«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 5

Η κουκουβάγια, το κατουρημένο βρακί, η πανσέληνος και η οργή μιας νέας ελληνίδας.

owl1 Καλή Χρονιά να ευχηθώ σε όλους με πάνω απ’ όλα υγεία αλλά και ανοιχτά  τα μάτια και τα αυτιά προς τους συμπολίτες μας.

Με αφορμή μια ολιγόλεπτη συνομιλία που άκουσα το πρωί στο ράδιο, ερχόμενη στην δουλειά μου, θέλω να παραθέσω  στους συμπολίτες μου τα  παρακάτω.

Ο κ. Δήμος Βερύκιος, ο γνωστός δημοσιογράφος, έδινε δίκιο σήμερα πρωί  πρωί στον κ. Θεόδωρο Πάγκαλο για το ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ και άλλες τέτοιες κοινωνικά επωφελείς δηλώσεις,  ενώ ο άλλος εκφωνητής, που δεν ξέρω το όνομα του, του έλεγε «τι είναι αυτά που λες Βερύκιε, σώπα σε παρακαλώ».

Η απάντηση του κ. Βερύκιου ήταν «σταμάτα να λαϊκίζεις κι εσύ μαζί με όλους τους υπόλοιπους» και πρόσθεσε και το παρακάτω  παραμυθάκι: Η κουκουβάγια είπε, βγήκε μια μέρα και φώναζε ποιος κατούρησε το βρακί του παιδιού μου και της είπαν οι άλλοι  το παιδί σου κυρά κουκουβάγια το κατούρησε,  ποιος θέλεις να το κατούρησε,  το δικό μας το παιδί;

Η δική μου προσωπική απάντηση στον κ. Βερύκιο  είναι πως ναι έχει απόλυτο δίκιο στην προκειμένη owl περίπτωση ΚΑΙ το παιδί του κ. Πάγκαλου κατούρησε το βρακί, αλλά  η διαφορά είναι ότι το βρακί της κουκουβάγιας ήταν δικό της, ενώ του κ. Πάγκαλου όχι. ΗΤΑΝ ΞΕΝΟ ΤΟ ΒΡΑΚΙ. Απροκάλυπτα και χωρίς κανένα ενδοιασμό, σύμφωνα με το ΦΕΚ  του διορισμού της κ. Αριάνδνης Παγκάλου, κόρης τους κ. Πάγκαλου, το παιδί του κ. Πάγκαλου κατουρούσε το κοινό μας βρακί χρόνια τώρα. Όχι το δικό της.

Και έτσι για να πάρουν μια μικρή ιδέα από τους πάρα πολύ απλούς και πολύ συγκεκριμένους όρους της αγοράς ας διαβάσουν και αυτό το μικρό μάθημα καθημερινότητας ο κ. Βερύκιος και ο κ. Πάγκαλος όσον αφορά τις κατηγορίες που εξαπολύουν προς τον ελληνικό λαό.


Όταν ανοίγει μια εταιρεία... και ζητά προσωπικό, κ. Βερύκιε,  κι εσύ ΔΕΝ  έχεις δουλειά και θες να ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ, πας και ζητάς δουλειά, και άμα σου λένε αυτή τη δουλειά θα την πάρεις με μοναδικό αντάλλαγμα την ψήφο σου, θα δώσεις και την ψήφο σου ακόμη, εκτός κι αν έχεις καταθέσεις και κληρονομιά και δουλεύεις από χόμπι, οπότε έχεις τη δυνατότητα και την άνεση να το παίζεις ιδεολόγος.  Επιπροσθέτως  όταν το ίδιο το κράτος σου, δεν δημιουργεί ευκαιρίες και θέσεις εργασίας,  για να μπορεί να σε αναγκάζει να πουλήσεις τη ψήφο σου για μια θέση εργασίας,  πίστεψέ με κ. Βερύκιε άμα έβρισκε αλλού δουλειά ο Έλληνας  και μονιμότητα να ΜΗΝ είχε, και μεγάλους μισθούς να ΜΗΝ είχε, δεν θα φίλαγε τις κατουρημένες ποδιές κανενός για το αυτονόητο: μια ΔΟΥΛΕΙΑ για να μπορεί να ΖΕΙ.

Και μην μου πεις κ. Βερύκιε ότι πιστεύεις ότι  βάλανε Μεγάλους Διαχειριστές  που οδήγησαν στην χρεωκοπία (για την οποία δεν έχουμε και πολλά στοιχεία ότι υφίσταται ) με μίζες και υπέρογκες προμήθειες το γιό  της κυρά Κούλας και της κυρά Κικίτσας, από το Περιστέρι και τη Νίκαια για 3 ψήφους. Εκεί μπήκαν τα παιδιά και τα ανίψια και οι κουμπάροι κ. Βερύκιε, όχι ο γιός και η κόρη της κυρά Κούλας.

Να προσθέσω επίσης την προσωπική μου εμπειρία σαν ελληνίδα πολίτης για να σου δώσω και την άλλη πλευρά του νομίσματος, του ιδιωτικού τομέα .

Είμαι ιδιωτική υπάλληλος (μηχανικός)  και 29 ετών και εργάζομαι τα τελευταία 5 χρόνια.  Όταν αποφοίτησα από το πανεπιστήμιο  λοιπόν και έψαχνα για δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, γιατί δεν είχα κάποιον στο δημόσιο, αν είχα θα απευθυνόμουν και εκεί, πάλι έπρεπε κάποιος γνωστός γνωστού να μιλήσει για μένα, για τον καλό μου χαρακτήρα και για το πόσο  εργατικός άνθρωπος είμαι  για να προωθηθεί γρήγορα το βιογραφικό μου. Αλλιώς θα  έπρεπε να πάω να δουλεύω ως μηχανικός πωλήσεων, έτσι τους λένε τώρα τους πτυχιούχους μηχανικούς  ΠΩΛΗΤΕΣ σε κάποια αντιπροσωπεία, κάνοντας κάτι που ποτέ δεν επέλεξα να σπουδάσω, καθώς  επίσης θα μπορούσα να γίνω σερβιτόρα σε εστιατόρια και καφέ και άλλες  νόμιμες, δεν λέω και μια χαρά δουλειές, μα παντελώς άσχετες με αυτό που σπούδαζα 5 χρόνια και ήθελα  να κάνω. Αυτά  που παραθέτω  δεν  τα γενικεύω  μιλάω για τη δική μου και μόνο περίπτωση.

Στην δουλειά λοιπόν που βρήκα που είναι σχετική με τις σπουδές μου, και ο νόμος κατά κάποιο τρόπο προφύλασσε τα ελάχιστα δικαιώματα μου, τώρα έρχεται ο ίδιος ο νόμος του κατεπείγοντος  να μου τα πάρει με την πενιχρές δικαιολογίες  της ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας και άλλων τέτοιων μπούρδων. Με άλλα λόγια ΒΓΗΚΕ Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ : ΕΔΩ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΕΛΑΤΕ ΝΟΙΚΙΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ.

Σταματήστε λοιπόν κύριοι να προσπαθείτε να βάλετε τους έλληνες για άλλη μια φορά σε διχόνοια, γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο της ιστορίας  του εμφύλιου και δεν νομίζω να θέλει κανένας να το ξαναδεί , να προσθέσω ότι δεν μας το έμαθαν στο σχολείο οι δάσκαλοι μας όπως θα έπρεπε, μόνοι μας ψάξαμε και το βρήκαμε.

Εσείς του ελληνικού Κοινοβουλίου  προσπαθείτε μέσω των  συνεταίρων σας στα ΜΜΕ των κκ. Βερύκιων και άλλων παρομοίων, να μας βάλετε να φαγωθούμε δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι, αριστεροί και δεξιοί και κουραφέξαλα,  κι  εσείς από πίσω να ανοίγετε  τους λάκκους μας,  με χρυσά φτυάρια που θα κρατήσετε μετά για την κηπουρική σας. Ώστε να μας χώσετε όσο πιο βαθιά  μπορείτε, να φάτε και τις συντάξεις μας και τα σπίτια μας και να κάνετε τα παιδιά μας, αυτά που θα απομείνουν, δουλάκια σας. Γιατί  πλέον σας ενοχλούμε και οι μεν και οι δε, δεν μας χρειάζεστε άλλο, την κάνατε τη δουλειά σαν καλοί ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ που είσαστε, το πουλήσατε το μαγαζί,  εύγε και  σε καλή μεριά τα μεσιτικά.

Κι εσείς κκ. Βερύκιοι των ΜΜΕ  αυτοί που σας πληρώνουν  ξέχασαν να σας πουν ότι ο Έλληνας δεν είναι πια αρνί. Μεταλλάχτηκε καιρό τώρα  σε αλεπού και σας πήρε χαμπάρι. Και τώρα περιμένει την επόμενη Πανσέληνο για να μεταλλαχτεί σε λυκάνθρωπο  και να ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΩΡΕ.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας συμπολίτες μου,
Μιλάει η Αγανάκτηση
——————–

κείμενο αναγνώστριας του ιστολογίου  :  Θραξ Αναρμόδιος

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr