«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Μαΐου 1

Ο Πάνος Καμμένος στον Alpha και τον Αντώνη Σρόιτερ 30-4-2012

kammenos_alpha30_04_2012 Οπου παει τους Αλλαζει τα φωτα!...εχω κουραστει να βλεπω τους δημοσιογραφους να προσπαθουν να του βαλουν τρικλοποδιες,εμποδια και να προσπαθουν να τον μπερδεψουν ! ! .. Ο Πανος ειναι γεννημενος  ηγετης ... και αυτη την στιγμη ειναι οτι πιο Πολυτιμο εχουμε σε αυτη την ανιση μαχη!...μακαρι να μπορουσαν να  το συνειδητοποιησουν ολοι οι πολιτες που δεν θελουν μνημονια “κατοχη” κλπ  οτι , αυτο δεν ειναι κομμα ειναι κινημα ,και ειναι μεγαλη ευκαιρια για το Λαο να πεφτανε αβερτα οι ψηφοι πανω του...για να τους διαλυσει..γιατι με λιγο απο δω και λιγο απο κει.... πιθανον μια τρυπα στο νερο να κανουμε.. ΔΙΑΙΡΕΙ  ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥE ... AYTO ΘΕΛΟΥΝ…ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ !!!
AΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Πανο Καμμενε, ελπιδα της Ελλαδας μας.ΨΗΦΙΖΩ ΟΡΘΟΔΟΞΑ....Ψηφιζω Καμμενο για να δωσει ενα μελλον στην Πατριδα και τα παιδια μας . Αυτες οι εκλογες ειναι θεμα συνειδησης για τον καθενα μας . Ας μην σπαταλησουμε το μοναδικο οπλο που εχουμε ...
Την ψηφο μας . Ο Θεος ειναι μαζι μας...

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr