«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Οκτωβρίου 16

Με ποιό δικαίωμα με αφήνετε αγράμματη;

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Dina Demu ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙ…ΒΛΙΑ ΜΟΥ

Κ. υπουργέ είμαι η 12χρονη Μαρία φέτος είμαι μαθήτρια της Α’ γυμνασίου θέλω να διδαχθώ την δική σας παιδεία όταν ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ υπουργός στο δικό σας πόστο .

Θέλω την ιστορία του τόπου μου !

Θέλω να μου διδάξουν οι δάσκαλοι μου όπως διδαχθήκατε κι εσείς
για τις επαναστάσεις, για τις νίκες και τον ηρωισμό του ελληνικού έθνους
των προγόνων μου ….

Θέλω την γεωγραφία μου και τον χάρτη της Ελλάδος μου οριοθετημένο…

Θέλω να διδαχθώ την φιλοσοφία, την ρητορία, την μυθολογία των Αρχαίων Ελλήνων.
Γιατί Κ. υπουργέ με θέλετε αγράμματη;

Γιατί Κ. υπουργέ ενώ εσείς διδαχθήκατε στο σχολείο σας άλλα πράγματα εμάς μας τα αλλάζετε λόγω της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων που εσείς επιλέξατε;
Ποιόν ρωτήσατε Κ. υπουργέ; μόνο τον εαυτό σας;

Εμένα όχι;

Από που πήρατε αυτό το δικαίωμα;

ΔΕΝ με νοιάζει Κ. υπουργε το χρέος που εσείς σκοπίμως δημιουργήσατε
για δικούς σας συμφεροντολογικούς λόγους…

Εμένα με σεφτήκατε ; Υπολογίσατε ότι εγώ με την γέννηση μου και όλα τα παιδάκια
χρωστάμε στο κράτος 30.000 ευρώ;

Θέλω το σχολείο μου !!! με τις καλύτερες προδιαγραφές και τους δασκάλους μου χαρούμενους στην τάξη και όχι προβληματισμένους απο τις τεράστιες περικοπές μισθών που τους κάνετε.

Το δικό σας χρέος δεν θα το πληρώσουν οι δικοί μου δάσκαλοι ούτε εγώ
να το πληρώσετε εσείς και οι 300 εκλεγέντες της βουλής.

Τα c.d και τις φωτοτυπίες να τα δώσετε στο δικό σας παιδί …

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ !!

Υ/Γ ευχαριστώ την γιαγιά μου για την φιλοξενία στην ιστοσελίδα της.

Με εκτίμηση κ. υπουργέ της διαφθοράς και τις ΔΕΚΑΡΑΣ.

Από: Dina Demu

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr