«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Μαρτίου 2

Ένας συνταξιούχος, πλην τίμιος, γράφει...

atlas Αγαπητοί και Σεβαστοί μου βασανιστές τηλεοπτικοί κάστερ αστέρες και αστεράκια.
Αγαπητά φερέφωνα της αδικίας και του ψέμματος, επικεφαλής αλλά και παραθυρούντες, επιτέλους τα καταφέρατε....
Με σπάσατε και ομολογώ....
Ναι είμαι συνταξιούχος με 40 χρόνια εργασιακού βίου και "δια βίου" στερήσεις....
Έχω μια κόρη 25 χρονών με Πανεπιστημιακό δίπλωμα και ...φυσικά άνεργη....
Έχω και δικό μου σπίτι και ένα "πολυτελές.." αυτοκίνητο 1600 κυβικά....
Δεν έκλεψα, δεν ζήτησα μίζα, πάντα πλήρωνα εφορία στο τέλος του χρόνου (χωρίς ποτέ να...
πάρω επιστροφή), ποτέ δεν μπόρεσα να αποκτήσω σκάφος ή να κάτσω σε πρώτο τραπέζι, δεν τζογάρω, δεν πίνω και δεν πάω στο γήπεδο.
Ομολογώ πως καπνίζω... σπίτι μου γιατί δεν πάω και πουθενά.
Κατά διαστήματα βγαίνω στο μπαλκόνι μου και παρατηρώ τον δρόμο {μια και ο καφεδάκος στην καφετέρια είναι... βαρύς για το πορτοφόλι μου και την σύνταξη μου..}. Βλέπω πολλά 4Χ4, Μερσεντές και άλλα Χαϊ κλάς, που λένε, αυτοκίνητα να παιρνοδιαβαίνουν και λέω μέσα μου :

"Μπραβο οι άνθρωποι τον έχουνε τον τρόπο τους"....
Ακόμη στα διάφορα events που κατακλύζουν τα κανάλια ειδικά το μεσημέρι βλέπω διάφορα "γλαστράκια" "τσουλάκια" κ.λ.π. με πολυτελείς τουαλέτες σε πολυπληθή γκαλά και λέω μέσα μου:
"Μπράβο οι άνθρωποι τον έχουνε τον τρόπο τους" ....
Ακούω στα νέα για διάφορες εκδηλώσεις και συμμετοχές και ακόμη ακούω ότι στις διάφορες πίστες οι "επώνυμοι" μοιράζουν γαρδένιες στα πόδια καλλιτεχνών και γλαστρών, και λέω μέσα μου:
"Μπράβο οι άνθρωποι τον έχουνε τον τρόπο τους" ....
Αλλά όμως τι να σας πώ τελικά με τα συνεχή καθημερινά βασανιστήρια τελικά με πείσατε:
Για το χάλι της οικονομικής μας κατάστασης φταίω ΕΓΩ και μόνον και μαζί μου και όλα αυτά τα κορόϊδα προβατάκια καθημερινοί χαμάληδες και κουβαλητές αυτής της χώρας.
Φταίνε όλοι οι συνταξιούχοι και νομοταγείς πολίτες και πρέπει να σηκώσουμε το φορτίο της "εθνικής ανέγερσης"....
Και ναι ομολογώ ότι θέλω να μου αυξήσετε και τον ΦΠΑ να ανέβουν πια τα αγγουράκια και τα κολοκυθάκια και να αυγατίσουνε οι ελίτσες και το λαδάκι και όχι τίποτε άλλο έτσι θα τρώμε πιο λογικά και θα χάσουμε και μερικά κιλά.
Και βέβαια ελπίζω ακράδαντα {απευθύνομαι στους τηλεοπτικούς βασανιστές μου}, ότι θα φιλοτιμηθείτε τουλάχιστον να αναφέρετε ότι το ΦΠΑ των ΜΜΕ είναι 4,5% {αλήθεια αυτό πόσο θα πάει...;; }
Έσπασα λοιπόν και ομολογώ ότι δέχομαι να σηκώσω το βάρος που δημιούργησαν οι πολιτικοί και τα τσιράκια τους οι τραπεζίτες, οι εργολάβοι, οι μεσάζοντες, και όλα τα λαμόγια και κοράκια που τρέφονται από τις σάρκες του απλού λαού...
Και αφού όπως ακούγεται όλοι γνωρίζουν τους φοροφυγάδες και απλά τους υπονοούν αλλά δεν τους ονομάζουν γιατί δεν τους συμπεριλαμβάνετε σε αυτούς που θα σηκώσουν το βάρος ;;;
Μήπως γιατί ανάμεσα τους είσαστε και εσείς αγαπητοί βασανιστές ;;;;
Θα ήθελα όμως την προσοχή σας καθώς και την προσοχή των κυβερνώντων καθώς και όλων των συμμετεχόντων σε αυτό το "κακόγουστο πανηγυράκι"...
Προσέχτε γιατί ο άγνωστος πόλεμος ξεκίνησε επί Χούντας σαν τηλεοπτικό σήριαλ με τεράστια επιτυχία και ..καλά κρατεί ακόμη...
Το μόνο είναι ότι ίσως δεν μπορείτε να φαντασθείτε τι τέλος θα έχει και πιστέψτε με ..ίσως το τέλος να είναι πολύ δυσάρεστο για όλους εσάς που νομίζετε ότι μπορεί να δουλεύετε με αυτό τον αναίσχυντο τρόπο ένα τόσο ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΛΑΟ....!!!!!!!!!!
---------------------------------------------
Πηγή:  InOut.gr-Αντώνης Λαμπρινίδης

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr