«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Ιανουαρίου 16

Πρωταθλήτρια στα τροχαία η Ελλάδα

35.000 ΘΑΝΑΤΟΙ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Μείωση που ανέρχεται στο 36% σημείωσε η καταγραφή των τροχαίων ατυχημάτων στην ΕΕ τα τελευταία δέκα χρόνια. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν τα στοιχεία που δημοσίευσε ο Επιτρόπος Μεταφορών και Αντιπροέδρος της ΕΕ, κ. Σίιμ Κάλας.
Τα νούμερα βέβαια δεν ήταν ενθαρρυντικά. Με 35.000 θανάτους και 1.500.000 τραυματίες σε όλη την Ευρώπη, η ανάγκη για την αντιμετώπιση του φαινομένου οφείλει να βρίσκεται στις προτεραιότητες των κρατών.
Η χώρα μας κατατάσσεται πρώτη στα τροχαία ατυχήματα αναλογικά με τον πληθυσμό της και παρουσιάζει την τρίτη μικρότερη μείωση θανάτων μέσα στην δεκαετία 2000-2010 από τα υπόλοιπα κράτη-μέλη.
Ο ευρωβουλευτής, Καθηγητής κ. Ι. Τσουκαλάς, σχολιάζοντας τα στοιχεία που δόθηκαν για την Ελλάδα δήλωσε: «Αν και έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες στην ΕΕ για την αντιμετώπιση του φαινομένου, με μείωση των θυμάτων που αγγίζει το 44% για την τελευταία δεκαετία, η μείωση στην Ελλάδα δεν ήταν αυτή που οφείλουμε στους Έλληνες πολίτες».
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, η έρευνα κατέδειξε τους άντρες ως τα συχνότερα θύματα κατά 75%. Οι νεαροί οδηγοί σε ποσοστό 28% και οι πεζοί ηλικίας άνω των 75 ετών αποτελούν τις πλέον ευάλωτες ομάδες, ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται στη πρώτη θέση των οχημάτων που εμπλέκονται σε ατυχήματα σε ποσοστό 48%.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο κ. Κάλας, η Ισπανία έχει υιοθετήσει μια ολοκληρωμένη πολιτική οδικής ασφάλειας με ποικιλία μέτρων τα οποία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αναθεώρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, καθιέρωση άδειας οδήγησης με βαθμούς ποινής, σχέδιο δράσης για να μειωθούν τα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες και έναρξη χρήσης ραντάρ για ελέγχους ταχύτητας». Γεγονός που την καθιστά πρότυπο για  να ακολουθήσουν το παράδειγμά της και τα υπόλοιπα κράτη-μέλη.
Ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φαίνεται να παραμένει αμέτοχη απέναντι στο φαινόμενο των θανατηφόρων τροχαίων. Από τον Ιούλιο του 2010, η Επιτροπή έχει ανακοινώσει μια νέα πολιτική στρατηγική για την οδική ασφάλεια από το 2011 έως το 2020, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση νέων τεχνολογιών, λειτουργώντας 46 ερευνητικά προγράμματα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και με κονδύλια που φτάνουν τα 160 εκατ. ευρώ.

πηγή

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr