«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τετάρτη, Ιουνίου 29

Μαθήματα πατριωτισμού από τον Κουρουμπλή μετά τη διαγραφή του

Μετά την απόφαση του Γιώργου Παπανδρέου να διαγράψει τον Π. Κουρουμπλή από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ επειδή καταψήφισε το Μεσοπρόθεσμο, ο ανεξάρτητος βουλευτής μοίρασε στον Τύπο την ακόλουθη ανακοίνωση: «Πατριωτισμός, κατά την αντίληψη μου, είναι... η σύγκρουση με την κοινωνική αδικία που δημιουργείται από την άνιση κατανομή των βαρών της κρίσης. Η απαξίωση των βουλευτών στην συνείδηση του λαού είναι αποτέλεσμα μιας στυγνής λογικής της περίφημης κομματικής πειθαρχίας που στραγγαλίζει την ουσία της πολιτικής. Το πατριωτικό και κοινωνικό καθήκον απέναντι στο τόπο και την κοινωνία είναι η στάση μου αυτή».      πηγη  :  http://taxalia.blogspot.com/ 

Σ. Περίοπα  :  Καθώς στο παρελθόν εδώ αλλά και σε άλλα ιστολόγια αναφέρθηκα στον κ. Π.ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ με διάφορα υπονοούμενα ,είναι απαραίτητο μετά την σημερινή του “αντρίκια” στάση να του απευθύνω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ  και να αναιρέσω όλα όσα είπα ή έγραψα κατά το πρόσφατο παρελθόν. Ήδη “πέρασε” στις σελίδες  της  Ιστορίας με την σημερινή του στάση.Πάντα “τα ύστερα τιμούν τα πρώτα” για αυτό και εύχομαι το μέλλον να αποδείξει πως όλοι όσοι συμμεριζόμαστε  παρόμοιες απόψεις έχουμε /είχαμε δίκιο και να “φρεσκαριστεί” τ’ όνομά του με χρυσά τα γράμματα !   ΑΞΙΟΣ !!!

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr