«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Φεβρουαρίου 21

Με τις δικές μας πλάτες; Mόνο; Οχι dear!

Γράφει η  :  χειμωνιάτικη λιακαδίτσα!

Τι θα μας έλεγαν τα κανάλια  μας πρωί- πρωί!  Από τη μια τό νέο κύμα φορολογικών μέτρων και περικοπών που έρχεται  και  από την άλλη η  Τζουλια Αλεξανδράτου, η δουλειά και το  αφορολόγητό της! Προκλητικά και τα δυο σαν θέματα! Εξίσου !

Αηδιασμένη  και από τα δυο  κάθομαι  και  σας γράφω  κατα σειρά προτεραιότητας !

Ακόμα καλά καλά δεν ανακοινώθηκαν τα νέα  φορολογικά μέτρα , οι μειώσεις , οι περικοπές το σφίξιμο του ζωναριού  κι  έρχεται ο ράφτης να μας πάρει κι άλλα!  Αποφασισμένο προ πολλού!  Στο λαό σοσιαλιστικά θα ανακοινωθούν  και επισήμως,  από τον Επίτροπο που δεν ψήφισε αλλά του φόρεσαν καπέλο  , οι  γνωστοί Κωτσο – Γιωργάκηδες και    οι διάφοροι  γνωστοί μαας ντόποιοι διαχειριστές και    συμπαραμαρτούμενοί τους !

Και εγώ , η αγανακτησμένη πολίτης της  Γιουνανίας,  κάνω μια απλή λογική σκέψη και ζητώ να μου   απαντήσετε με μια υπογραφή μονάχα:

- Πληρώνεις φόρο  ( όσο φόρο , δεν μας απασχολεί αυτό τώρα ! Εδώ χάνουμε το δάσος κι εσύ μου λες για το  πόσο μεγάλο είναι  ή δεν είναι το  δέντρο! ) για την περιουσία  που κατέχεις?

- Ναι ! Κάθε χρόνο ! Οσο μου αναλογούσε σύμφωνα με το νόμο ( το κορόιδο!)

-  Με τα νέα μέτρα  καλείσαι να πληρώσεις περισσότερα , ναι?

-  Ναι! Το κάνω ήδη! Ολα ακριβότερα …….

 

τα πληρώνω  και  θα πληρωσω και καπέλο αυξημένο

φόρο!

-  Πόση περιουσία έχεις εσύ που φορολογείσαι έτσι  στυγνά και πόση η Εκκλησία και οι

κλεμμένα   έχοντες? ?

- Μικρή  εγώ , αμύθητη αυτοί!

-  Τι προνόμοια απολαμβάνει  από το  κράτος η Εκκλησία, τι οι  “ευνοούμενοι”  και τι  εσύ?

- Πολλά αυτή! Λίγα  κι αυτά πετσοκομένα ,  εγώ!

-  Τι φόρους πληρώνει στο κράτος η Εκκλησία και τι  εσύ?

- Εγώ …  δεν ξέρω ακόμα πόσους! Προς το παρόν μου πέρνουν μέτρα για τον κορσέ!

Είδες ?

Και μετά βγαίνει με  ύφος  περίλυπο  ο ΓΑΠ  και μας τη λέει!     “βάλτε πλάτες” !

Εγώ   ο/η   μέσος πολίτης Α Ρ Ν Ο  Υ Μ Α Ι να σε χειροκροτήσω , να  βάλω    ή

να   ” σου κάνω πλάτες”   αγαπητέ μας ΓΑΠ !

Cause  yes, I do mind the real  economic GAP !

Το μόνο που μπορώ να κάνω αυτή  τη στιγμή  είναι να σε ξεφωνίσω !

Γι αυτό  λοιπό  να πάτε  να…

Εσύ ! Και η παρέα σου !   Nα πάτε να τα πάρετε  από :

  • τους διαχειριστάδες   ;;;
  • ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ   ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ  ΑΝΟΧΗ  ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝΕ  ΤΗ ΧΩΡΑ ;;;
  • ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ  ΜΑΓΕΙΡΕΥΑΝ  ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ;;;
  • ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΥς,  ΠΑΡΤΕ ΤΑ   ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΕΙΣΤΕ ΤΟΥς!  ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑς ΕΙΝΑΙ! ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝΕ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ  ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ  τον άξιο (;)  ΜΙΣΘΟ  σαs!

ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ,   ΑΠΟ ΤΟΥς ΕΧΟΝΤΕς  ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ!     και  μετά  … να κάνετε αισχρά,  εκκλήσεις τάχα μου, αλλά με κάθε τρόπο αφαίμαξη σε ρηάλιτυ  σε μένα , στο λαό , αφού πρώτα τον έχετε δέσει χειροπόδαρα και του έχετε χώσει βαθειά τον δάχτυλο στον πωπω! Μην πω!

Από δω  περαστε μετά!Από βδομάδα. Και τότε, θα  πάρετε  κι από μένα!

Αγαπητέ μου αναγνώστη κάτσε και μέτρησε  τα!

Πέρνοντας πίσω τα κλεμμένα

και

Φορολογώντας      και     την τεράστια περιουσία της εκκλησίας οι φόροι για τους πολίτες θα μειώνονταν περισσότερο  από αισθητά και το κρατικό έλλειμμα  μπορούσε ως και φτάσει σε επίπεδα  Ευρωπαϊκά   !

Για το καλό όλων μας λοιπόν ,  ενισχύστε αυτή την κίνηση !

Όσοι… πιστοί  προσέλθετε και  υπογράψτε :

http://www.petitiononline.com/taxchu/petition.html

Όσοι άπιστοι  καλέστε και τους φίλους σας! Διαδώστε   το αίτημα , με link  ή όπως αλλιώς μπορείτε…

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr