«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 18

ΟΛΗ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΠΕΛΕΚΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ.

Αφιερωμένη στους “σεναριογράφους” που επιμένουν να παραμυθιάζουν τον κόσμο. Διαβάστε την χωρίς περικοπές και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. “Αποκλειστικό” ε, κύριε εκδότα;Και κάτι ακόμη : τα "παντελόνια" σας ,  βάλατε τίποτε κάλτσες και φουσκώνουν ; ;   Πονηρούλη ξέρεις κι απο θέατρο...                             ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ : 

ΜΑΡΤΥΣ (Αικατερίνη Πελέκη): Ονομάζομαι Αικατερίνη Πελέκη του Διονυσίου. Είμαι συμβολαιογράφος, κάτοικος Αθηνών Πανεπιστημίου 10.

Θα ήθελα να τοποθετηθώ προηγουμένως πριν απαντήσω στις ερωτήσεις σας.  Υπάρχουν δύο-τρία θέματα που είναι πολύ σημαντικά για μένα και θα  ήθελα να τα θέσω ενώπιόν σας. Κατ’ αρχήν, έχω καταθέσει δύο φορές  σε επιτροπές όλα τα οικονομικά στοιχεία που αφορούν στα συμβόλαια τα οποία έκανα. Έχω βεβαίωση του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Αθηνών του Ταμείου Νομικών και του Ταμείου Συμβολαιογράφων ότι εμπροθέσμως κάθε φορά έχω καταθέσει τα χρήματα τα οποία εισέπραξα από τα συμβόλαια των ανταλλαγών όπως πρέπει να γίνεται για κρατικά συμβόλαια που συντάσσονται από συμβολαιογράφους.

Γνωρίζω ότι οι επιθεωρητές της Τραπέζης Ελλάδος έχουν ανοίξει τους λογαριασμούς τόσο τους δικούς μου όσο και του συζύγου μου. Αναφέρεται στην έκθεση των Ορκωτών Επιθεωρητών ότι ουδέποτε είχα οικονομικό όφελος από αυτά τα συμβόλαια. Αυτό προκύπτει και από τα κατηγορητήρια της εφέτου ανακριτού κυρίας Καλού. Όταν αναφέρεται σε μένα δεν μιλάει για δικό μου όφελος, αλλά για όφελος της Μονής.

Αυτό κάποτε πρέπει να ξεκαθαριστεί, διότι ηθικά για μένα αυτή τη στιγμή όλος ο ελληνικός λαός πιστεύει ότι έχω πλουτίσει  από τα συμβόλαια της Μονής Βατοπεδίου. Αυτό είναι άδικο. Επειδή έχει κατατεθεί σε σας η έκθεση τω Ορκωτών Επιθεωρητών θα ήθελα από την επιτροπή σας μία προστασία αυτού του είδους.

Πέραν αυτού, μετά το πέρας της εξετάσεώς μου είμαι διατεθειμένη να σας εξουσιοδοτήσω εγγράφως για άλλη μια φορά να ανοίξετε οποιοδήποτε λογαριασμό μου και να ερευνήσετε οτιδήποτε θέλετε εκ περισσού γιατί ήδη έχει γίνει.

(GM)

XP

Παρ’ όλα αυτά ευχαρίστως θα σας χορηγήσω μία έγγραφη εξουσιοδότηση σχετικά με αυτό.

Το δεύτερο που ήθελα να σας πω –και αυτό το λέω για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο- είναι ότι μέχρι στιγμής η μόνη συμβολαιογράφος που έχει κληθεί στην Εξεταστική Επιτροπή είτε από την εφέτη ανακρίτρια και την κυρία Σπυροπούλου και τώρα την κυρία Καλού είμαι εγώ. Έχω την αίσθηση ότι εάν δεν ήμουν σύζυγος του κ. Βουλγαράκη, δεν θα είχα κληθεί ποτέ, διότι δεν νοείται συμβολαιογράφος να καλείται να δίνει εξηγήσεις για το τι δηλώνουν να συμβαλλόμενα μέρη όταν αυτά τα δηλώνουν με τους δικηγόρους και τους αρμόδιους φορείς τους. Το λέω αυτό, διότι καμία άλλη συμβολαιογράφος, ακόμα και σε συμβόλαια τα οποία είχαν οικονομικό όφελος στη συνέχεια και αφορούν τις ανταλλαγές ή σε περιοχές όπως η Ουρανούπολη που έχουν συνταχθεί συμβόλαια ίδια με τα δικά μου δεν έχει κληθεί. Και έχω φέρει το συμβόλαιο το οποίο αγόρασε ένα ακίνητο ο κ. Τρύφων Μύτιτζης ο οποίος ήταν εκείνος που ξεκίνησε και όλη την ιστορία στην ΟΥρανούπολή, έχει αγοράσει με συμβόλαιο στο οποίο δηλώνει ότι το ακίνητό του δεν βρίσκεται σε αρχαιολογικό χώρο, σε ρέμα, αιγιαλό, ζώνη παραλίας. Έτσι γίνονται όλα τα συμβόλαια. Αν όλα τα συμβόλαια γίνονται έτσι και έχω φέρει και άλλα και έχω καταθέσει και άλλες φορές σε επιτροπές, ρωτάω, γιατί μόνο εγώ καλούμαι; Δεν θα έπρεπε να έχει κληθεί, εφόσον είναι τόσο σοβαρό το θέμα, ο υποθηκοφύλακας ή άλλοι συμβολαιογράφοι της περιοχής ή οι συμβολαιογράφοι της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι έκαναν τα συμβόλαια που είχαν οικονομικό αντικείμενο συνέχεια;  Εγώ ό,τι έκανα, τα χρήματα τα απέδωσα. Δεν προσκόμισα κανένα όφελος προσωπικό. Ίσα – ίσα το μόνο που έχω εισπράξει από αυτήν την ιστορία είναι η αίσθηση ότι διώκομαι πολιτικά επειδή ο σύζυγός μου ήταν Υπουργός εκείνη την περίοδο. Και από εσάς ζητώ μόνο προστασία, δεν ζητώ τίποτα παραπάνω.

Να πω και κάτι άλλο για την υπόθεση Βατοπεδίου, εγώ επιμένω να την λέω υπόθεση και όχι σκάνδαλο. Όπως είπε η κυρία Βόζεμπεργκ στην Προανακριτική σκάνδαλο νοείται όταν υπάρχει μαύρο πολιτικό χρήμα. Μέχρι στιγμής για τους ανθρώπους που έχουν εμπλακεί, τους υπηρεσιακούς παράγοντες, δεν έχει προκύψει κανένα οικονομικό όφελος. Δεν ήλθε η ώρα κάποτε αυτοί οι οποίοι υπέγραψαν, η Κυβέρνηση, ο Πρωθυπουργός, οι Γραμματείς, οι Υπουργοί, να αναλάβουν την ευθύνη την οποία έχουν αντί την ευθύνη να τη ρίχνουν σε μας, οι οποίοι είμαστε παντελώς άσχετοι με το θέμα και απλώς υλοποιήσαμε αυτά τα οποία υπογράψαμε; Και δεν μιλάω μόνο για τον εαυτό μου, μιλάω για πάρα πολλούς ανθρώπους που έχουν εμπλακεί σε αυτήν την υπόθεση χωρίς να έχουν προσποριστεί κανένα όφελος και χωρίς στην ουσία να έχει να μας πει κάποιος «έκανες αυτό». Τι κάναμε; Να μας πει κάποιος τι κάναμε. Διότι ακόμα δεν έχω ακούσει ούτε από την εφέτη ανακρίτρια τι κάναμε.

Το άλλο που ήθελα να πω, το τελευταίο, αφορά τον κ. Ταβλάκη, ο οποίος πληροφορήθηκα ότι κατέθεσε μία επιστολή στην Επιτροπή σας, με την οποία δηλώνει, επειδή κατέθεσα μία αγωγή εναντίον του…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Δημήτριος Τσιρώνης): Μας την έχει αποστείλει την αγωγή.

ΜΑΡΤΥΣ (Αικατερίνη Πελέκη): Τη διαβάσατε λοιπόν, την έχετε.

Αυτός ο κύριος –και έχω φέρει ένα χαρτί το οποίο έχει έλθει στα χέρια μου πάρα πολύ πρόσφατα, χθες το πρωί- διαχρονικά μέχρι το 2008 έχει δηλώσει σε πάρα πολλά έγγραφά του –έχω φέρει ένα πολύ σημαντικό- ότι οι μεταβιβάσεις στο χώρο αυτό γίνονται ελεύθερα χωρίς κανένα πιστοποιητικό από την υπηρεσία του. Έχει δηλώσει όταν γίνεται το πολεοδομικό σχέδιο, το ΓΠΣ του Δήμου Σταγείρων- Ακάνθου ότι οι μόνοι αρχαιολογικοί χώροι που βρίσκονται στην Ουρανούπολη αφορούν τον πύργο ΟΥρανούπολης, το Φραγκόκαστρο και τη Μονή του Αγίου Νικολάου. Έχει δηλώσει ότι δεν έχει να.......           Διαβάστε την πλήρη κατάθεση   εδώ.

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr