«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Σάββατο, Μαΐου 29

Φίλε Αντώνη… εγώ τουλάχιστον δεν...

Διαβάστε το παρακάτω για να είστε ενήμεροι,(στο τέλος έχει το πολύ "ζουμί"),ακολουθούν και συνέχειες επι του θέματος..απο πολλές πλευρές (βλ. μπλογκς ),ανάλογα "τι στηρίζει"  το καθένα.Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα !!

Γράφει το :   dexiextrem.blogspot.com      horca

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχω γράψει παλαιότερα ότι την ανοχή που δείξαμε στον Καραμανλή δεν θα την δείξουμε σε κανέναν άλλο Πρόεδρο της ΝΔ… είτε λέγεται Σαμαράς είτε λέγεται Φούφουτος. Δυστυχώς πολύ νωρίς φαίνεται ότι η ηγεσία της ΝΔ πανικοβλήθηκε και προβαίνει σε αψυχολόγητες ενέργειες…

Και ενώ ο Σαμαράς μπάλωσε την πατάτα ότι ο Καραμανλής θα κριθεί αν θέλει να είναι υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ
η σημερινή δεν μπαλώνεται με τίποτα.
Εκεί που το ΠΑΣΟΚ δείχνει να τρώει ξύλο…
πετάγονται σαν τους ηλίθιους και στρέφουν τα φώτα στη ΝΔ…

Όπως είπε και ένας φίλος:

Αν το βράδυ ρε σαΐνια της Ρηγίλης ακουστεί έστω και μια λέξη για τον Μαντέλη εγώ θα ζητήσω συγγνώμη για όσα έχω πει για τους δημοσιοκάφρους όλο αυτό τον καιρό…


Μετά τη δήλωση Σαμαρά ότι δεν θα απολογείται για νοοτροπίες συμπεριφορές τύπου Βουλγαράκη ή Ρουσόπουλου άμεση και ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ήταν η απάντηση του Θ. Ρουσόπουλου:

“Από την σημερινή δήλωση του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας είναι φανερό ότι ο ίδιος δεν σέβεται τις διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βουλή και στη Δικαιοσύνη και έχει εκδώσει ήδη τις αποφάσεις του.Δεν ζήτησα ποτέ και από κανέναν, ούτε από τον κ.Σαμαρά, να απολογηθεί για εμένα. Η αλήθεια και το ήθος μου δεν έχουν ανάγκη από τέτοιου είδους υπερασπίσεις. Προσδοκώ να κριθώ από την δικαιοσύνη και όχι από κομματικούς μηχανισμούς και τις σκοπιμότητές τους. Θα το επιδιώξω μέχρι τέλους. Και θα δικαιωθώ πλήρως.

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριε Σαμαρά και εσείς αυτό το γνωρίζετε.”

Το «εσείς το γνωρίζετε» έχει ........

πολλά υπονοούμενα αλλά δεν χρειάζεται να επεκταθούμε τώρα…

Εγώ πάντως Αντώνη δεν σου έδωσα εντολή να κάνεις τον κριτή και να διαγράφεις κόσμο μόνο και μόνο επειδή στο επιβάλλει το σύστημα ΠΑΣΟΚ και η προπαγάνδα που μας ποτίζουν τόσο καιρό….

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι τώρα τελείωσες και καθάρισες…
μην είμαστε αφελείς…

Ετοιμάσου για τις νέες απαιτήσεις του ΠΑΣΟΚ και καλά τρεχάματα…

Έρχονται λογαριασμοί για Μαρκόπουλους, Καραμανλήδες, Σπηλιωτόπουλους (πήρες μια γεύση το περασμένο ΣΚ) και στο βάθος Παναγιωτόπουλους και άλλους δικούς σου…

Και στο κάτω κάτω της γραφής να πω και το εξής:

Διώχνεις τον Ρουσόπουλο χωρίς καμία απόδειξη μόνο και μόνο επειδή τσιρίζουν οι ΠΑΣΟΚοι και κρατάς δίπλα σου τον Παναγιωτόπουλο που μεταξύ 2000-2003 αγόρασε 3 σπίτια στο Κολονάκι και έχει και 1,1 εκατ.€ αμοιβαία κεφάλαια;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiIvu-jKkq9mLRUHkd46PwGbYPB3YzjZHjSwPqoa_w4atuhcO-PbJs3oWNNJUSgeXcvAKKubvOO3XeF3ffe5wqKQTOeOSMMeBC2JOrZchPB2kJFiPBayXK1X9ZmIhvCWhGonOJmLvYYtS9/s1600/panagiotopoulos.JPG

Αυτός που τα βρήκε;

Βρες μια απάντηση γιατί αργά η γρήγορα θα αντιμετωπίσεις την ερώτηση…

Και όχι τίποτε άλλο αλλά στη ανακοίνωση λές ότι θα στηρίξεις όποιον στοχοποιηθεί άδικα

δηλ. τον Παναγιωτόπουλο

ενώ οι Ρουσόπουλος Βουλγαράκης στοχοποιήθηκαν δικαίως…
Κρίμα… μακάρι να μην συνεχίσεις έτσι για να μη γίνεις

ο άνθρωπος που απογοήτευσε τόσους πολλούς σε τόσο λίγο χρόνο…

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr