μέιλ στον Άρη να καθαρίσει. Ταχύτατα ζώνεται τα ούζι του, ο θεός Σταλόνε και απελευθερώνει, ξημερώματα πάντα, το Θάνατο.
Από τότε ο Σ. είναι τιμωρημένος, με την πιο μάταιη, ανώφελη, αλλά και παραδειγματική τιμωρία, στην ιστορία του Διεθνούς Προλεταριάτου.

***

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.

- Τι πιστεύετε πως πληρώνετε, μ αυτό το μαρτυρικό πήγαινε έλα;
-Την περιφρόνηση των ισχυρών και τα συναρπαστικά γήινα πάθη.

-Είναι αλήθεια, πως όταν ήσασταν ετοιμοθάνατος, ζητήσατε από τη γυναίκα σας, να μην σας θάψει αλλά να πετάξει τη σορό σας στην πλατεία;
-Είναι αλήθεια, ήθελα να ξέρω αν μ αγαπάει, για να την δοκιμάσω το έκανα.

-Σας υπάκουσε φαντάζομαι...
-Ναι, με μια υπακοή, τόσο αντίθετη προς την ανθρώπινη αγάπη, που μ έκανε έξαλλο. Γι αυτό και εγώ πήρα άδεια εξόδου από τον Πλούτωνα, για να την τιμωρήσω.

-Και...
-Ε και βλέποντας ξανά τον Πάνω Κόσμο, παρασύρθηκα κι είπα να μείνω... κάποια χρόνια.

-Και οι θεοί;
-Οι θεοί έστειλαν το θεό των Δημοσιογράφων, τον Ερμή, να με μαζέψει για Κάτω. Μπόνους επιστροφής, ο Βράχος.

-Οταν τον ανεβοκατεβάζεις με τόσο μόχθο, στο βουνό και μετά τον βλέπεις να κατρακυλά στην πεδιάδα, τι σκέφτεσαι, μετανιώνεις γι αυτά που έκανες;
-Πας καλά; Οχι βέβαια, σκέφτομαι απλώς ότι εγώ είμαι πιο δυνατός από τον βράχο και θα τον ξανανεβάσω.

***

sisyfos Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ

-Αισθάνεστε ότι είστε ανώτερος από τη μοίρα σας;
-Βεβαίως, είμαι ανώτερός της.

-Ταυτόχρονα είστε όμως και προλετάριος των θεών, ζείτε μέσα σε μια άθλια κατάσταση..
-Εχω καθαρό μυαλό όμως, έχω συνείδηση του τι μου συμβαίνει. Και το περιφρονώ.

-Πιστεύοντας άραγε, πως κανένα πεπρωμένο, δεν αντέχει στην περιφρόνηση;
-Ακριβώς. Κανένα.

-Ποιά συμβουλή θεωρείτε πως έχει ανάγκη ο σύγχρονος Ελληνας;
-Ν αρνείται τους θεούς, να γίνει κύριος των ημερών του, να ρυθμίζει αυτός τη μοίρα του.

-Τόσους αιώνες, σε ποιό συμπέρασμα καταλήξατε, γι αυτό το αδέσποτο σύμπαν;

-Πάντως ούτε άγονο είναι, ούτε ασήμαντο.

-Ποιά αισθάνεστε ότι είναι η περιουσία σας, αυτήν την στιγμή;
-Η μοίρα μου που μου ανήκει και ο βράχος που είναι δικός μου. Ισως, που και που και μια βουβή χαρά.

***

ΟΛΑ ΚΑΛΑ

1η καυτή μέρα του Αυγούστου και δεν αντέχω άλλο, το πήγαινε έλα, δίπλα του.
Το θέαμα της ανθρώπινης περηφάνιας, βέβαια είναι ασύγκριτο, αλλά κάνει πολλή ζέστη.
Χαιρετιόμαστε. Φεύγοντας, τον ακούω να μου φωνάζει:

-Μη διανοηθείς να λογοκρίνεις τίποτε, σ έφαγα!!!

-Μην ανησυχείτε, θα μπείτε και πρωτοσέλιδο.

-Καληνύχτα. Ολα καλά, να τους πεις.

***************
Υ.Γ Εμπνευστής της συνέντευξης, ο Αλμπέρ Καμύ.Ο εκτελεστής ακολουθεί…..

Thu, 16/06/2011 - 02:15 — ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Τηλεφώνημα από τον Σίσυφο

Εμπρός; Μη κοπανάτε πέτρες μες στ' αυτιά μου, δεν ακούω καλά!Ποιος είναι τέτοια ώρα;
- Σίσυφος
-Και πού βρήκες το τηλέφωνό μου;
-Στο 11880, την ρεπλίκα του Ξανθόπουλου
-Καί πού το ξέρεις εσύ το 11880;
-Από την τηλεόραση
-Έχετε τηλεόραση εκεί κάτω;
-Συνδρομητική
-Α, μάλιστα.Εμείς εδώ δεν έχουμε καθόλου
-Μα πώς; Λένε πως έχετε πολλά κανάλια πια στην Ελλάδα με ποικιλία προγραμμάτων
-Φήμες!
-Κρίμα
-Και τι με θες τέτοια ώρα;
-Να πεις κάτι στην Σεμίνα
-Και γιατί δεν της το λες εσύ;
-Εκείνη δεν έχει what's up κι εγώ δεν έχω άλλο χρόνο ομιλίας
-Και τι θες να της πω;
-Μου τηλεφώνησε σήμερα ο Aλμπέρ Καμύ
-Έχει κι αυτός what's up;
-Όχι, France Telecom
-Και τι σου είπε;
-Είδε την έκτακτη επικαιρότητα για τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα
-Ε, και;
-Θέλει να δώσει μια συνέντευξη διαμαρτυρίας στην Σεμίνα
-Για τα πολιτικά δρώμενα;
-Θα καταγγείλει πως τον αντιγράφουν
-Δηλαδή;
-Ζήλεψαν το βιβλίο του, την "πανούκλα"
-Καλά θα της το πω, δώσε μου το κινητό της
-Γράφε...
-Ναι; ναι; εμπρός; Δεν σε ακούω..φτου χάθηκε το σήμα..καμπάνα σου λέει μετά και μένα μου βγήκε κουδουνίστρα.Πού θα βρω τώρα το τηλέφωνό της;Να πάρω στο 11880;Κι αν μου δώσουν κατά λάθος το τηλέφωνο της Μάρθας Βούρτση;Το βρήκα..11888, τυχαίο; δε νομίζω
Το τηλέφωνο της Διγενή παρακαλώ
-Εχουμε μόνο της Ακρίτα, σας κάνει;
-Όχι, για ψάξτε μήπως έχετε του παππού της, του λήσταρχου Νταβέλη;
-Λυπούμαστε κύριε, μόνο μια καταχώρηση με το όνομα Λειχήνα Συγγενή έχουμε
-Καλά αφήστε, θα περιμένω να ξεπτωχεύσει το alter και θα την ψάξω μέσω Νικολούλη
-Μ' αυτό το πλευρό να κοιμάστε
-Ε; γνωρίζετε κάτι που δεν ξέρω;Εμπρός; Εμπρός; φτου..έπεσε η μπαταρία από το ασύρματο..καταραμένη τεχνολογία!

ΥΣ : Την πηγή του ανωτέρω εγκλήματος πιστεύω την “διακρίνατε” όλοι πιστεύω…..Για την “λογοκλοπή” αποκλειστικά υπεύθυνος ο Περίοπας.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr