«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Μαρτίου 2

Θερμό επεισόδιο στην Εξεταστική για τη Siemens

Φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε το μεσημέρι έξω από την αίθουσα της Βουλής όπου συνεδριάζει η εξεταστική επιτροπή της Siemens. Πρωταγωνιστές, οι βουλευτές της ΝΔ και μέλη της επιτροπής, Κωνσταντίνος Τζαβάρας και Πάνος Καμμένος.

Η ένταση προκλήθηκε τη Δευτέρα, στη διάρκεια της εξέτασης του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ Παναγιώτη Βουρλούμη.

Ο κ. Καμμένος, που εξέταζε τον πρόεδρο του ΟΤΕ ήλθε σε έντονο διάλογο μαζί του για τις απαντήσεις που έδινε και τις οποίες ο βουλευτής έκρινε ως ανεπαρκείς.

Πρακτικά από τη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση δεν είχαν βγει έως τη στιγμή του επεισοδίου. Όμως, ο κ. Καμμένος έλεγε σήμερα το πρωί, Τρίτη, πριν την έναρξη της συνεδρίασης, ότι δεν βγήκαν τα πρακτικά γιατί υπήρχε άνωθεν εντολή να αφαιρεθούν τα επίμαχα αποσπάσματα.

Μπροστά στους δημοσιογράφους, λίγο....

αργότερα, έγινε φραστικό επεισόδιο ανάμεσα στον βουλευτή Πάνο Καμμένο και τον συνάδελφό του Κωνσταντίνο Τζαβάρα, ο οποίος είναι συντονιστής των βουλευτών της ΝΔ στην Εξεταστική. «Ό,τι είπα, είπα, εσύ ως τι μιλάς;» ακούσθηκε να λέει ο κ. Καμμένος.

Αργότερα, σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Τζαβάρας είπε «ότι καθένας είναι ελεύθερος να ρωτάει ό,τι θέλει» και προσέθεσε ότι «ήταν περίεργη, σήμερα, η συμπεριφορά του κ. Καμμένου απέναντί μου».

Την ίδια ώρα βγήκε από την αίθουσα ο κ. Καμμένος που δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Δεκαεφτά χρόνια βουλευτής έδωσα όρκο στο Σύνταγμα να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα του λαού και όχι του κόμματός μου. Δεν δέχομαι οδηγίες, ούτε κριτική από κανένα. Και χθες ο κ. Τζαβάρας με πήρε τηλέφωνο και μού είπε ότι τα έκανα χάλια.»

«Αν δεν συμφωνεί το κόμμα μου, να μου το πει επισήμως, γιατί έχω δει ανθρώπους να εξαφανίζονται πολιτικά και επαγγελματικά», συνέχισε ο βουλευτής.

«Αυτά που λέει είναι στη φαντασία του», παρενέβη ο κ. Τζαβάρας, προσθέτοντας: «Σου είπα εγώ να μη μιλάς, ή να φύγεις;»

Ο κ. Καμένος απάντησε: «Μου είπες γιατί επιτέθηκα στον Βουρλούμη. Στην υπόθεση της Siemens δεν δέχομαι παρεμβάσεις από κανέναν. Ο Βουρλούμης έδωσε ψευδή στοιχεία στην επιτροπή. Εγώ ξέρω, τι είπε ο Σαμαράς και τι ακολουθώ: Φώς σε όλα, ανεξαρτήτως ποιος εμπλέκεται.»

To επεισόδιο έληξε με την αποχώρηση του κ. Τζαβάρα.

http://www.enimerwsi.com/2010/03/siemens.html

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr