«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 12

Οι νταβάδες των ΜΜΕ

 Ιστορίες απ' την Mordor  URL: http://wp.me/pLCvN-1hF

Δεν πάτε καλά ε; Αισθάνεστε το έδαφος να υποχωρεί και το ρίξατε τις απολύσεις δημοσιογράφων; Από τα βάθη της ψυχής μου εύχομαι να όχι απλώς να πεθάνετε αλλά να ψοφήσετε! Ιδιαίτερα οι δύο (ξέρουν) αυτοί που, αφού έβγαλα τη ψυχή μου για να τους φτιάξω καινούρια περιοδικά, να προσλάβω ανθρώπους, να μου βγει η πίστη να τα κάνω κερδοφόρα έκαναν αυτό που έχουν μάθει καλά: πρώτα "έφαγαν" τις δεκάδες εκατομμύρια δραχμές (ακόμα τις είχαμε) και μετά απέλυσαν πρώτα εμένα και μετά τους συνεργάτες μου

Εκατόν δέκα εκατομμύρια έχασαν οι Τεχνικές Εκδόσεις από τη συνεργασία τους για την έκδοση του Ram και του Video Inn και 100 από την  έκδοση του εβδομαδιαίου 'Οδηγώντας¨ με τον Όμιλο  Κολαούζου.

Τα "λεφτά" δεν έχουν ίσως καμία σημασία αλλά, οι συμπεριφορές τους έχουν. Υπερόπτες, πανίσχυροι πολιτικά και οικονομικά (τότε) με πάτησαν στο λαιμό, μου έκλεψαν τους τίτλους και μου έκαναν και πλάκα από πάνω ("κωστάκη, εσύ δεν έχεις ανάγκη" ο ένας, συνέχισε το περιοδικό μόνος σου ο άλλος επειδή ο  πατέρας του "άλλαξε γνώμη").

Η ιστορία μου έχει και συνέχεια, με την προσχεδιασμένη απαξίωση της δικής μου εταιρίας αλλά, γι' αυτό περισσότερα εν καιρώ     K.K.

 kavvathas

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr