«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 8

ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥΠΕΡ ΝΟΒΑ

Μίκης Θεοδωράκης.

Ο άνθρωπος που με τη μουσική του έκανε τη μικρή αυτή χώρα γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Που μεγάλωσε το όνομα της χώρας μας, που πολέμησε, που φυλακίστηκε, που διώχθηκε. Δεν ξέρω αν έκανε πάντα το σωστό. Δεν ξέρω αν κάποιοι κάποτε κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν την εφυϊα του για σκοπούς δικούς τους. Είμαι πολύ μικρός για να το κρίνω.

Αυτό που νιώθω, είναι ότι ο άνθρωπος αυτός ότι έκανε, το έκανε για την πατρίδα μου. Η μουσική του έχει χρώμα Ελληνικό. Ισως έκανε και λάθη όπως τότε που δέχθηκε να γίνει υπουργός με τη νέα δημοκρατία. Ομως νιώθω ότι τα έκανε κινούμενος από πατριωτικά αισθήματα.

Στη διακήρυξή του, είπε όλα όσα θα ήθελα να πω κι εγώ. Μπορεί να διαφωνώ με επιμέρους λεπτομέρειες, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό που παρουσιάζει είναι ένα ζοφερό μέλλον για την Ελλάδα, το οποίο κάποιοι σχεδίασαν και εφαρμόζουν. Αυτό μου αρκεί και συμφωνώ 100%. Εκτός αυτού, λέει ο άνθρωπος ότι θα πρέπει ο λαός να κάνει κάτι. Και δείχνει το δρόμο. Κάντε τοπικά μικρά κινήματα μας είπε. Σπίθες. Σπίθα εδώ, σπίθα εκεί, μπάς και ανάψουμε μια φωτιά.

Τα πλήθη βεβαίως δεν έμειναν καθόλου μα καθόλου ικανοποιημένα. Στεναχωρηθήκαμε επειδή δεν έκανε σωματείο. Επειδή δεν έκανε κόμμα. Τον χλευάσαμε επειδή είναι γέρος.

Τον κ. Θεοδωράκη βεβαίως, δεν τον προβάλουν η τηλεόραση, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως στην – εξαιρετική – εκπομπή της κυρίας Βίκυ Φλέσσα, “Στα άκρα”..

Ενα ξέρω. Οτι εγώ δεν είμαι γέρος, δεν έχω δώσει τους αγώνες που έχει δώσει αυτός ο άνθρωπος, συμφωνώ με όσα λέει και νιώθω ντροπή που ζητάω και πάλι από τους παπούδες που έχουν ήδη δώσει τόσους και τόσους αγώνες γι αυτήν την έρμη την πατρίδα να με σώσουν ξανά ενώ εγώ δεν κάνω τίποτα παρα μόνο κατακρίνω και γκρινιάζω.

Σε συμφωνία απόλυτη με τον     ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr