«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Δευτέρα, Απριλίου 12

Όταν οι μάσκες κάποιων Blogger πέφτουν..

Mου έστειλε μια φίλη μου (και δική σας) ένα Email σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, λέγοντάς μου πως κάποιος Blogger, την βρίζει στο Google Talk και την απειλεί, και πως δεν έμεινε μόνο εκεί, μα άρχισε κατόπιν και τα τηλέφωνα, και τις απειλές μέσω τηλεφώνου, και τις ύβρεις μαζί.
Της ζήτησα να μην σβήσει τίποτε απο την όλη συζήτηση, και την παρακάλεσα πολύ (και το εννοώ το "πολύ") να μου τα στείλει ατόφια, να δω τι απειλές δέχτηκε/δέχεται, και τι βρισιές συνάμα.
Έφριξα..!!
Θα σας δώσω εδώ ένα δείγμα μόνο, και εντελώς αποσπασματικά, γιατί αν τα δείξω όλα, θα πρέπει να φύγει απο την Ελλάδα ο τύπος. Επίσης τα ονόματα και των δύο, τα άλλαξα, για ευνόητους λόγους, κάνοντάς τα, "Εκείνος" και "Εκείνη". Δείτε λίγο, και πείτε μετά την γνώμη σας, άσχετα αν ξέρετε τα πρόσωπα που αναφέρομαι, εντελώς αντικειμενικά, χωρίς παραπανίσσια λόγια.
(Παρακαλώ πολύ: Επειδή θα διαβάσετε και λέξεις/εκφράσεις που θεωρούνται άπρεπες και άσεμνες, και που ίσως πολλοί αναγνώστες ενοχληθούν διαβάζοντάς τες, όσοι έχετε τέτοιους ενδοιασμούς, ΜΗΝ διαβάσετε το παρακάτω κείμενο με τα πορτοκαλιά γράμματα। Η ευθύνη αποκλειστικά δική σας)

Διαβάστε περισσότερα όσοι θέλετε  στο  :   ΑΑΤΟΝ

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

6 σχόλια:

  1. Καθ' υπέρβαση
    Η απόφασή μου να επισκεφτώ όσο το δυνατόν περισσότερα blogs για να ζητήσω την συνειδητή συμμετοχή Σας στην διαμαρτυρία
    Online petition - Είναι έγκλημα η άρνηση του δικαιώματος των ΑμεΑ να ζούν σαν άνθρωποι
    υπερβαίνει τις Αρχές και τα όρια μου τα οποία υποχωρούν μπροστά στην ιερότητα αλλά και την αναγκαιότητα του σκοπού αυτής της διαμαρτυρίας.
    Ευχαριστώ για την κατανόηση.
    http://ligery.pblogs.gr
    http://pygemos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητη φιλη,η Ιεροτητα του σκοπου σου ειναι κατανοητη.Θα περασω να υπογραψω,οπως επισης θα προωθησω την διαμαρτυρια σου και απο αυτον εδω το @χωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως βλέπουμε στήσατε λαϊκό δικαστήριο και δικάζετε έναν υποτίθεται καταγγελόμενο ως υβριστή, Άραγε ρωτάμε τον έχετε ενημερώσει κατ' αρχάς έστω με ένα email ? Αυτά λέει ο κώδικας δεοντολογίας.
    Αυτή η καταγγελία σας που αποσκοπεί και τι σχέση έχει με τη μπλογκόσφαιρα?
    Μήπως με την ίδια ευκολία, αν λέτε αλήθεια για όσα γράφετε, που δεν μας αφορούν κιόλας, ως τρίτοι και άσχετοι, καταγγέλλετε δημόσια ιδιωτικές προσωπικές συνομιλίες, μιας κυρίας που διέρευσε "κατινίστικα" τις προσωπικές της αντιπαραθέσεις με έναν άνδρα που δεν έχουν να κάνουν με την ιδιότητά του και ως blogger, χωρίς ταμπού και αναστολές, για τους δικούς της σκοπούς που δεν ξέρουμε ποιοί είναι?
    Και αναρωτιόμαστε μήπως με την ίδια λογική, εσείς συνηθίζετε εκβιαστικά να δημοσιεύετε στοιχεία και προσωπικά δεδομένα και ιδιωτικές συνομιλίες τρίτων ή οτιδήποτε άλλο, με στόχο να εκβιάζετε και πολλά άλλα πρόσωπα και καταστάσεις εκτός από τη συγκεκριμένη υπόθεση? Και στο φινάλε επειδή εξοργίστηκα σαν αναγνώστης μ' αυτά που διάβασα, όταν ξεκινάτε κάτι να το τελειώνετε.
    Τι θέλετε να πείτε μ' αυτή σας την ανάρτηση, που αφορά μάλιστα παράνομη υποκλοπή προσωπικών δεδομένων και ιδιωτικών συνομιλιών, και που δεν ξέρουμε κι αν είναι αληθινή γιατί μπορεί να είναι και πλαστογραφημένη?
    Δεν μας αφορά στο κάτω - κάτω της γραφής σαν αναγνώστες σας!

    Αν σβήσετε το σχόλιο αυτό απλά θα αποδείξετε ότι μάλλον φοβάστε και ότι βγάλατε όντως τη μάσκα για να επιβεβαιώσετε τον τίτλο της ανάρτησής σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμε μη μας "ανεμιζεις" πολυ θα ..κρυωσουμε!
    Μιας και συνηθηζεις να φραφεις ανωνυμα στα δικα σου ηρθες και κατα δω να κανεις το ιδιο..Ευχαριστω για την επισκεψη,κατανοω ομως οτι οφειλεται στο "ταπωμα" που εφαγες στο αλλο.Τον κωδικα που λες ,ο "κατηγορουμενος" δεν τον χρησιμοποιησε πριν προβει στις δικες του ενεργειες....οποτε ασ τον!Οπως βλεπεις ,εγω δεν φοβαμαι τιποτα κι ουτε φοραω καμια μασκα,σε αντιθεση με του Ανωνυμου που φορας εσυ.Ουτε ηρθα να "Περιοπισω" στα μπλογκς σου οπως "Ανεμιζεις" εσυ εδω και αλλου.Και στο φιναλε ρε τσιφτη(οπως σου ειπαν κι αλλου)αν δε σου αρεσει κατι,κανε το πιο απλο..μη το διαβαζεις.Μην ψαχνεσε μονιμως για εχθρους και συμφεροντα εναντιον σου..κουλαρισε μαγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σε βόλευε να ήμουν αυτός που εννοείς μα έλα που δεν είμαι...
    Επί της ταμπακέρας περί δημοσίευσης ιδιωτικών συνομιλιών και τυχόν εκβιασμών μέσω της μπλογκόσφαιρας ταπώθηκες!!!
    Μιλιάαα!!
    Όσο για το αν ταπώθηκα εγώ στο άλλο που λες, εννοώντας προφανώς τον καταγγελλόμενό σας, απ' ό,τι διαπίστωσα μάλλον ταπωθήκατε μόνοι σαςς!!!
    Ρόμπες γίνατε στο διαδίκτυο!!
    Και άνθρωποι που σας εκτιμούσαν όπως κι εγώ, π.χ., τρίβουν τα μάτια τους, από την κατάντια σας!! Γίνατε υποστηρικτές μιας θιγόμενης και υβριζόμενης ιδιωτικά και όχι δημόσια ...κυρίας... που είναι και "...πολύ στενοχωρημένη που χωρίσανε έτσι...", όπως γράφτηκε σε σχόλιο άλλου ανώνυμου που σβήσατε σε άλλο μπλογκ. Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι δηλαδή, για να το θέσετε θέμα στη μπλογκόσφαιρα, λες και δεν έχει με τι άλλα θέματα να ασχοληθεί ο κόσμος εδώ μέσα!!....
    Δηλαδή μιλάμε για καθαρά ιδιωτικό και προσωπικό θέμα. Ξεκατινιαστήκατε σαν την εκπομπή της Αννίτα Πάνια ή σαν τα μεσημεριανάδικα όπου πάει και κλαίει ο πάσα πικραμένος!
    Για να δω τώρα θα συνεχίσεις να είσαι μάγκας και να δημοσιεύσεις και αυτό το σχόλιό μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα!Δεν θα ανοιξω τη ταμπακιερα εδω,ουτε εστησα εγω καποιο λαικο δικαστηριο.Κατανοω την προσπαθεια που καταβαλεις να υπερασπιστης κατι που μπαζει απ'ολες τις μεριες,μονο που η ανωνυμια σου και η επιλεκτικη απομονωση γεγονοτων που κανεις αφου οπως λες εισαι ενημερος/η, δειχνει οτι εχεις καλη γνωση νομικης...Αν θελεις κουβεντα και να απολογηθεις για κατι..το email μου το ξερεις..μπορεις να μου γραψεις εκει ,επωνυμα και θα σου απαντησω σε ολες σου τις ενδεχομενες ερωτησεις....ακομα και για "τυχον εκβιασμους" οπως λες...
    ΥΣ.Μελετησε και τα διαγραμενα σχολια εκεινου του 24ωρου,πριν μου στειλεις οτιδηποτε....Εγω τα εχω αν δεν τα βρισκεις στο mail σου ,γραψε να στα στειλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr