«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 24

Πεισµατάρα Ελπίδα...

Το ομολογώ κι αμαρτία εξομολογημένη παύει να είναι αμαρτία.
Ωσαννά... τα καλά και συμφέροντα τες ψυχές ημών...
- ξέρω μην το πείτε είμαι παρα-μορφωμένη.
Το μόνο κακό είναι ότι είμαι "blond nature" το οποίο σημαίνει έχω μια
χρονοκαθυστέρηση στο να αντιλαμβάνομαι κάποια πράγματα.
- Έχουμε Χριστούγεννα... και δεν το πήρα χαμπάρι;
Το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να συμμετάσχω σ`αυτό το καλοστημένο πανηγυράκι με τα φωτάκια, τα δεντράκια, τα δωράκια κι όλα τα ...ακια που μου πέφτουν λίγο βαριά στο στομάχι;
Οοοοοχι δεν είναι η ηλικία που σε κάνει να αναθεωρείς κάποια πράγματα κι όποιον ακούσω να πει τίποτα για την ηλικία μου, θα του βάλω καυτερή πιπεριά στο στόμα να του πρηστούν τα χείλη και να του γίνουν σαν της Άννας Φόνσου.
Καλά που την θυμήθηκα τώρα την κυρία; Είπαμε δεν φταίω εγώ η ρίζα μου τα φταίει που όσο και να θέλω να κρυφτώ σαν την π.....ν@, η χαρά δεν με αφήνει και μαρτυράω μόνη μου τα χρόνια μου.
Ούτε η ωριμότητα, την οποία όταν την χάριζε ο Θεός εγώ τράβαγα κάτι ύπνους ξεγυρισμένους, ένα πράγμα σαν τον Γιωργάκη που όταν μιλάει κοιμίζει και το πιο δύσκολο μωρό.
Είναι η γενική αντίληψη που έχεις για την ίδια την ζωή και την παρουσία του Θεού στην ψυχή σου.
Κι επειδή έτυχε κάποτε όταν ψαχνόμουν πολύ να τον συναντήσω, για να κάνω καθημερινή την παρουσία του στην ψυχή μου, να διαβάσω 5 κολλυβογράμματα, ξέρω πολύ καλά ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία που μου σερβίρουν είναι πλασματική.
Αλλά και πάλι δεν είναι αυτό το θέμα.
Το θέμα είναι ότι για μένα προσωπικά ο Χριστός πρέπει να γεννιέται κάθε μέρα στην καρδιά μας, όπως κι η ΑΓΑΠΗ για τον κόσμο γύρω μας, για τον συνάνθρωπο, για την ίδια την ζωή.
Που μπορεί να μην είναι τυλιγμένη με κορδέλα δεν παύει όμως να είναι δώρο.
Χαρισμένο από Εκείνον κι εκτιμητέα από μας, ανάλογα πώς την ζούμε.
Μέσα μου όμως καίει μια µικρή, παράλογη, πεισµατάρα ελπίδα... Μια σπίθα που – έστω κι αδύναμη – εµµένει.
Και πάει και κουρνιάζει στην κούνια του µωρού...
Στην κούνια του αύριο...
Της καινούργιας γενιάς...
Που ίσως τα καταφέρει καλύτερα από µας...
και γιορτάζει τα Χριστούγεννα στην καθημερινότητά της.
Κόντρα σε κάθε προγνωστικό, σε κάθε στοίχηµα, ίσως – µαζεύοντας µπάζα κι άχρηστα υλικά απ’ τα συντρίµµια – χτίσει τον δικό της κόσµο...
Ίσως... ΚΑΙ ΤΟΤΕ η ψυχή μας...
ίσως να συναντήσει το μωρό στην φάτνη Του.
Κι ο άνθρωπος να ξαναβρεί τον Θεό!
Merry Christmas... ουπς Merry Crisis!

πηγή : http://nefeloma.blogspot.com/2010/12/blog-post_24.html#ixzz1944soJhi

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr