«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τετάρτη, Μαρτίου 2

Ο Σημιτής είχε εγγυηθεί κι άλλα 90εκ € στο Μέγαρο! Συνολο 180εκ €!

Κι ακριβοπληρωμένο και...κακόγουστο!

Η καλύτερη δουλεία είναι να είσαι “Συλλογος Φίλων της Μουσικής”, τα εκκατομύρια θα περνάνε μπροστά σου σαν χείμαρος!

O Καραμανλής είχε δώσει, το 2007, εγγυηση για 95εκ € στο Μέγαρο, λες κι είναι το περίπτερο του, όπως γράψαμε στο άρθρο “Δίνουν δώρο 95εκ € στο Μέγαρο Μουσικής! Κατάλαβες γιατί σου έκοψαν τον μισθό Μαλάκα;”
κι ήρθε σήμερα ο Παπανδρέου “που δεν χρωστάει σε κανέναν” να πληρώσει δόση του Μεγάρου!

Γιατι δεν πληρώνει κι εμένα το ρεύμα ή το δάνειο μου;

Επειδή δεν με λένε Ψυχάρη; Να το αλλάξω το όνομα μου, ρε Γιωργάκη!

Ο Σημίτης Πέντε (5) μέρες πριν τις εκλογές του 2004 ειχε εγγυηθει κι άλλα 90 εκ € για το Μέγαρο των γυφτοχλιδάτων!

Πέντε (5) μέρες πριν τις ΕΚΛΟΓΕΣ του 2004! Με ποια νομιμότητα; Ισως ήταν συνομο, ήταν όμως ηθικό;

Γιατί δεν τα βάζουν από την τσέπη τους αφου είναι και “φίλοι” και “πλούσιοι”.

Δεν νομίζω ότι ο συγχωρεμένος ο Λαμπράκης ή ο κ.Ψυχάρης, να ήταν ή να είναι φτωχαδάκια…

Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, αριθμός φύλλου 426 της 2ας Mαρτίου 2004, δηλαδή πέντε ημέρες πριν από τις εκλογές και του τέλους της κυβέρνησης του ΠAΣOK. :

Παρέχουμε την εγγύηση του Eλληνικού Δημοσίου στην Eυρωπαϊκή Tράπεζα Eπενδύσεων (EIB) για την κάλυψη δανείου της στον Oργανισμό Mεγάρου Mουσικής Aθηνών (OMMA) ποσού ενενήντα εκατομμυρίων (90.000. 000) ευρώ με σκοπό τη μερική χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης των έργων της B΄ φάσης του Mεγάρου Mουσικής Aθηνών.
Mε την εγγύηση αυτή, το Eλληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του OMMA που απορρέουν από τη σύμβαση του δανείου που έχει υπογραφεί μεταξύ αυτού και της Eυρωπαϊκής Tράπεζας Eπενδύσεων (EIB), σε περίπτωση καθυστέρησης εξόφλησης ληξιπρόθεσμης δόσης ή τόκων εκ μέρους του OMMA.

ΠΗΓΕΣ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Φύλλο 02/04/2004

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Φύλλο 02/05/2004

netakias.wordpress.com

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr