«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 9

Ενώ η Ελλάδα αρνείται..η Γερμανία προετοιμάζεται για ελληνική χρεοκοπία ;;

Σύμφωνα με το zerohedge:

Κυριολεκτικά λίγο μετά μετά την διάψευση της ελληνικής κυβέρνησης ότι, οι φήμες για μια ελληνική χρεοκοπία τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου είναι απολύτως ανακριβείς ( αναρωτιόμαστε ποιος θα δεχθεί τέτοιες φήμες), διαβάζουμε το παρακάτω από το Bloomberg:

“Η κυβέρνηση της Μέρκελ ετοιμάζει σχέδια
για να καλύψει τις γερμανικές τράπεζες σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν πληροί τους όρους του πακέτου ενίσχυσης και χρεοκοπήσει , δήλωσαν τρεις αξιωματούχοι.
Το σχέδιο έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνει μέτρα για να βοηθήσει τις τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες, που αντιμετωπίζουν μια πιθανή απώλεια 50 % των ελληνικών ομολόγων τους, αν δεν δωθεί η επόμενη δόση του δανείου στην Ελλάδα, δήλωσε άτομο που μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας, επειδή οι εργασίες που διεξάγονται είναι κεκλεισμένων των θυρών.
Η Ελλάδα είναι “στην κόψη του ξυραφιού είπε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε μια κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση στο Βερολίνο στις 7 Σεπτεμβρίου.

Η γερμανική κυβέρνηση αναμένει τα αποτελέσματα της ελληνικής έκθεσης προόδου και θα αποφασίσει ποια πορεία δράσης θα ακολουθήσει στη συνέχεια, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της κυβέρνησης, διατηρώντας την ανωνυμία του.

Έχω μάτια και βλέπω

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr