«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 9

Καλώς τους μούτσους στο λιμάνι…

kitsh2 Γράφει ο JZ!

Στις αποθήκες του ΟΛΘ λοιπόν θα γίνει το νταραβέρι μεταξύ των μουμουέδων και του ΓΑΠ. Φαντάζομαι πως το επικοινωνιακό επιτελείο του pasok θά έχει ξηλώσει το μισό του σκάλπ από το ξύσιμο, σε ένα απελιπισμένο κι απελπιστικό μπρέϊνστόρμινγκ, ψάχνοντας τρόπο να μαζέψουν όσο το δυνατόν λιγότερες φάπες, ροχάλες, γιαούρτια και τα παρελκόμενα. Το ερωτηματολόγιο στους γράφους έχει δωθεί εδώ και μέρες και οι πρόβες της αποστήθησης από τον αποστολέα τους κοντεύουν να τελειώσουν.

Όλοι καταλαβαίνουμε πως τα πράματα για τους φανταζί φαφλατάδες είναι πιο στριμόκωλα από ποτέ. Γκρεμός και ρέμα, ένα πράμα, γι αυτό και η απόφασή τους για πρεσκόνφερενς στο λιμάνι, έχει απολύτως σημειολογικό χαρακτήρα :

Πρώτ’ απ’ όλα το λιμάνι συνδέεται με το φευγιό. Το “κουνάω μαντήλι”. Συνδέεται με το “στο καλό” και το “στον αγύριστο”, οπότε και καλυπτόμαστε, άπαντες, συναισθηματικά. Αν βρεθεί έστω και ένας να ευχηθεί το πρώτο, παρακαλείσθε, δείτε το με χιούμορ, η Θεσσαλονίκη είναι εκτός των άλλων κορυφαία “χορτομάνα”.

Δεύτερον το λιμάνι ανέκαθεν ήταν το μέρος που συχνάζουν οι πουτάνες. Ακόμα και σήμερα δεν έχει αλλάξει αυτό, τα πορνεία είναι μισό τσιγάρο δρόμος από την πύλη την κυριλέ (η μπούκα του Κίτσεν, για τους Σαλονικιούς.)

Τρίτον, οι αποθήκες του λιμανιού – όπου θα δοθεί η παράσταση. Στις αποθήκες, σαν τα ποντίκια, στο μέρος όπου στιβάζονταν τα εισαγόμενα, λαθραία κι εξαγώγιμα. Κάτι σαν το κουβέρνο μας δηλαδή.

Τέταρτον, το μεγάλο χρονοντούλαπο. Έτσι οι αποθήκες του ΟΛΘ θα φιλοξενήσουν το διάσημο σύνθημα του “Ανδρεϊκού” πασοκ στη νέα του κατοικία – ευχόμαστε και μόνιμη.

Προχθές ρώτησα έναν από τους οκτώ ένστολους που “βαρούσαν” βάρδια, αν έχει σπίτι. “¨Ναι” μου απάντησε. “Και ποιός το φυλάει απ’ τους κλέφτες” τον ρωτάω. “Έλα ντε” μου απαντάει γελόντας….

Να καλοσωρίσουμε κι από μεριά μας λοιπόν το λιμανίσιο pasok των διεθνών σαλονιών και να του ευχηθούμε καλό αγύριστο. Έτσι κι αλλιώς, τελειώσαν όλα, ο μπερντές της παράστασής τους είναι από χαρτί κι αυτοί σκιές που φτύνουν, κλάνουν, ρεύονται. Τι άλλο περιμένετε ν’ ακούσετε απ’ το λιμάνι; Ότι το μετρό θα είναι έτοιμο το -12;

Υσ. Δεν είμαι εχθροπαθής Ρέπα μου, ούτε ΔΥ Λοβέρδο μου, ούτε “μαζιφαγάς” αντιπάρεδρε. Απλός άνθρωπος είμαι και ας σας ξυνίζει κάπως. Όλοι μας κάποια γεύση έχουμε.

Υσ. Περίοπα :  Και επειδή εκτός απ τις ξυνίλες και τα παραπάνω που αναφέρει ο  (η/?) JZ ,σίγουρα θ’ έχετε και άλλες παρενέργειες, υπάρχουν ακόμη τα προϊόντα  της φωτογραφίας που μείναν στίς αποθήκες… Η έκθεσή τους εκεί έλαβε χώρα !!!! 

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr