«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Οκτωβρίου 9

Τo ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΜΑ 6η δοση – ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Γράφει ο Πόρτα – Πόρτα

Ακουμε πολλα απο πολλους “ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ” τυπου Κωνστα και φυσικα Κρατικους παραγοντες.

Την προηγουμενη εβδομαδα ακουσαμε και αυτο !

” η 6η δοση πηγε Νοεμβριο διοτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ Ομολογα που ληγουν… παρα μονο δικα μας εξοδα !”

Εσεις πιστευετε οτι οι δοσεις και οι ημ/νιες τους ειναι στην τυχη ? τους επιασε καουρα να πληρωσουμε μισθους ? εδω ΓΕΛΑΝΕ !

θελετε την ΑΛΗΘΕΙΑ ??


–Friday, Oct. 14,Sat 15 : EUR 2  billion of Greek T-bills mature

–Friday, Oct. 21: EUR 1.625 billion of Greek T-bills mature


–Saturday, Oct 22: EUR 1.059 billion of Greek bond interest payments due

To αφιερωνω στον Κωνστα και στο Μπεννυ… και ρωταω…

με τι λεφτα θα πληρωθουν αυτα ?? απο αυτα που θα παρουμε την ερχομενη Τριτη στο auction ? ( ουτε τα μισα !! ) - Αυτα μας ειπατε οτι ειναι για να καλυψουμε τρεχουσες αναγκες και ειμαστε χαλαροι μεχρι 6η δοση Νοεμβριο… !!

Ολυμπια… δεν ξερω τι αλλο να κανω!! Πρεπει να πιεσεις να ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ…

η Υποθεση μου βρωμαει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !! μα παααρα πολυ…

Εαν εχουμε λεφτα να πληρωσουμε τα παραπανω ΓΙΑΤΙ πηγαν την 6η δοση Νοεμβριο και ΓΙΑΤΙ περνανε τα ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΝΥΧΤΑ .. παλι … ( οπως στην 5η δοση )

ΠΠ – ο δοσατζης

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr