«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Μαΐου 19

Παραιτήθηκε ο Στρος Καν

Παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του ως γενικός διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ο Ντομινίκ Στρος-Καν, ο οποίος αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της σεξουαλικής επίθεσης και της απόπειρας βιασμού, όπως ανακοίνωσε το ΔΝΤ. Την παραίτησή του από την θέση του γενικού διευθυντή υπέβαλε ο Ντομινίκ Στρος-Καν με επιστολή του προς την Εκτελεστική Επιτροπή του ΔΝΤ. Επανεξετάζεται το αίτημα αποφυλάκισης με εγγύηση 1 εκατ.ευρώ, δεσμεύθηκε να μην διαφύγει στην Γαλλία
Σε ανακοίνωσή του, ο 62χρονος Στρος-Καν δηλώνει ότι ενημέρωσε την Εκτελεστική Επιτροπή του ΔΝΤ για την απόφασή του να παραιτηθεί με συνοπτικές διαδικασίες.
Παράλληλα, εξακολουθεί να αρνείται τις εγκληματικές κατηγορίες που του αποδίδονται.
Παραιτήθηκε ο Στρος Καν
Σε επιστολή του αναφέρει ότι «είναι πολύ λυπηρό που σήμερα αισθάνομαι υποχρεωμένος να υποβάλλω στην Εκτελεστική Επιτροπή την παραίτησή μου από γενικός διευθυντής του ΔΝΤ».
«Αυτήν την στιγμή σκέφτομαι πρώτα για την σύζυγό μου-την οποία αγαπώ όσο τίποτε άλλο-, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου. Σκέφτομαι τους συναδέλφους μου στο Ταμείο, με τους οποίους καταφέραμε σημαντικά πράγματα τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια», συμπληρώνει.
«Σε όλους θέλω να πω ότι αρνούμαι όλες τις κατηγορίες που μου αποδίδονται. Θέλω να προστατέψω αυτό το Ιδρυμα, το οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση και ειδικότερα θέλω να αφιερώσω όλο μου το χρόνο και όλη μου την ενέργεια στο να αποδείξω την αθωότητά μου», κατέληξε ο Στρος – Καν.
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ανακοίνωσε ότι σύντομα θα αρχίσει η διαδικασία επιλογής νέου γενικού διευθυντή, τα καθήκοντα του οποίου προς το παρόν έχει αναλάβει ο Τζον Λίπσκι.
Το μέχρι πρότινος αφεντικό του ΔΝΤ, που κρατείται στις φυλακές του Ράικερς Αϊλαντ στην Νέα Υόρκη, αναμένεται να υποβάλλει νέο αίτημα για αποφυλάκιση με εγγύηση.
Ζητούν αποφυλάκιση με εγγύηση, πρόταση για κατ'οίκον περιορισμό και παρακολούθηση
Αίτημα αποφυλάκισης με καταβολή εγγύησης 1.000.000 δολαρίων έχουν καταθέσει οι δικηγόροι του πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρός Καν που έχει προφυλακιστεί για σεξουαλική επίθεση και απόπειρα βιασμού εις βάρος καμαριέρας του ξενοδοχείου στο οποίο διέμενε.
Στην ίδια αίτηση, όπως αποκαλύφθηκε την Τετάρτη από δικαστικά έγγραφα, προτείνεται ο κατ'οίκον περιορισμός αλλά και η 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση μέσω κλειστού κυκλώματος, του Στρος Καν.
Όπως ενημέρωσε αξιωματούχος από το Γραφείο της Εισαγγελίας της Περιοχής του Μανχάταν, η ακρόαση για το νέο αίτημα αποφυλάκισης με την καταβολή εγγύησης από τους συνηγόρους του Γάλλου επικεφαλής του ΔΝΤ, θα διεξαχθεί την Πέμπτη.
Ο Στρος-Καν, στην προσπάθειά του να πείσει το Δικαστήριο να κάνει αποδεκτή την αίτηση αποφυλάκισης με καταβολή εγγύησης 1.000.000 δολαρίων, δεσμεύθηκε να μην εγκαταλείψει τις ΗΠΑ για τη Γαλλία, όσο χρονικό διάστημα θα βρίσκεται υπό δικαστική παρακολούθηση.
  Το στοιχείο αυτό που περιλαμβάνεται στο νέο       αίτημα αποφυλάκισης με εγγύηση, που κατέθεσαν οι δικηγόροι του την Τετάρτη και θα εξεταστεί την Πέμπτη, αποκαλύπτουν με δημοσίευμά τους οι New York Times.
Εν τω μεταξύ οι αρχές στη φυλακή Ράϊκερς όπου κρατείται ο Ντομινίκ Στρος Καν έχουν λάβει όλα τα μέτρα για την προστασία του έγκλειστου, συμπεριλαμβανομένου και του ενδεχόμενου της απόπειρας αυτοκτονίας, όπως ενημέρωσε τους        δημοσιογράφους αξιωματούχος της Εισαγγελία.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr