«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Οκτωβρίου 18

Αν είναι δυνατόν..

Ακούω στις ειδήσεις, και διαβάζω εδώ κι εκεί, πως παιδάκια λυποθυμάν στα σχολεία, απο ασσιτία.
Δεν το χωράει το μυαλό μου. Πού πάμε;

Ο πιο ελεεινός πολιτικός που πέρασε απο την χώρα, ο ΓΑΠ, δείχνει για άλλη μια φορά το ποιόν του. Δεν μπορεί να σε φτύνουν τόσες χιλιάδες λαού, και να μην ντρέπεσαι. Δεν μπορεί να μην βλέπεις το που οδήγησες έναν λαό, δίχως να αισθάνεσαι ντροπή, και να μην έχεις την ευθιξία να παραιτηθείς. Δεν μπορεί να μαθαίνεις πως υπάρχει κόσμος που δεν έχει να ταίσει τα παιδιά του, και να μην συγκινείσαι, και να μην αισθάνεσαι τύψεις, έχοντας τα δικά σου χορτάτα.
Δεν μπορεί να μην βάζεις κανέναν φυλακή απο το συνάφι σας, ενώ τρέμει το φυλλοκάρδι χιλιάδων ανθρώπων που τους κυνηγάνε εφορίες, ΤΕΒΕ και ΙΚΑ, με κίνδυνο να φυλακιστούν, έχοντας πρώτα χάσει το βιός τους.
Δεν μπορεί να είσαι τόσο ψεύτης στην τελική, και να μην τιμωρείσαι. Η μέρα της κρίσεως δεν είναι μακρυά, και εσένα θα σε λυντσάρουν, να το θυμάσαι. Ο Τσαουσέσκου έκανε λιγώτερα απο ότι εσυ. Το τι έπαθε το γνωρίζουμε όλοι.. Μη νομίζεις πως εσένα θα σου φερθεί καλύτερα ο λαός !!
Σιχάθηκα.. Και διαβάζω μετά κάποιους κόπανους, να μου γράφουν κάτι μαλακίες, του στύλ "100 λόγοι που αισθάνομαι περήφανος που είμαι Έλληνας".
Να τους πω εγώ πεντακόσιους λόγους που ντρέπομαι, να βολευτούμε όλοι;
Παιδάκια που λυποθυμάνε απο πείνα.. αν είναι δυνατόν..!!

ΑΑΤΟΝ

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr