«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Ιουλίου 17

Σε παράλληλο σύμπαν ο πρωθυπουργός! Απίστευτος!

Δείτε τι λέει σήμερα σε συνέντευξή του, στη γνωστή εφημερίδα που στηρίζει ως ναυαρχίδα την πολιτική του και συγκρίνετε τα λεγόμενά του με αυτά που έλεγε πριν λίγα χρόνια:
"O πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς πολιτεύεται ανεύθυνα..."

NAI !!!
To είπε ο κ. Γ.Α.Π στη συνέντευξή του στην Καθημερινή και δεν ντράπηκε !!!


Γιατί κατά τον κ. Γ.Α.Π "πολιτεύεται ανεύθυνα" ο κ. Σαμαράς ;;;
Μα γιατί : «η χώρα δίνει κρίσιμη μάχη και όσοι μιλούν για εκλογέςστην παρούσα συγκυρία λειτουργούν ανεύθυνα και θέλουν να τη σύρουν σε επικίνδυνες εξελίξεις»...
Δεν ξέρω αν πρέπει να ληφθεί σοβαρά αυτή η δήλωση του πρωθυπουργού .
Ομολογώ ότι στην αρχή ξαφνιάστηκα...
Δεν ήξερα αν έκανε πλάκα η άν μιλούσε σοβαρά.
Για να είμαι ειλικρινής ούτε τώρα έχω καταλήξει !!!
Έχω δε και μία Υποψία...

Υποψιάζομαι ότι μάλλον ξεχνά ο Πρωθυπουργός ...

Ξεχνά ΠΟΣΕΣ φορές ΖΗΤΗΣΕ εκλογές από το 2008 όταν η κυβέρνηση Καραμανλή δεν είχε κλείσει ούτε κάν τους 12 μήνες στην δεύτερη θητεία της...
Ξεχνά ότι εξεβίαζε τις εκλογές με πρόσχημα την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας φέρνοντας σε προεκλογικό κλίμα όλη την χώρα την ώρα που άρχιζε να μαίνεται η κρίση στην χώρα...
Ξεχνά πόσες φορές ΟΝΤΑΣ ο ΙΔΙΟΣ Πρωθυπουργός απείλησε ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ τους (κυρίως...) βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη του κόμματος ...

Τώρα , βάζει λέει "τέλος στα σενάρια περί πρόωρων εκλογών" ...
Δεν κατάλαβα.
Μόνο αυτός (και οι υπουργοί του... ) έχει δικαίωμα να ζητά "πρόωρες εκλογές" ;;;
Ή μήπως όταν τις ζητά αυτός είναι κάτι υπεύθυνο αλλά όταν τις ζητούν οι άλλοι είναι κάτι ανεύθυνο ;;;
Έτσι ΠΡΟΧΕΙΡΑ παραθέτω μερικές αναρτήσεις σχετικά με τον λαϊκισμό των ΕΚΛΟΓΩΝ...

Ας πρόσεχε...
Όταν ανοίξει κανείς την εκλογολογία (και ο μόνος που την άνοιξε ήταν αυτός και το κόμμα του...) μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να κλείσει.
Οι ΕΚΛΟΓΕΣ...

http://antilogos-gr.blogspot.com/2011/07/o_17.html  Το “πήραμε”  απ το ta xalia

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr