«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 10

" ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ "

diodiaGandi

Αμήχανη η κυβέρνηση με έντονα σημάδια ανησυχίας, αλλά και όλα τα συστημικά πολιτικά κόμματα, αριστερά και δεξιά, τα οποία παραμένουν άφωνα και μουδιασμένα, παρακολουθούν το αυτόνομο και ανεξάρτητο κοινωνικό κίνημα των πολιτών κατά των διοδίων με την ονομασία «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ», να διογκώνεται μέρα με τη μέρα. Είναι πλέον γεγονός ότι οι σταθμοί διοδίων πολλαπλασιάζονται ασταμάτητα και το κόστος μετακίνησης των πολιτών, μετά και την αύξηση στα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας, αυξάνεται συνεχώς και γίνεται δυσβάστακτο. Οι πολίτες δυσκολεύονται να πάνε, όχι μόνο στα χωριά τους ή στα εξοχικά τους, αλλά ακόμα και σ' αυτή τη δουλειά τους.

      "μπορείς κι εσύ να αντισταθείς

ΕΙΡΗΝΙΚΑ "     Μ. Γκάντι “είμαστε ειρηνιστές”

Τα κόμματα φοβούνται το κίνημα αυτό, όχι τόσο γιατί δεν πληρώνονται κάποια διόδια, αλλά για δύο κυρίως λόγους:H συνέχεια => Πανικόβλητο το πολιτικό σύστημα από το κίνημα «Δεν πληρώνω»….  

ΥΣ.  Ο τίτλος του  παρόντος άρθρου δικός μου.   Περίοπας

Κι επειδή  όλα   είναι   σχετικά   και   η    εικόνα   δική  του , διαβάστε   από   τον   archaeopteryx  που  λέει   “πολλά”   για   χορηγίες  δάνεια και   συν-χρηματοδοτήσεις :


απλό, ειρηνικό, εύκολο, και ούτως ή άλλως τα λεφτά τελειώνουν.
(έβαλα και φωτό του Γκάντι, είμαστε ειρηνιστές)

Τα …αντιστασιακά, τα έβαλα στην φωτό με τα διόδια, για να κρύψω τα προσωπικά δεδομένα των αυτοκινήτων. Να μην αρνείστε να πληρώνετε διόδια, γιατί κάνετε μεγαλύτερη και πιο εστιασμένη ζημιά (αν είστε αναρχικός) από το να σπάτε τζάμια. Κτυπάει κατ ευθείαν, κέντρο, bull’s eye, εκεί που πονάει… Και είναι ειρηνικό... Αλλά δεν λέω κακίες.., είμαι καλό παιδί -- άριστος μαθητής -- και ούτε έχω όρεξη -- να γίνω ακτιβιστής – χα έγινε ποίημα! Και μην πατήσετε τα πράσινα γράμματα, θα ακούσετε το gummy bear. Εμένα μου έχει κολλήσει).
Και να διευκρινήσω, δεν είμαι κατά ούτε των συγχρηματοδοτούμενων έργων, ούτε κατά των δρόμων, ούτε κατά του Αεριοδρομίου,
ούτε κατά των carrier LNG. Ότι γίνονται απάτες από τυχόν αποδέκτες χορηγιών για  συντάξεις συμβάσεων... έεε μικρή η χώρα. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι κατά της μη πληρωμής διοδίων σαν έκφραση αγανάκτησης, ή αδυναμίας πληρωμής. Και νομίζω ότι καταλαβαίνω πώς και ποιόν ενοχλεί, και τι αντίκτυπο έχει. Δύσκολοι οι καιροί. Για όλους.

πηγή  :   archaeopteryx

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr