«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Αυγούστου 12

Η ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ..ΑΚΟΥΣΟΝ….ΑΚΟΥΣΟΝ !!!

Διάβασα χθές στα Xalia ένα αρθρο με τίτλο: Προφυλάκιση και διαπόμπευση φοροφυγάδων προαναγγέλει το ΥΠΟΙΚ (εδώ)

Το άρθρο σχολίαζε - μεταξύ των άλλων – και ο δικηγόρος κύριος Σωτήριος Καλαμίτσης με τις παρακάτω φράσεις :


« Πολύς έρωτας ρε παιδάκι μου μ'αυτές τις χουντικές πρακτικές. Διαπόμπευση κ.λπ. χωρίς δικαστική κρίση; Τουλάχιστον ο παππούς τού σημερινού πρωθυπουργού έκραζε τους φοροφυγάδες μετά από πρωτόδικη δικαστική απόφαση « .
Αυτή την άποψη του κυρίου Καλαμίτση ( τον οποίο γνωρίζω μόνο από τα πολύ εμπεριστατωμένα και αξιόλογα άρθρα του) δεν την συμμερίζομαι .
Βαρέθηκα πια ν` ακούω αυτά τα δογματικά :
«καλύτερα να αθωωθούν 10 ένοχοι , παρά να καταδικασθεί ένας αθώος », η το περιβόητο
-« τεκμήριο της αθωότητας » , που σημαίνει ότι, ως που να καταδικασθεί αμετάκλητα - ( με την τακτική των αναβολών και καθυστερήσεων ο χρόνος αναμονής κυμαίνεται ανάμεσα στα 10 έως 15 χρόνια ) , , ο βιαστής να θεωρείται ….αγγελούδι - και εν τω μεταξύ όι …επιδόσεις του στο …άθλημα να συνεχίζονται ! η – τέλος – η
-« μη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων«» .
Κρύβουν τα πρόσωπα των εγκληματιών, των μεγαλο καταχραστών , των εκβιαστών και των απατεώνων η τα «ρετουσάρουν» με …. «μωσαϊκό» , για να μην τους εκθέσουν ,όταν κοτζάμ ΤΡΩΣ ΚΑΝ τον αποθανάτιζαν οι απανταχού στον πλανήτη κάμερες με χειροπέδες- με μόνη την μαρτυρία μιας κυρίας !!
Και σας ρωτώ ,αγαπητοί μου αναγνώστες : ποιοι εισηγούνται τους παραπάνω νόμους;, οι έντιμοι, οι αγνοί, οι αθώοι; η οι …. αμαρτωλοί που σπεύδουν να προστατεύσουν τον …. πισινό τους - αν - ω μη γένοιτο- βρεθούν οί ίδιοι οι η συνεργάτες τους σε δύσκολη θέση ;
Με αφορμή το θέμα αυτό  επαναδημοσιεύω το σχετικό άρθρο μου με τίτλο : ΑΚΟΥΣΟΝ….ΑΚΟΥΣΟΝ !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Α Κ Ο Υ Σ Ο Ν ---- Α Κ Ο Υ Σ Ο Ν


Του Βλάση Γωγούση
- « είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας να….. ανακοινωθούν δημόσια τα ονόματα των φοροφυγάδων που ……έφαγαν τα 25 δίς !! ».
- Το άκουσα στην τηλεόραση πριν λίγες μέρες κι`έφριξα.
-« Και τι θα γίνει –έλεγε ο προσκεκλημένος επισκέπτης στο κανάλι - αν ανακοινωθούν τα ονόματά τους ;, το αυτί τους δεν ιδρώνει !!».
- «Εμένα μου λέτε ( λέω τώρα εγώ ) , δώστε εσείς τα ονόματα στον κόσμο και να δούμε αν θα μπορούνε οι ευυπόληπτοι κύριοι και οι γυναίκες τους ν` απλώνουν απ` την επομένη τις κορμάρες τους στις παραλίες , να τρώνε τις ψαρούκλες τους στα ακριβά εστιατόρια , να κουβαλιούνται στα ....Ηρώδεια και να καταλαμβάνουν τις πρωτοκαθεδρίες στα ……Μέγαρα Μουσικής.
Ούτε στον δρόμο θα μπορούν να περπατάνε , οι κύριοι αυτοί, και τα θωρακισμένα αυτοκίνητά τους θα κινούνται με δυό δίκυκλα με φουσκωτούς , εμπρός και δύο πίσω.
Ούτε στην Ανάσταση, ούτε στον επιτάφιο ,ούτε στην τελετή των Θεοφανείων., ούτε στο θέατρο , τον κινηματογράφο , στον ιππόδρομο , ούτε , ούτε στα …..ουρητήρια για κατούρημα δεν θα μπορούν να πάνε !
Και μη γελάτε , με γιαούρτια , με γιουχαΐσματα , με αυγά μελάτα , με γρονθοκοπήματα και κλωτσοπατινάδα θα τους υποδέχονται όπου κι` αν πάνε.
Και τα παιδιά τους – θα μου πείτε - ,αυτά τα ανεύθυνα βλαστάρια , που όταν πάν σχολειό θα τα χλευάζουν οι συμμαθητές τους,.
Φίλοι και φίλες μου , η μάνα κι`ό πατέρας τους ,δεν τα σκεφθήκανε - όταν ρουφούσανε το αίμα του Λαού με καλαμάκι , εμείς θα τα σκεφθούμε;!
ΟΧΙ, δεν είναι σενάρια Γωγούσιας φαντασίας , είναι το ΑΥΡΙΟ - δυστυχώς - αυτού του τόπου , φίλοι μου !.
« Γυρίστε πίσω τα κλεμμένα , δώστε ξανά ανθρώπινες συντάξεις, ΚΛΕΦΤΕΣ, και σεις φερέφωνα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ -΄ όχι όλοι , για νάμαστε δίκαιοι - πάψτε την πλύση εγκεφάλου και την παραπληροφόρηση , παραιτηθείτε από` τους ένοπλους φρουρούς ( που τους πληρώνουν τα κορόιδα – εγώ και συ- ) και πάρτε άλλους επί πληρωμή ,δικούς σας , μην έρθει καμιά… .ξώφαλτση και… χάσει η Βενετιά βελόνι,…. ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ !

Υστερόγραφο :Αν ξέρανε οι λήσταρχοι του Δημοσίου πλούτου, καθώς κι`οι συνεργοί τους, ότι αργά η γρήγορα θα βγούν στη φόρα οι βρωμιές τους, κι` ότι μόνο σε χώρες του τρίτου κόσμου θα μπορούσαν αυτοί και ο ….συμσελές τους να περάσουνε τα τελευταία χρόνια της ζωής τους, ούτε το μέλι απ` το…. .δάχτυλό τους δεν θα γλύφαν , τα καθίκια !!

Δρ Βλάσης Γωγούσης

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr