«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Μαΐου 5

Η απάντηση του Ρέμου

Δεν άφησε αναπάντητες τις κατηγορίες εναντίον του ο Αντώνης Ρέμος και εξέδωσε ανακοίνωση - κόλαφο ενάντια στην τωρινή διοίκηση, τονίζοντας ότι ποτέ δεν θα συγχωρήσει αυτούς που εγκλημάτισαν εις βάρος του Ηρακλή.

«Μετά από αρκετό καιρό ηθελημένης σιωπής μου ήρθε η ώρα να πω μερικές αλήθειες στον πραγματικό κόσμο του Ηρακλή. Ένα χρόνο τώρα δεν έκανα την παραμικρή δημόσια τοποθέτηση , διότι σεβόμουνα και τον αγώνα της ομάδας για την επίτευξη των αγωνιστικών της στόχων και δεν ήθελα κάποιοι να χρησιμοποιήσουν την όποια τοποθέτησή μου αποπροσανατολιστικά, και διότι δεν ήθελα να δημιουργήσω αναστάτωση στην ομάδα στη δύσκολη (και πάλι…) περίοδο της αδειοδότησης μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών της υποχρεώσεων .

Δυστυχώς η ανακοίνωση των θέσεων μου έρχεται σε μια στιγμή που το έγκλημα ολοκληρώθηκε : αυτοί που ήθελαν να ρίξουν τον Ηρακλή τα κατάφεραν. Από ότι φαίνεται ο Ηρακλής είναι ο μοναδικός φταίχτης για ό,τι συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είχα την πεποίθηση ότι και αυτή τη φορά, έστω και δύσκολα θα τα καταφέρναμε. Προσπάθησα κι εγώ όσο μπορούσα να σταματήσω το έγκλημα, αλλά δυστυχώς κάποιες αποφάσεις είχαν βγει καιρό τώρα. Όμως σε αυτή τη δύσκολη στιγμή πρέπει να καταθέσω κι εγώ κάποιες αλήθειες που κρατούσα μέσα μου καιρό τώρα, γιατί ήρθε η ώρα να πέσουν για όλους οι μάσκες! Η σχέση μου με τους αληθινούς φιλάθλους του Ηρακλή ήταν και είναι πάντα ειλικρινής. Θέλω να θυμάται ο  κόσμος ότι ήμουν είμαι και θα είμαι Ηρακλής .

Δηλώνω λοιπόν ότι:

1) Δεν παράτησα ποτέ την ομάδα. Εκδιώχτηκα με το χειρότερο τρόπο.

2) Από τη στιγμή που απομακρύνθηκα από τη διοίκηση, δηλαδή από τον Μάιο του 2010, έχω δώσει 650.000 ευρω σε μετρητά (όπως ο ίδιος ο κύριος Τάκης έχει παραδεχτεί σε πρόσφατη συνέντευξή του), έχω πληρώσει 400.000 ευρώ σε  επιταγές για  υποχρεώσεις της ομάδας  και μέχρι και τώρα πληρώνω ΕΓΏ και ΜΟΝΟ ΕΓΩ 52.000 το  μήνα  στην εφορία για την εξυπηρέτηση της ρύθμισης παρελθόντων υποχρεώσεων της ! Όσο για τις δύο (και όχι τρεις) δόσεις που κάποιοι κοκορεύονται ότι πληρώθηκαν απ την τωρινή διοίκηση της ΠΑΕ , πληρώθηκαν μεν με χρήματα της ΠΑΕ, αλλά χρήματα που υπήρχαν στα ταμεία από τη δική μου θητεία! Τα έσοδα τις φετινής χρονιάς η σημερινή διοίκηση τα παρέλαβε ΑΤΌΦΙΑ !

3) Η σημερινή διοίκηση επαναλαμβάνει διαρκώς ότι είναι διοίκηση πρωτοδικείου και ότι «το μαγαζί είναι του Ρέμου». Πρώτον, ο Ηρακλής δεν είναι «μαγαζί», είναι σύλλογος με τεράστια ιστορία , και όλοι εμείς που κατά καιρούς αναλάβαμε τις τύχες του είμαστε υπηρέτες του , και όχι αφεντικά . Δεύτερον , στο πρωτοδικείο οι σημερινοί διοικούντες πήγαν γιατί ήθελαν να αναλάβουν τη διοίκηση της ΠΑΕ: με δική τους πρωτοβουλία αποφάσισαν να προσφύγουν στο Πρωτοδικείο, το επεδίωξαν και το έπραξαν. Ούτε τους το επέβαλλα , ούτε τους το υπέδειξα , ούτε τους το ζήτησα. Πρώτοι απ’ όλους θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι διοικώ μια ομάδα σημαίνει έχω την απόλυτη ευθύνη της. Απο που προκύπτει ότι τάχα μου μια διοίκηση πρωτοδικείου δεν έχει ευθύνες για τις πράξεις και τις παραλείψεις της;  Απο ποιο νόμο; Η Διοίκηση μιας ανώνυμης εταιρείας και ακόμα περισσότερο μιας ποδοσφαιρικής ομάδας δεν μπορεί ποτέ να είναι διοίκηση περιορισμένης ευθύνης. Αναλαμβάνει μια ομάδα σε όλες της τις εκφάνσεις και με όλες τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις της.  Αν ήθελε ο κύριος Τάκης μπορούσε να πάρει τις μετοχές και να μην πάει ποτέ στο πρωτοδικείο: του το χα πει και το γνώριζε. Το τι τελικά εκαναν αυτός και οι συνεργάτες του είναι αποκλειστικά δική τους ευθύνη και πρωτοβουλία. Προσωπικά δεν αρνήθηκα κανένα αιτημά τους αναφορικά με την διοίκηση του συλλόγου , ούτε παρενέβην ή αναμείχθηκα στο έργο τους .

4) Θυμίζω ότι στα τρία χρόνια της δικής μου διοίκησης ένα πράγμα ακουγόταν: που είναι οι μετοχές; Και όταν απέδειξα ότι τις έχω και συμφώνησα να τους τις παραχωρήσω, η απάντηση ήταν «κρατά τες γιατί είναι χρεωμένες», λες και όταν τις πήρα ήταν πεντακάθαρες από χρέη !!!!!! Το περασμένο καλοκαίρι είχαμε συμφωνήσει με τον κύριο  Τάκη να πάρει η σημερινή διοίκηση τις μετοχές μέχρι το Νοέμβριο. Η συμφωνία έκλεισε στις 9 Ιουλίου με τη δέσμευσή μου να απεμπλακώ από την ομάδα τελείως !Τον Φεβρουάριο τον ξαναρώτησα «τι θα γίνει με τις μετοχές;» και μου απάντησε ότι δεν σκοπεύει να τις πάρει. Όποιος λέει ότι τάχα μου δεν παραχωρούσα τις μετοχές λέει παραμύθια: είχαμε συμφωνήσει τους όρους της παραχώρησής τους και προσωπικά τους τήρησα όλους.

5)Η αλήθεια των αριθμών είναι αδιάψευστη. Τον Ιούνιο του 2007 ανέλαβα την ομάδα με 17.000.000 ευρω χρέη , με 6 επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, με τουλάχιστον 20 πρόσφυγες και  με έσοδα μόλις 1.100.000 ευρώπερίπου. Από αυτά 500 χιλιάδες μόνο ήταν από τα τηλεοπτικά, (γιατί η διοίκηση Σπανουδακη είχε προεισπράξει άλλες 500 χιλιάδες) και περίπου 600 χιλιάδες ήταν από χορηγίες, διαφήμιση στη φανέλα κτλ. Βρήκα επίσης κατεστραμμένα τα πάντα – ούτε γραφεία δεν είχε ο Ηρακλής ! Το Μάιο του 2010 που εκδιώχτηκα, άφησα την ομάδα με 11.000.000 ευρω χρέη, δηλαδή με 6.000.000 ευρώ χρέη λιγότερα.  Λένε ότι την άφησα με εκκρεμείς πρόσφυγες ποδοσφαιριστών στην πλάτη. Ε λοιπόν οι περισσότερες προσφυγές είτε προέκυψαν είτε μετετράπησαν σε πρόβλημα εξαιτίας της δικής τους κακοδιάχειρησης – μιλάω για παίκτες όπως ο Γιάντσης, ο Γιαννούλης, ο Φερνάντεζ, ο Επστάιν ο Ιωαννίδης και άλλοι σημαντικότατοι για την ομάδα μας αλλά και για υποθέσεις όπως των Τουμά και Μποσνιακ, π.χ,  που τις άφησαν στο έλεος του Θεού. Η αλήθεια είναι ότι ο Ηρακλής όταν έφυγα είχε 30 επαγγελματίες ποδοσφαιριστές (κάποιοι εκ των οποίων κατέληξαν στον Ολυμπιακό, τον ΠΑΟ ή τον Άρη, χωρίς ο Ηρακλής να πάρει ούτε ένα ευρώ) είχε υποδομές στη Μικρα που θα τις ζήλευαν και οι ομάδες της Αθήνας και είχε προϋπολογισμένα πάγια έσοδα πάνω από 4.000.000€ (τηλεοπτικό , ΟΠΑΠ και χορηγίες) ! Αυτή είναι η αλήθεια των αριθμών. Τα συμπεράσματα δικα σας !!!

6) Από την στιγμή που αναλάβαμε την ομάδα εγώ και οι τότε συνεργάτες μου (τους οποίους και ευχαριστώ όλους ανεξαιρέτως, άσχετα με το τι έγινε στη συνέχεια) κάναμε επανειλημμένα κάλεσμα στο οργανωμένο κομμάτι του κόσμου να συμμετάσχει ενεργά στην αναγέννηση της ομάδας μας και η απάντηση πάντοτε ήταν  «η θέση μας είναι στη κερκίδα και όχι στα γραφεία»!!!!!

7) Ναι , ασφαλώς και στην διάρκεια της θητείας μου στον Ηρακλή έκανα κι εγώ λάθη. Πίστεψα κι εγώ σε λάθος ανθρώπους, μπορεί να έκανα λάθος επιλογές, αλλά για ό,τι έχει γίνει είναι δυνατόν για όλα να φταίω εγώ;;; Το μεγαλύτερο λάθος όλων μας είναι η ΑΠΑΞΊΩΣΗ που βιώνει ο Ηρακλής μας. Απαξίωση για όλους και για όλα. Για παράγοντες , για παίχτες , για οπαδούς ΓΙΑ ΟΛΑ !!!

8) Θυμίζω ότι πέρσι  ξεκίνησε ο πόλεμος εναντίον του Ηρακλή με αφορμή την αδειοδότηση από μια …παρέα της Λειβαδιάς με «πάτημα» την υπόθεση Μπιλίσκοφ και κάποιες οφειλές. Ποιος μέσα σ ένα βράδυ καθάρισε την υπόθεση και πέσανε τελικά στο κενό όλες οι προσπάθειες της συγκεκριμένης παρεούλας; Ποιος αν και ήταν εκτός ομάδας πλήρωσε με εντολή του από το εξωτερικό το χρέος;  Εγώ το έκανα, ο «καταστροφές» του Ηρακλή.  Προσωπικά πολεμήθηκα όσο κανείς άλλος στον Ηρακλή. Εγώ και οι συνεργάτες μου δεν κλέψαμε και δεν καταχραστήκαμε ούτε ένα ευρώ από τον Ηρακλή. Παρόλους τους ελέγχους που με τη σύμφωνη γνώμη μου έγιναν δεν έχουν να μου προσάψουν το παραμικρό. Κατηγορήθηκα ότι από όλα τα λεφτά που έβαλα πήρα ένα μέρος πίσω. Αυτοί που σήμερα διοικούν ξέρουν την αλήθεια . Ο νοών νοείτω.

9) Στα τρία χρόνια διοίκησης μου ο ισολογισμός έκλεισε με  παθητικό περίπου 2.500.000 ευρώ. Αυτό έγινε γιατί προσπαθούσαμε  και να κρατήσουμε αγωνιστικά την ομάδα και να κλείσουμε τρύπες. Ας βγει λοιπόν η διοίκηση του κ. Τάκη, να μας πει, όχι μόνο τι καλό έχει κάνει, αλλά και αν έχει δημιούργησει καινούργια χρέη και πόσα είναι αυτά. Κι ο κόσμος αφού μάθει τα ποσά, ας κρίνει …

10) Με τον κύριο Σαμαβάρι έχω προσωπική γνωριμία. Ναι, ο κύριος Τάκης τον γνώρισε κάποια στιγμή από εμένα. Αλλά το τι είδους συμφωνία κάνανε και τι σχέση είχαν μεταξύ τους το γνωρίζουν αυτοί και μόνο αυτοί.  Δεν έχω καμία ανάμιξη στο συγκεκριμένο θέμα .

Γίνεται καιρό τώρα μια προσπάθεια από την τωρινή διοίκηση του Ηρακλή να φορτώσουν σε μένα και μόνο κάθε φταίξιμο. Η αλήθεια είναι ότι μέσα στη χρονιά δεν έκανα στον κύριο Τάκη καμία παρέμβαση: διοίκησε όπως ήθελε. Καιρός να πέσουν οι μάσκες: ας μας πει τι ακριβώς έκανε, ας κάνει επιτέλους ένα τίμιο απολογισμό.
Όταν ένα χρόνο διοικείς όπως ακριβώς θες, δεν γίνεται να φταίνε στο τέλος οι άλλοι. Όπως δε γίνεται οι επιτροπές της ΕΠΟ να αποφασίζουν ότι ο Ηρακλής είναι το μοναδικό πρόβλημα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου που και εξαιτίας αποφάσεων όπως η καταδίκη του Ηρακλή δυστυχώς βουλιάζει στο βάλτο της αναξιοπιστίας…

Φίλοι φίλαθλοι του Ηρακλή , ηρθε η στιγμή να μάθετε  την αλήθεια .

Μη τρωτε άλλο παραμύθι απ’ όπου κι αν προέρχεται .

Κλείστε τα αυτιά σας και άνοιξτε τα μάτια σας και τιμώρηστε αυτούς που σας κορόιδεψαν ! Οποίοι κι αν είναι αυτοί !!!

Ο Θεος ας συγχωρέσει αυτούς που εγκλημάτισαν στην πλάτη του Ηρακλή!! Εγω όχι.

Τιμή και δόξα στο Ηρακλή της καρδιάς μας.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ

πηγη

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr