«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Μαρτίου 21

καθηγ. κ. Πιπερόπουλος "Αγαπητέ μου φίλε Γιαννιώτη...

Αγαπητέ φίλε μου Γιαννιώτη...

...σαφώς και σε διάβασα και σε άκουσα πολύ προσεκτικά εδώ και θέλω να σε ευχαριστήσω για τον τρόπο με τον οποίο χειρίσθηκες το θέμα της απουσίας μου από το Πρώτο Προ-Συνέδριο της Νέας "Ν.Δ" που έγινε χτες στη Θεσσαλονίκη.
Υποθέτω, καλοπροαίρετα, ότι ο Αντώνης Σαμαράς βρήκε τέτοιου μεγέθους και τόσου βάθους σαπίλα στο Κόμμα (από το οποίο εγώ είχα αποχωρήσει μετά τις εκλογές του 1996 όταν οι Θεσσαλονικείς μου έδωσαν 25.000 σταυρούς!) ώστε είναι πιθανό να άφησε για λίγο το τηλέφωνό μου στην άκρη.
Φυσικά και δεν πήγα στη σύναξη καθώς ακόμη ΔΕΝ ακούσαμε μια ΣΥΓΝΩΜΗ με δάκρυα για την κατάντια της μεγάλης αυτής παράταξης που – όπως πολύ εύστοχα επισημαίνεις – ΟΥΔΕΠΟΤΕ την εγκατέλειψα (απλά το Κόμμα είχε γίνει πολύ μικρό για να την χωρέσει και οι "παρέες" που το διοικούσαν – κάποιοι λένε "συμμορίες" αλλά εγώ δεν τον δέχομαι τον χαρακτηρισμό - ΔΕΝ ήθελαν τους κάθε λογής ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥΣ, έστω και εάν τους ήθελαν άλλες παρατάξεις).
Ο Αντώνης Σαμαράς μίλησε για ήθος, κάθαρση και νοικοκύρεμα και επεσήμανε ακόμη μια φορά ότι ηγείται της Νέας "Νέας Δημοκρατίας" του Κόμματος της ΕΛΠΙΔΑΣ…
ΕΛΠΙΖΩ λοιπόν ότι θα θυμηθεί το τηλέφωνό μου και για τον λόγο αυτό ΔΕΝ αποχωρώ από την ΝΔ – απλά επέλεξα να μην βρεθώ στον ίδιο χώρο με εκείνους και εκείνες που πλήγωσαν 3 εκατομμύρια Νέο-Δημοκρατών και, όπως είπα, ΔΕΝ ζήτησαν μέχρι σήμερα με δάκρυα ΣΥΓΝΩΜΗ ούτε και ΑΠΕΧΩΡΗΣΑΝ ακόμη…οικειοθελώς!!!
Με αγάπη
Καθηγητής Γιώργος  Πιπερόπουλος

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr