«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16

Υπομονή….


Καλημέρα σε όλους.

Μια κινέζικη παροιμία λέει: ‘αν κάποιος σου κάνει κακό και είναι άδικη η συμπεριφορά του,μην ανταποδώσεις το κακό. Πάρα μόνο να πας στο κοντινότερο ποταμό και να περιμένεις να περάσει απο μπροστά σου το πτώμα του΄ θέλοντας να πει το ‘όλα εδώ πληρώνονται και αν κάποιος κάνει κακό,θα του επιστραφεί απο κάποιον άλλο’
Η αλήθεια είναι οτι παρά το οτι είμαι τρομερά εγωιστής,συγχωρώ εύκολα..Αν κάποιος κάνει χοντρή μαλακία κ μου ζητήσει συγνώμη θα τον συγχωρήσω.Ακόμα και αν με έχει βλάψει ανεπανόρθωτα…Αν όμως επιμένει ότι είχε δίκιο και συνεχίζει την μαλακία και να με αδικεί,θα τον μισώ για πάντα..Ακόμα και αν με έβλαψε μήνες πριν..Έχω το καλό/κακό να με νοιάζει πολύ το να μην γίνονται αδικίες στην ζωή/κοινωνία.Είμαι τύπος causticum που λένε στην ομοιοπαθητική..Δηλαδή να με νοιάζει όσο κανέναν άλλο άνθρωπο,το ‘κοινό καλό’,το ‘σωστό’,η κοινωνική συνοχή και έχω υψηλό αίσθημα δικαιοσύνης .Και φυσικά ότι άδικο/πούστικο/κακό γίνεται εκει έξω να επηρεάζει πάρα πολύ την ζωή μου..Άρα δεν ανέχομαι με τίποτα τα ψέματα,τις πουστιές και τις αδικίες ..
Μπορεί ακόμα και ένας/μια εχθρός να αδικηθεί και εγώ να μην μπορώ να κοιμηθώ για πολλά βράδια απο την αδικία που διαπράχθηκε εις βάρος του/της..Όπως θεωρώ οτι έγινε πρόσφατα με μια blogger που αδικήθηκε απο αυτοαποκαλούμενο ‘προοδευτικό’ ΑΡΔ αλλα αυτό είναι λεπτό ζήτημα και δεν θα ήθελα να γράψω περισσότερα εδώ.


Εδώ και καιρό σας γράφω για ένα blogger που ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ..Το παίζει τζοβενακος ενώ είναι ηλικιωμένος(‘ηλικιωμένος γλοιώδης νάνος’ όπως είπε ενας άλλος blogger),το παίζει δημοκράτης ενώ ειναι ακροδεξιός πασόκος και αυτό που με εξοργίζει περισσότερο απο όλα ειναι οτι ΒΡΙΖΕΙ όλους οσους ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ(ολους τους ελληνες δηλαδη,εχει βρισει κ ΑΜΕΑ και ανεργους κ απεργούς κ συνταξιουχους κ αγροτες κ φοιτητές κ φορτηγατζηδες κ γενικα ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ για την πολιτικη του Πασοκ που όπως ο ίδιος έχει δηλώσει, τον κατέβασε απο το βουνό και του έδωσε δουλειά στο δημόσιο) και όπως εχει δηλώσει πολλές φορές -σε σχόλια του σε Blogs-ΨΑΧΝΕΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΕΣ απο το ιντερνετ ενω η προσωπικη του κατασταση και κυρίως η ηλικία του ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ….Δεν είναι κακό να θες να έχεις μια e-ζωή διαφορετική από την πραγματική σου ζωή.KAKO EINAI να είσαι ΒΡΩΜΙΚΟΣ άνθρωπος..

Εμένα θα μου πείτε τι με νοιάζει..Δεν με ένοιαζε μέχρι που πριν αρκετό καιρό,προσπάθησε να με συκοφαντήσει..Να με βγάλει ‘γραφικο’,'κακο άνθρωπο’ και ‘μίζερο που συνεχώς βρίζει’..Δεν θα με ένοιαζε αν δεν με έβριζε σε σχόλια του σε ένα φορουμ και σε άλλα Blogs και δεν θα με ένοιαζε αν δεν έστελνε ανώνυμα υβριστικά και απειλητικά σχόλια(οπως κάνει και σε μπλογκς κολλητών φίλων του) και δεν έβαζε την ηλικιωμένη φίλη του να μου στέλνει απειλές και υβριστικά σχόλια σαν ‘ανώνυμος σχολιαστής’..

Δεν με νοιάζει ο οποιοσδήποτε να με θεωρεί ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ..Εχω την ζωη μου εκτός ιντερνετ και δεν με νοιάζει τι πιστεύουν οι υπόλοιποι.Ειλικρινά ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙ..ΑΛΛΑ ‘ΦΙΛΕ’ ΜΟΥ οταν ΟΛΟΙ οι Bloggers λεμε τα ιδια για εσενα,δεν ειναι ‘στραβος ο γυαλος’..Σωστα?Και δεν μπορείς να κοροϊδεύεις ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ προσποιούμενος το ΄ καλό παιδί’ και έναν τύπο ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..

Φυσικά  όταν με έκραζε  ΠΟΤΕ δεν έγραψε το νίκ ή το όνομα του ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ δεν έκανα το ίδιο..Με φωτογράφιζε και ήταν να να το έκανε αλλά στα ίσια δεν το έγραψε ποτέ.ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ/ΚΑΝΩ γιατί το θεωρώ πουστιά το να καταστρέψω την ζωή του..
Οπως κ δεν εγραψα για αλλους που φερθηκαν το ιδιο θρασυδειλα αλλα με μικροτερη επιμονη οπως πχ ο Τουρκοκυπριος αυτοχαρακτηριζόμενος ως ψηφοφορος του Πασοκ που ενώ είναι σαν στραβογαμημένο χομπιτ το παίζει ‘προοδευτικός πολίτης’ .Ναι χόμπιτ μου,στο μικρό μυαλό σου,είσαι ‘προοδευτικός’, γιατί με τα δικά μου στανταρ είσαι ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ γιατί οποιος προσποιείται κάτι που δεν είναι(πχ τον άνδρα) και ντρέπεται να πει τι είναι,δεν ειναι ‘προοδευτικός’ αλλα συντηρητικός του κερατά..ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ‘ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ’?Εξήγησε στον κόσμο γιατί σου αρέσει τόσο η ‘ανάλαφρη’ κοινωνία που τόσο θες..Τρομάρα σου..και έχεις και άποψη για τα Ελληνικά πολιτικά δρώμενα πανάθεμα σε ενώ στην ουσία είσαι ΤΟΥΡΚΟΣ..Που θα μιλήσεις για εμένα ενώ έχεις ΤΟΣΑ προσωπικά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ άλυτα(όπως πχ το ΤΙ ΕΙΣΑΙ, είσαι άνδρας ή γυναίκα, είσαι έλληνας ή τούρκος κλπ)..

Επιστρέφουμε στον γέρο blogger..’Αγαπητέ’ μου ηλικιωμένε συνblogger ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ LAPLACE..Δεν ειναι ολοι καλά παιδια,δεν ειναι ολοι ΜΑΓΚΕΣ Κ ΝΤΟΜΠΡΟΙ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ,ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΥΠΟΜΟΝΗ..ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ,Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ(και δέν συκοφάντησες μόνο εμένα αλλα και άλλους bloggers που θες 100 ζωές για να τους φτάσεις)..ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ…ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ..

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ BLOGGER Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ…

ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΕΡΟ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ LAPLACE…

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΥ Κ ΚΑΛΟΥ BLOGGER..ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΜ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΘΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝBLOGGERS..Κ θα δειτε οτι ο Laplace ειχε δίκιο που φώναζε για ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ-bloggers..Και λίγοι με πίστευαν…Λίγοι αλλά πιστοί.Λίγοι μείναμε απο το παλιό Blog αλλά έτσι είναι στην ζωή..Συνεχίζεις με όσους σου κάνουν και δεν μπορείς να ταιριάζεις με όλους..

EN ANAMONH ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ ΛΟΙΠΟΝ..     Πηγή :    ο   Laplace

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr