«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Ιουλίου 24

Χρόνια Πολλά …..

silence Εκκωφαντική η σιωπή ακολουθεί .. . .
Εγώ ήμουν 17 κι αυτή 73,και να που ερωτεύτηκα κάποια χρονολογία…...Και σήμερα  γιορτάζουνε το γάμο ! “Άλλοι”… Αυτοί που εξαργύρωσαν και πούλησαν όχι τη δικιά τους γενιά μόνο , αλλά των πατεράδων και παππούδων τους των τρισέγγονων τους  και όλων των προγόνων τους αγώνες..Εκκωφαντική η χαρά τους ,εκκωφαντική όμως και η σιωπή μας…… Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε αυτό έχω μονάχα να σας πω, των εραστών τα όνειρα  ποτέ δεν σβήνουν..

Τη Ρωμιοσύνη μην την Κλαις

Τα µάτια µου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι και πως να ματαδούν όταν σε αυτή την μικρή γωνιά της γής που εμείς πατούμε σήμερα, την Ελλάδα  άνθισε πολιτισμός δυόμιση  χιλιάδων ετών.Κανείς  σοφός η άσοφος δεν μπορεί μέχρι σήμερα να γράψει ούτε μια λέξη, αν δεν αναφερθεί στα έργα που άφησαν οι δημιουργοί αυτού του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Κανείς-ακόμα και  πληρωμένος λακές- δεν μπορεί να ισχυριστεί  και να αποδείξει  πως η Ελληνική φυλή έσβησε καθώς διασταυρώθηκε μ' άλλες φυλές και πια  δεν έχουμε τίποτα το κοινό με την αρχαία Ελληνική φυλή. Πέρασαν πολλές μπόρες, μαύρα χρόνια και δύσκολα και τούτο το ένδοξο αλωνάκι, το πολιορκημένο από στεριά και θάλασσα συνεχίζει να είναι εδώ σήμερα σε πείσμα πολλών που θέλησαν τον αφανισμό του,σε πείσμα όσων των απεργάστηκαν  και όσων εργάστηκαν άοκνα να το επιτύχουν.
Επίσημη μέρα αποκατάστασης της Δημοκρατίας Σήμερα για πολλούς. Για πολλούς άλλους αργεί το χάραγμα ακόμα και καρτερούμεν. Καρτερούμεν και θα Καρτερούμεν πάντα  γιατί ο χαλασμός στα βάθη της καρδιάς μας για τού το αλωνάκι παραμένει άσβεστος και το αίμα των νεκρών μας είναι ακόμη νωπό.
Η καρδιά μας χτυπά στα καρτερικά Ελληνικά ονόματα της Ανατολίας, στα Καρτερικά Ελληνικά Ονόματα της Βορείου Ηπείρου, στα Καρτερικά Ελληνικά Ονόματα της Κύπρου μας. 
Όταν θα πάψουν αυτά να είναι Καρτερικά Ονόματα  τότε θα έχει αποκατασταθεί το Δίκαιο και η Δημοκρατία στην Ελλάδα.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr