«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Δευτέρα, Απριλίου 12

Καλημέρα...Σας

ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΣΑΣ... μια ευχή μέσα σε μια λέξη γεμάτη...


αισιοδοξία, ελπίδα, χαρά, κέφι για ζωή...
Όταν το πρωτοείδα, με γέμισε μια γλύκα για την ζωή,
με λίγο νοσταλγία για τα παλιά,
με ζήλια για συνθήκες ξεχασμένες,
με απορία που πήγαν αυτοί οι χαρούμενοι Έλληνες,
με απογοήτευση που δεν είμαι πια έτσι,
με επιθυμία να ζήσω σε τέτοιο κλήμα...
Γιατί τα χάσαμε;
Γιατί πέσαμε;
Γιατί τρέχουμε σκυθρωποί;
Γιατί παραμιλάμε;
Γιατί όλα μας φταίνε;
Γιατί κλειστήκαμε στην φυλακή μας;
Γιατί επιτρέψαμε να μας κλέψουν το όνειρο;
Γιατί επιτρέψαμε να είμαστε "κανείς" χάνοντας τον πολιτισμό μας;
Γιατί...
Εσείς τι νοιώθετε όταν το βλέπετε;

Εγώ πάντως θέλω να ……

ζήσω έτσι, ξανά...δεν θέλω πια να είμαι "κανείς".
Μήπως πρέπει να το βλέπω συνεχώς, για να μπορέσω να αρχίσω να βγαίνω σιγά, σιγά από το καβούκι που με κλείσανε με την απαισιοδοξία, τον υλισμό και την γνώμη των άλλων;
Μήπως είναι αργά;
Πάντως αυτό το βίντεο μας διαφημίζει φέτος, παγκοσμίως...κι όμως ενώ το κόστος του ήταν σχεδόν μηδενικό κάποιοι που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να τα οικονομήσουν ακόμα κι από αυτό,  το καταδίκασαν.
Καλημέρα λοιπόν σε όλους εμάς που είμαστε Κάποιοι και κουβαλάμε σαν ιδανικοί κι ανάξιοι εραστές, το όνειρο μιας καινούριας Ελλάδας, που με το φως του πολιτισμού της θα φωτίζει τον δρόμο μας.

Είμαστε πρώτοι και τελευταίοι
Είμαστε αθώοι, απατεώνες και γενναίοι
Αριστοκράτες και φριχτοί μικρομεσαίοι

ακροβάτες, προδότες και λαθραίοι,

Σουλιώτες , αδέσποτοι κι ωραίοι !

Απο το Idea Studio στο  Θολό τοπίο με Ξεκάθαρη ματιά !

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr