«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Μαΐου 14

Ο ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqryMO4VKtyI7te4A5veXoVeVaVs1ymrQMCSo4fkNwiG6PXvB8dLFKftdGCgIdq20AnWFjtfaLb1fwN7LJf0gbbG24ip3oFGvSm9XYCCea3NnzUkWqBYPnNMFoZ-yygWSGUA2QXF1ncz7m/s1600/episkespi--erntogan2.jpg

Γράφει Ο ΠεριπτεράςΔιάβασα ότι έρχεται ο Ερντογαν. Υπουργοί, γεύματα, Φόρουμ( τι στο καλό είναι αυτό) απίστευτα πράγματα.

«Κύριε Κώστα τσιγάρα  σε παρακαλώ»

«Για σου Τάκη πως ήταν τα πουλιά σήμερα» Ο Tάκης είναι πιλότος στα F16.

“Ήσυχα σήμερα. »

Δεν άντεξα και του είπα « μάλλον γιατί έρχονται οι επισκέπτες»

«Μάλλον  είπε» πήρε τα τσιγάρα και έφυγε περπατώντας όπως πάντα περήφανος.

Σκέφτηκα. Σήμερα θα τους ταΐσουμε σαν να είναι βασιλιάδες και θα τους τιμήσουμε.

Ωραία. και αυριο θα πουμε στον Τακη βαλε τη ζωη σου σε κίνδυνο, διώξε τους Τούρκους από το Αιγαιο, πολεμησε για την πατριδα σου.

Πώς να το κανει  όταν τα ιδια του τα αφεντικα στρωνουν τραπεζι για αυτους που τον  πηροβολουν.

Τωρα καταλαβα για τι το γραμμα του πιλοτου ελεγε  « το κανω για τα βραχια και το πανι»

Θυμηθηκα τον  παππου μου από την Κερασούντα χωρίς να το θελω. Εχουν πει συγνωμη ποτε; Πως τους φέρνεις στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. Επειδή το κυβερνάς δεν είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

Κοίταξα τον Τακη και ένιωσα περήφανος για αυτόν. Τέτοια παλικάρια πρέπει να τα τιμάμε κάθε μέρα. Οι πολιτικοί πουλαν την χωρά για να κρατήσουν την καρεκλά τους και αυτά πολεμούν για να κοιμόμαστε ήσυχοι

Κοίταξα και  είδα ότι θα υπάρχουν συγκεντρώσεις  εναντίον της επίσκεψης. Μετά από χρόνια θα είμαι εκεί.

Για τον Τάκη που είναι η Ελλάδα.

Και για τον  παππού.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ      Από olympiada

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr