«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Σάββατο, Νοεμβρίου 20

Συγχύστηκα πάλι σήµερα , την περαίωσή µου µέσα !

                        Δήµαρχοι, νοµάρχες, περιφερειάρχες     Της ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ

 Η ΕΒΟΜΑΔΑ που πέρασε είχε πολλά και καυτά: επέτειος Πολυτεχνείου, επεισόδια µε µουσουλµάνους, η λαµογιά της Μέρκελ, η περαίωση (ναι, περαιώθηκα κι εγώ, µε τις υγείες µου!).
Ελα όµως, που εγώ ακόµα δεν έχω συνέλθει από τις αυτοδιοικητικές. Κάτι η ανατροπή στους µεγάλους δήµους, κάτι οι προβλέψεις που ήρθαν όλες τούµπα, κάτι η ζέστη, κάτι τα λόγια του παπά (Ανθιµου), ακόµα στο αποτέλεσµα των εκλογών έχω κολλήσει!
Να πω ότι δεν χάρηκα για τον Καµίνη, ψέµατα θα πω – και δεν είµαι τέτοιος άνθρωπος. Οι χαµηλών τόνων εµφανίσεις του µου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Εντυπωσιακό το βιογραφικό του, ιδεολογικά συνεπής η πορεία του! ∆εν ξέρω τι θα καταφέρει ως δήµαρχος – και µάλιστα άφραγκος δήµαρχος. ∆εν ξέρω τι θα παραλάβει, τι θα παραδώσει, δεν ξέρω τίποτα! Και κυρίως, δεν ξέρω τον ίδιο… Οχι, τον κύριο Καµίνη δεν τον γνωρίζουµε! Γνωρίζουµε όµως τον κύριο Κακλαµάνη. Και οφείλω να οµολογήσω πως στην αρχή της πολιτικής διαδροµής του µου ήταν έως και συµπαθής.
ΣτΗΝ αρχΗ... Γιατί µετά άρχισε η αλαζονεία να κλιµακώνεται! Η οίηση να περισσεύει… Και αυτή η απόλυτη πεποίθηση ότι θα είναι ο πρώτος, ότι θα κάνει περίπατο, όσο να πεις την κόβει τη µαγιονέζα! Μέχρι την πλήρη αποδόµησή του την εβδοµάδα µεταξύ πρώτης και δεύτερης Κυριακής. Οπου, µε τα ποσοστά του κουτσουρεµένα, ο κύριος Κακλαµάνης άρχισε να περιφέρεται στα κανάλια ωρυόµενος και κραδαίνοντας κάποια χαρτιά για Βουλγάρες! Ο Νικήτας ο βουλγαροκτόνος ηττήθηκε και ο αντιστάρ Γιώργος Καµίνης πήρε τη θέση του!
Στη Θεσσαλονίκη, πάλι, οι περισσότεροι Ελληνες ανακάλυψαν ότι ο Μπουτάρης, εκτός από κρασί είναι και άνθρωπος! Ο δε
Μητροπολίτης Ανθιµος δήλωσε (στο περίπου, δεν έχει χαραχτεί και µε πύρινα γράµµατα στη µνήµη µου η ακριβής φράση):
«Χωρίς εµένα, δηµαρχία δεν βλέπεις!».
Θαύµα, θαύµα! Χωρίς αυτόν, δηµαρχία είδε! Φοβερό; Τραγικό; Απαράδεκτο; Πάντως, ο άνθρωπος µε το …….
σκουλαρίκι µια χαρά την είδε! ∆εν γνωρίζω αν συνειδητοποιήσει ποτέ ο Ανθιµος Θεσσαλονίκης ότι το ιερό καθήκον κάθε κληρικού είναι να στηρίζει το ποίµνιό του! Να σκύβει πάνω στα προβλήµατά του! Να δίνει χείρα βοηθείας! ∆εν ξέρω αν καταλάβει ποτέ ότι είναι ιεράρχης και όχι κοµµατάρχης! Μητροπολίτης και όχι ο Γκρούεζας του Μαυρογιαλούρου στο «Υπάρχει και φιλότιµο»!
πρΟΣ μακαριώτατΟ Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυµο:
Μήπως ήρθε η ώρα να τραβήξετε κάνα αυτάκι; Μήπως οφείλετε να υπενθυµίσετε το προφανές σε όσους το έχουν λησµονήσει;
Μήπως πρέπει να πάρετε µια θέση; Μήπως ήρθε η ώρα να βγείτε µπροστά; Γιατί όλα έχουν ένα όριο! Και το όριο αυτό τσαλαπατιέται αλύπητα! Και δεν µιλάει κανένας!
Και στο καπάκι, χωρίς να ρωτήσει κανέναν (και πρωτίστως τον ενδιαφερόµενο) πήρε την πρωτοβουλία ο νοµάρχης που έγινε περιφερειάρχης να πάει να ζητήσει, λέει, από τον Ανθιµο συγχωροχάρτι για τον Μπουτάρη!
Τι γίνεται, ρε παιδιά; Πού συµβαίνουν όλα αυτά; Σε ποια χώρα ζούµε; Σε ποιον πλανήτη, σε ποιον αιώνα, σε ποιον πολιτισµό; Ποιοι είναι αυτοί που θεωρούν πως η Θεσσαλονίκη είναι το προσωπικό τους κράτος εν κράτει;
Βγήκε ο Ψωµιάδης µετά τη νίκη του και δήλωσε ότι «ο Θεός της Ελλάδας τον δικαίωσε»! Και εδώ εγείρονται τα εξής ερωτήµατα:
1. «Ο Θεός της Ελλάδας»; Οπως λέµε «ο περιφερειάρχης της Μακεδονίας»; Αλλο Θεό έχει η Ελλάδα, άλλο η Ισπανία και άλλον η Ακτή του Ελεφαντοστού;
2. Ο Θεός ψηφίζει στη Μακεδονία; 3. Ο Θεός στηρίζει Ψωµιάδη; 4. Είµαστε σοβαροί; δεΝ θα ειχα καµία απολύτως αντίρρηση αν ο κ. Ψωµιάδης περιοριζόταν να πηγαίνει σε όλους τους γάµους τηλεπαρουσιαστριών, να ντύνεται Ζορό, να χορεύει ζεϊµπέκικα και να τραγουδάει Καζαντζίδη!
Αλλά τον Θεό – τον οποίο δεν έχετε πάρει εργολαβία µαζί µε τον Ανθιµο – µην το πιάνετε στο στόµα σας, κ. Ψωµιάδη! Γιατί δεν είστε µόνο εσείς χριστιανός ορθόδοξος! Είµαστε κι εµείς! Και δεν έχετε µόνο εσείς νεύρα! Εχουµε κι εµείς!
Συγχύστηκα πάλι σήµερα, την περαίωσή µου µέσα!

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr