«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Αυγούστου 2

Χαλκιδική! Υπέροχες παραλίες, απίθανες φωτογραφίες!

Από τις καλύτερες φωτογραφίες της Χαλκιδικής που έχουν βγει ποτέ, είναι αυτές του Γιάννη Ψαθά!
Σήμερα παρουσιάζουμε τρεις ακόμη καταπληκτικές εικόνες, από τη Σιθωνία!

Φυσικά στο λινκ που θα βρείτε παρακάτω μπορείτε να τις δείτε σε διαδραστικό πανόραμα 360 μοιρών! Μαζί και  πανοράματα απ την Κασσάνδρα όπως : 

 Σήμαντρο , Σάνη , Ελάνη ,  Σκιώνη – Αρχαία Μένδη , Ποσείδι – Ακρωτήρι , Κρυοπηγή , Καλλιθέα , Άθυτος , Χρούσσω , Σίβηρης , Αιγαιοπελαγίτικα ! 

Great Panoramic pictures from Sithonia and Kassandra Halkidiki :

Armenistis :

Fava beach in Vourvourou :

Trani Ammouda :



Δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από παραλίες της Χαλκιδικής σε διαδραστικό πανόραμα 360 μοιρών εδώ – QTVR panoramas of the best beaches in Halkidiki

http://www.thessaloniki360.com/fullscreen/halkidiki/

Απολαύστε και στείλτε φωτος από τις ομορφιές της Ελλάδας στο GREEK PIC!


original  text/publice  by vlavo we added  the  best  off  Kassandra ‘s  destinations.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr