«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Μαρτίου 18

Μια φορά κι έναν καιρό.. Γιατί μπαμπά;

Μια φορά κι έναν καιρό..   Απο τον πολύ καλό  Α ! μπε μπα  Blog   τον Νικόλα με το γιό  του.
Μπαμπά, θα μου πείς ένα παραμύθι;
_Θα σου πω μια αληθινή ιστορία παιδί μου, δεν θα 'ναι παραμύθι, μα θα ακούγεται σαν παραμύθι.
Και το παιδάκι κάθισε στην αγκαλιά του πατέρα του, ο οποίος άρχισε να του αφηγείται.
_Μια φορά κι έναν καιρό γιέ μου, ήταν μια χώρα Θεών, ημιθέων, ποιητών, σοφών και ηρώων. Και του μίλησε για τον Δία και τους υπόλοιπους Θεούς, τον Ηρακλή, τον Θησέα, τον Λεωνίδα, τον Αλέξανδρο, τον Σωκράτη, τον Αρχιμήδη, τον Όμηρο, για τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Κανάρη, τον Σολωμό, τον Καρυωτάκη, τον Σεφέρη και τόσους άλλους νεώτερους.. και εκεί σταμάτησε να εξιστορεί πλέον για ήρωες ποιητές και ημίθεους.
_Γιατί σταμάτησες μπαμπά; ρώτησε το παιδί.
_Γιατί παιδί μου, την πανένδοξη αυτή χώρα, την ρήμαξαν απο έξω κι απο μέσα.
_Και τι απέγινε μετά;
_Έπεσε ….
διχόνοια παιδί μου. Την χώρισαν σε κόμματα, την χώρισαν σε ομάδες, την χώρισαν σε διαμερίσματα και νομούς, την χώρισαν σε επαρχίες, την άφησαν έρμαιο καράβι, να έχει για κυβερνήτη έναν δίχως δύναμη, έχοντάς τον απλά έτσι, να υπάρχει για μόστρα.
_Ποιόν μπαμπά;
_Τον ονομάζουν πρόεδρο της δημοκρατίας παιδί μου, μα στην πραγματικότητα είναι "αητός χωρίς φτερά". Και μετά, έχουν και έναν, που τον λένε Πρωθυπουργό, αυτός είναι για να τρώει τις σφαλιάρες απλά, και να κάνει ότι του λένε άλλοι. Αυτός είναι το "πρόβατο για την σφαγή".
_Και ποιός κυβερνάει αυτήν την χώρα μπαμπά;
_Τριακόσιοι γύπες παιδί μου. Τριακόσιοι, ούτε ένας ούτε δύο, μα τριακόσιοι, που δεν δούλεψαν ποτέ τους. Που σπούδασαν με λεφτά του μπαμπά τους, για να γεμίσουν τις τσέπες τους γρήγορο και εύκολο χρήμα, για να εξασφαλίσουν μεγάλους μισθούς, παχιές συντάξεις με οχτώ χρόνια "δήθεν" δουλειάς, και χτίζοντας βίλες προκαλώντας το φιλότιμο του λαού της χώρας αυτής.
_Και γιατί μπαμπά τους αφήνουν οι άνθρωποι να τα κάνουν αυτά; Δεν τα βλέπουν;
_Δεν ξέρω παιδί μου τι να απαντήσω. Μη με ρωτάς. Μάλλον μεγάλωσαν απότομα. Το μόνο που ξέρουν, είναι να παραπονιούνται κατόπιν εορτής. Δεν έμαθαν πως, την σήμερον ημέρα, δεν δίνεις απόλυτη πλειοψηφία σε ένα κόμμα για να κάνει ότι γουστάρει, γιατί θα καταστρέψει τα πάντα.
_Τι είναι κόμμα μπαμπά;
_Μια ομάδα απο γύπες παιδί μου, πού είτε κυβερνάει είτε όχι, καταστρέφει όλο κι απο λίγο την χώρα, με τον δικό του τρόπο, αδειάζοντας το δημόσιο ταμείο και μόνο με την ύπαρξή του, σπαταλώντας το δημόσιο χρήμα με τα ανύπαρκτα έξοδά του.
_Και γιατί δεν τα καταργούν;
_Γιατί περιμένουν τον ΜΕΣΣΙΑ παιδί μου. Βλέπεις, κάθε λαός, περιμένει τον δικό του Μεσσία, έτσι και οι άνθρωποι αυτής της χώρας.
_Και πώς λέγονται οι άνθρωποι αυτής της χώρας μπαμπά;
_Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες. Σε λίγα χρόνια, θα πρέπει να διαλέξουν κάποιο άλλο όνομα παιδί μου.
_Γιατί μπαμπά;
_Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..

Πηγή  :    ΑΑΤΟΝ

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr