«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Κυριακή, Αυγούστου 1

Μανδύας "Επίταξη"

Βρε σκοτωμένα γαϊδούρια, η επίταξη των φορτηγών είναι μέτρημα των προβάτων του βοσκού.
Διασταυρώνει πόσα είναι δηλωμένα και πόσα υπάρχουν. Λεφτά του λείπουν και όχι φορτηγά.
Οι 'καπουτσίνοι' των διεθνών μεταφορών δεν απεργούν. Εκεί είναι Champions League...
Άλλο η πολιτική "φαίνεσθαι" και άλλο η πολιτική "γίγνεσθαι".
Πριν αρθρώσετε λόγο, βγάλτε το λαιμοδέτη και το τροκάνι από τον λαιμό. Πλέον δεν δικαιολογήστε. Το μέσον το έχετε = Internet
Παλαιότερα, ήταν πολύ εύκολο να με σταυρώσετε.
Τα βιβλία είναι ακριβά, οι εφημερίδες ακριβές, δεν έχω τα λεφτά, δουλεύω πολύ...
Τώρα που υπάρχει αυτό το μέσον δεν έχετε ούτε δικαιολογία, ούτε πρόφαση άγνοιας.
Έλλειψη ενδιαφέροντος, έλλειψη έρευνας, έλλειψη ευαισθησίας και παραμένετε εκεί που σας άφησαν...απλώς αποκτήσατε και Internet...
Δεν άλλαξε τίποτα. Ακόμη περιμένετε τον παπά και τον δάσκαλο του χωριού να σας πει...
Εκσυγχρονισμός δεν είναι μόνο πήρα καινούργιο μπιχλιμπίδι.
Σημαίνει άρχισα να σκέπτομαι λίγο πιο περίπλοκα, μπορώ να διασταυρώνω πληθώρα πληροφοριών. Όλα είναι μπροστά μας, ανοικτά και ελεύθερα.
Τώρα...γιατί εθελοτυφλούμε; αυτό είναι άλλο θέμα...
Αν η γυναίκα είναι ακατανόητο ων... ο άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να αναλυθεί!
Όταν γίνω θεός θα παραιτηθώ αμέσως...
Μόνο ο Θεός μας αντέχει!

Αναρτήθηκε από AUTOteleia  στο  Σκέψεις για μένα !

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr