«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Μαρτίου 29

Απάντηση της Μαρίας Κόλλια στη ΝΟΔΕ Σερρών

 

H βουλευτήςΝΔ Σερρών, που προχώρησε στους "Ανεξάρτητους Έλληνες", εξέδωσε την παρακάτω απάντηση στην ανακοίνωση της ΝΟΔΕ ΝΔ Σερρών (δείτε την εδώ)

Ως βουλευτής ορκίστηκα να είμαι πιστή στην Πατρίδα μου και το δημοκρατικό πολίτευμα,  να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου. Οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση και  η παραίτηση από το βουλευτικό αξίωμα είναι δικαίωμα του κάθε βουλευτή.

Θυμίζω στους Σερραίους συμπολίτες μου, ότι η επιλογή μου να καταψηφίσω και το 2ο Μνημόνιο και τη νέα δανειακή σύμβαση δεν υπαγορεύτηκε ούτε από προσωπική διαφωνία, ούτε για ικανοποίηση προσωπικών στόχων αλλά ήταν μια καθαρή, τίμια,  ενσυνείδητη, επιβεβλημένη πολιτική επιλογή.

Επιλέγω να εκτεθώ για μια ακόμη φορά στην κρίση των Σερραίων πολιτών. Αν θα συνεχίσω να τους εκπροσωπώ είναι στην κρίση τους και στην επιλογή τους. Οι πολίτες με το δικό τους αλάνθαστο κριτήριο θα πράξουν το σωστό. Και βέβαια κανείς δεν μας εγγυήθηκε ποτέ ότι θα είμαστε για πάντα βουλευτές!

Με το λαό της Νέας Δημοκρατίας και τους Σερραίους νεοδημοκράτες με συνδέουν κοινές ιδέες και οράματα, κοινοί αγώνες και κοινές αγωνίες και πάντως έχουν και μνήμες και θύμησες από το πολύ κοντινό μας παρελθόν.

Ας μας εξηγήσουν οι συντάκτες του σχετικού δελτίου τύπου  αν αληθεύουν οι πρόσφατες δηλώσεις ότι τα κόμματα εξουσίας έχουν δεσμευτεί και ότι σκοπός είναι μισθοί και οι συντάξεις στην Ελλάδα να φθάσουν σε επίπεδα Βουλγαρίας και Ρουμανίας, δηλαδή στο επίπεδο των 150 ευρώ το μήνα.  Και επειδή γίνεται αναφορά σε βολεμένες εμπόρους του πόνου και της ανασφάλειας, να μας παρουσιάσουν τώρα τα ισοδύναμα μέτρα για τις προεκλογικές εξαγγελίες για τη μείωση του ΦΠΑ και των φορολογικών συντελεστών των επιχειρήσεων, την αποκατάσταση των συντάξεων και των χαμηλοσυνταξιούχων, την επιστροφή των επιδομάτων που ελάμβαναν οι πολύτεκνοι, την κατάργηση του φόρου στα ακίνητα που εισπράττεται μέσω ΔΕΗ, το πάγωμα των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων για πέντε χρόνια, τη μείωση του φόρου μεταβίβασης ακινήτων στα επίπεδα των ευρωπαϊκών χωρών και άλλα που ήδη καθημερινά ανεύθυνα υπόσχονται.

Μέχρι αυτό να γίνει, να απολογηθούν για την θέσπιση του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και τη δημιουργία του Ειδικού Λογαριασμού του Ελληνικού Δημοσίου με στόχο την αποκλειστική και άμεση εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους και το σημείο εκείνο που αναφέρει ότι δεν διενεργείται καμία άλλη πληρωμή για οποιοδήποτε σκοπό, και η αποδοχή του συγκεκριμένου λογαριασμού σημαίνει απλά πως η πατρίδα μας θα βρίσκεται συνεχώς αντιμέτωπη με την εσωτερική στάση πληρωμών!!.

Και σε ό,τι αφορά την οργή του κόσμου, αν όλοι μας είχαμε την τιμιότητα να κρατάμε το λόγο που δώσαμε και τη φρόνηση να μην τον δίναμε ποτέ, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε η αγανάκτηση ούτε η οργή των συμπολιτών μας.

Για μια ακόμη φορά θα ήθελα να διαβεβαιώσω, ότι παραμένω πιστή στην παράταξή μου, στην μεγάλη Κεντροδεξιά παράταξη, προσηλωμένη στις αρχές και τις αξίες του Εθνάρχη Κ. Καραμανλή. Οι συμπολίτες μου θα ορίσουν σύντομα το πολιτικό μου μέλλον, και θα καθορίσουν τις τύχες της πατρίδας μας  Αυτό να  σεβαστούμε!.

Σε ό,τι με αφορά, λογοδοτώ καθημερινά στους πολίτες και τους καλώ να πιστέψουν ότι υπάρχουν ζωντανές δυνάμεις που δεν χρωστούν σε κανένα και μόνη τους επιθυμία είναι να υπηρετήσουν πραγματικά τους Έλληνες και το κοινό καλό όλων μας.

Στο χαλασμό του 2009, η Νέα Δημοκρατία με πρωθυπουργό τον Κ. Καραμανλή είχε αγγίξει το ποσοστό  33,5% των Ελλήνων. Ο ίδιος μετά το βαρύ αποτέλεσμα ανέλαβε με θάρρος  την προσωπική του  ευθύνη, παραιτούμενος από την  Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας. Ίσως σήμερα ορισμένοι αδυνατούν να αντιληφθούν πού οδηγούν τη Νέα Δημοκρατία αλλά σύντομα θα κληθούν και αυτοί να λογοδοτήσουν. Όσο και αν προσπαθούν, όσο κι αν το επιθυμούν, η  Νέα Δημοκρατία του Κ. Καραμανλή ποτέ δεν πρόκειται να γίνει Πολιτική Άνοιξη.  Αναλαμβάνω την ευθύνη, ότι ήμουν από τους ελάχιστους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας,που δημόσια τοποθετήθηκα υπέρ του κ. Σαμαρά στις διαδικασίες εκλογής νέου Προέδρου. Ας το μη το ξεχνούν αυτό οι επανακάμψαντες ‘’όψιμοι Νεοδημοκράτες‘’.

Η προσχώρησή μου στο κίνημα των ‘’Ανεξαρτήτων Ελλήνων‘’  έχει να κάνει με την αναγνώριση των ευθυνών μας για την χρεοκοπία της πατρίδας μας σε κάθε επίπεδο, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτιστικό. Πίστευα και  πιστεύω  ότι οι διαπιστώσεις και οι καταγγελίες ήταν πάντοτε η αγαπημένη προσέγγιση των ανεύθυνων. Τώρα όμως  χρειάζεται να διαμορφώσουμε νέες ιδέες και προτάσεις και πολύ περισσότερο νέες αντιλήψεις. Η αναγέννηση της χώρας, για να είναι επιτυχής, απαιτείται όλοι μας να θυμηθούμε όλες εκείνες τις ιδιότητες που πάντοτε χαρακτήριζαν τους Έλληνες.  Πιστεύω  ότι με τις λίγες μου δυνάμεις, αν το θελήσουν οι συμπολίτες μου,  θα συμβάλλω σε αυτόν τον Εθνικό σκοπό.

       Θα ελάμβανα σοβαρά υπόψη μου τις παραινέσεις για την παραίτηση μου από το βουλευτικό αξίωμα και την επιστροφή της έδρας στη Νέα Δημοκρατία, την οποία υπηρέτησα υπεύθυνα, με συνέπεια και ήθος, εφόσον οι βουλευτικές έδρες  ήταν ιδιοκτησία του κάθε κόμματος. Εν προκειμένω όμως αυτό δεν ισχύει, όπως πολύ καλά γνωρίζετε. Τη βουλευτική έδρα την υπηρέτησα και την υπηρετώ βάσει της ετυμηγορίας και βούλησης του Σερραϊκού λαού ο οποίος με τίμησε με την ψήφο του και συνεχίζει να με τιμά για την 12ετή μου ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο και τη συνολική πολιτική μου παρουσία.

    Κλείνοντας θα ήθελα να σας υπενθυμίσω,  ότι σε περίπτωση παραίτησής μου 1ος επιλαχών που θα ανελάμβανε  τη έδρα θα ήταν ο π. Υπουργός Αχιλλέας Καραμανλής τον οποίο σέβομαι και τιμώ.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr