«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Ιουλίου 12

Ανοιχτη επιστολη στην ΜΑΝΑ του Μιλτιαδη και του Χριστακη Χριστοφορου…

δεν ξερω πώς ν αρχισω την επιστολη μου…και ξερω οτι για σενα δεν υπαρχουν λογια παρηγοριας…μονο οταν πας καποτε να συναντησεις τα παλικαρια σου ,θα ησυχασει η ψυχουλα σου .

Απο χθες κλαιω και για τα δικα σου παιδια και για οσους χαθηκαν ,οχι πεφτοντας για την πατριδα ,αλλά σκοτωμενα απο μια πατριδα που εξεθεσε τους πολιτες της σε θανασιμο κινδυνο ,για χαρη των συμμαχιων της με τις ιμπεριαλιστικες δυναμεις και παιζοντας διπλωματικα παιχνιδια….

το οτι ολοι γνωριζαν την επικινδυνοτητα των φορτιων ,ειναι δεδομενο..(. αχετα αν ο υφυπουργος Παπακωστας το 2009 διατυμπανιζε οπως ειδα σε βιντεο οτι το φορτιο ηταν τοσο ασφαλες ,ωστε μπορουσε να φυλαχθει και σε κατοικημενη περιοχη..).το οτι δεν εκαναν τιποτα για την καταστροφη ‘η την ασφαλη φυλαξη ,κι αυτο δεδομενο…

Αυτη την ωρα αφησα στην μεση το σιδερο…σιδερωνα την ναυτικη στολη του δικου μου παιδιου ,που υπηρετει την θητεια του στο Ελληνικο Πολεμικο Ναυτικο…
σε φανταζομουνα να σιδερωνεις κι εσυ τις στολες των παλικαριων σου και να τα καμαρωνεις …

και αρχισα να βρεχω με δακρυα την στολη του δικου μου παιδιου…δεν αντεχω να σε ”βλεπω” να θρηνεις τα παλικαρια σου…εχω λυγισει …τετοια απωλεια γιατι;;;; για ποια πατριδα;;; ποια πατριδα σκοτωνει ετσι τα παιδια της;;;
δεν σε ρωτω ,ρητορικα τα ερωτηματα μου….

Τα διπλωματικα παιχνιδια και την ανευθυνοτητα της εξουσιας ,πληρωνεις τωρα εσυ …με το αιμα των παιδιων σου …

Δεν ελπιζω οτι θα πληρωσουν οι πραγματικα υπευθυνοι..ποτέ το μαχαιρι δεν μπαινει στο κοκαλο..

Δεν θα σου πω κουραγιο…

Δεν θα σου πω ”κανε υπομονη”

Ξερω οτι για σενα εδυσε ο ηλιος ,αφου εδυσαν οι 2 ηλιοι της ζωης σου…

Μονο σε φιλω ..και ειμαι κοντα σου…

Μια μανα απο Ελλαδα.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr