«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Παρασκευή, Ιανουαρίου 14

Περι αγωνος…

Γραφει η Στεφανία Λυγερού

Πρόσφατα έχασα έναν αγαπημένο μου άνθρωπο. Η απώλεια ήταν ξαφνική, νέο και ουσιαστικό παιδί, που προσπαθούσε για το καλό. Τα είδα όλα μάταια, δεν ήθελα να προσπαθώ για τίποτα από τη στιγμή που με το έτσι θέλω του μια μέρα σε παίρνει και.. τέλος. Μετά από παιδεμό μού βγήκε
“ο καθένας πρέπει να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, χωρίς να ρωτά, χωρίς να διαμαρτύρεται, χωρίς να θέλει να το αλλάξει. Το σενάριο είναι αλλουνού. Αν δεν ξέρεις τι σε θέλει να φέρεις (τον τελικό σου προορισμό), και δεν ξέρεις επίσης και τι αποτέλεσμα θα έχει σε εσένα το καθετί που σου στέλνει, πώς μπορείς να το κρίνεις καλό ή κακό; Ζήσε άφοβα, κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου, μείνε στο δρόμο σου, έτσι κάνεις το σωστό”.
Έχουμε σταθεί επειδή σκεπτόμαστε. Μπήκα κι εγώ σ’ αυτή τη διαδικασία μετά την συγκέντρωση.. Κουράστηκα ρε αδελφέ!! Μα δεν είμαι θεός, δεν μπορώ ούτε να προκαταβάλλω το μετά, ούτε να το οριοθετήσω, ούτε προφανώς να το μεταβάλλω. Γι’ αυτό κουράστηκα, δεν είναι ο ρόλος μου, δεν έχω αυτή την ικανότητα.Του καθενός η ζωή έχει μια επίδραση. Όλων οι επιδράσεις φέρνουν την ιστορία. Σταματάμε την ιστορία όταν σκεπτόμαστε, γιατί ουσιαστικά δεν παίζουμε..Αυτά είναι τα μόνο που μπορούν να γραφούν, τα υπόλοιπα εννοούνται δεν μεταφέρονται σε χαρτί.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr