«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τετάρτη, Ιουνίου 2

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Κύριε συνάδελφε, επιμένετε συνεχώς να δυσκολεύετε την Επιτροπή να μπει μετά το 2004. Συνεχώς…

Μετά το έγγραφο του Cabinet, ο κύριος Βαλυράκης έλυσε και το “πρόβλημα” της επιτροπής.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Κύριε συνάδελφε, επιμένετε συνεχώς να δυσκολεύετε την Επιτροπή να μπει μετά το 2004. Συνεχώς…

(Σ.Π. :  Πάντως σε 42.900,000 αποτελέσματα, η Google στις 2 πρώτες θέσεις έχει εταιρείες που ασχολούνται με το ξύλο.Όχι αυτό...αυτό θα τους το δώσουμε εμείς κάποια στιγμή.Με το άλλο το κανονικό που φτιάχνουν ντουλάπες και ερμάρια ,κατά το ετυμολογικό.Μένει η βρεμένη σανίδα να χρησιμοποιήσουμε.....)

cabinetman ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ, κύριε Πρόεδρε; Πάρτε το πίσω τώρα. Εάν κάποιος εδώ μέσα δεν βάζει όριο, είμαι εγώ. Εγώ δεν είμαι ούτε συμμέτοχος σε εταιρεία με πρόσωπα συγγενείς Πρωθυπουργών ούτε μπίζνες κάνω. Εάν είναι κάποιοι οι οποίοι είναι από το κόμμα μου και είναι υπεύθυνοι, θα τους στείλω πρώτος.

Θέλω να ανακαλέσετε τώρα. Εάν δεν ανακαλέσετε τώρα δημοσίως, εγώ αποχωρώ από την Επιτροπή.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Δικό σας θέμα. Το κόμμα σας…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ανακαλέστε ότι εγώ ως μέλος της Επιτροπής προσπαθώ να κωλυσιεργήσω το έργο 2004. Ανακαλέστε τώρα! Ανακαλέστε αυτό που είπατε, αλλιώς θα καταθέσω πρόταση μομφής κατά του Προεδρείου. Ανακαλέστε τώρα ή θέτω πρόταση μομφής κατά του Προεδρείου.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Θέστε πρόταση μομφής.

Κύριε συνάδελφε, το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας δύο φορές αρνήθηκε…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ, κύριε Πρόεδρε, είμαι μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου και της Επιτροπής. Δεν επιτρέπω, λοιπόν, σε εσάς να μου λέτε ότι κωλυσιεργώ το έργο της Επιτροπής για να μην διερευνηθούν  το 2004. Θα ανακαλέσετε πρώτα και μετά θα συζητήσουμε.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Σας παρακαλώ κύριε! Εάν προεδρεύατε, να το καταλάβω.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα ζητήσετε συγνώμη και θα ανακαλέσετε.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Σας παρακαλώ πολύ! Είστε το πρόβλημα στην Επιτροπή.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Είμαι το πρόβλημα στην Επιτροπή;

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Ε, βέβαια. Δεν αφήνετε την Επιτροπή να προχωρήσει.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα ανακαλέσετε….....

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Δεν έχετε το λόγο.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έχετε ασκήσει μομφή κατά του προσώπου μου ότι κωλυσιεργώ το έργο 2004. Εγώ…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Δεν έχετε το λόγο.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Να ανακαλέσετε τώρα αυτό που είπατε.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Δεν έχετε το λόγο.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, ή θα ανακαλέσετε ή θα καταθέσω αίτηση μομφής κατά του προσώπου σας.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Να καταθέσετε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πολύ καλώς! Αφού το επιθυμείτε, καταθέτω πρόταση μομφής κατά του Προέδρου, διότι με την ιδιότητα του Προέδρου ανέφερε για μέλος της Επιτροπής ότι κωλυσιεργεί το έργο της Επιτροπής για τη διερεύνηση του 2004.

Τέτοια μομφή εγώ δεν τη δέχομαι. Και δεν τη δέχομαι, διότι αυτή η μομφή με ενοχλεί και ως Βουλευτή και ως μέλος της Επιτροπής. Λειτουργώ χωρίς να έχω κομματικές παρωπίδες. Ψάχνω και τις υποθέσεις που αφορούν και το 2004 και το 2008 και το 2009. Εγώ δεν κάνω δημόσιες δηλώσεις. Ή θα ανακαλέσετε τώρα ή θα αναγκαστώ να θέσω και άλλα θέματα που έχουν να κάνουν με το Προεδρείο.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Δεν έχετε το λόγο, κύριε συνάδελφε. Σας παρακαλώ πάρα πολύ.

Πηγή :   Ολυμπιάδα για το Άρθρο.Το σχόλιο και η εικόνα είναι δική μας.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr