«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Πέμπτη, Απριλίου 8

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ.

Που είστε ! ! ! Σερνικά της Ελλάδας ,οι Ελληνίδες παρακάτω μας "βάζουν" γυαλιά ! Αλλά και το γνωστό  Μαστίγιο - Καρότο ! Αυτη τη φορά όμως όλα σωστά καμωμένα , εκεί που πρέπει το ξύλο και το γλυκό για μας ! Η συγκεκριμένη  "ΠασταΦλώρα" μας το χρωστούσε απο χθές ! 
Η μετάλλαξή μας.!!!!
Where come you from?
-I don`t know exactly.
-I thing to come from Ella-den.
Σύμπτυξη των  λέξεων Ελλάδα, και Σουηδία.
Η γνωστή βόλτα σε φιλικά μπλοκ κι η στάση στο bananiagr έφερε αυτά τα αποτελέσματα.
Να μην ξέρω ποια είμαι τελικά.
Αν είμαι ένα βαλκάνιο  κοντόπραγμα, ή το δίμετρο γκομενάκι από την Βόρεια Ευρώπη.
Που μόλις δει Έλληνα γκόμενο αρχίζει να γδύνεται από την άφιξη στο αεροδρόμιο.
Έχουν φήμη οι άντρες μας δεν μπορώ να πω.(Μήπως πρέπει ν`αρχίσω να τους βλέπω με τα μάτια της Σουηδέζας τελικά)?
Ένα καλό εξαγώγιμο είδος έχουμε κι αυτό το έχουμε ευνουχίσει εμείς οι τρελές.
Καιρός ν`αναθεωρήσουμε νομίζω...τώρα που ο φέρελπις πρωθυπουργός μας οραματίζεται να κάνει την Ελλάδα... Σουηδία.
Ναι το διάβασαν κι αυτό τα "τσακίρικα"  μάτια μου και κόντεψαν να φύγουν από την κόγχη τους.
Να δω τον Τούρκο,τον Αλβανό, τον σκοπιανό... Σουηδούς γείτονες να πεθάνω από το γέλιο.
Να δω όλους τους μετανάστες με Σουηδική κουλτούρα.( Ας τον άνεμο αγάπη μου τι ανέκδοτο είναι αυτό πάλι). Σιγά μεγάλε γιατί θα το πάθω το έμφραγμα τελικά.
Δηλαδή ελπίζεις να γίνει ο Έλληνας σκεπτόμενος πολίτης σαν τον Σουηδό?
Να σταματάει να περάσει ο πεζός, να μην κορνάρει, να μην καπνίζει,να είναι ευγενικός,να μην ασχολείται με τον διπλανό του τι φοράει και τι αμάξι έχει,  να μην μουτζώνει, κι όλα τα ωραία και χαρακτηριστικά της φυλής μας.!!!
Πρίτς αγόρι μου απ`αυτό το γλυκό δεν θα πάρουμε. Για μ@λ@κες ψάχνεις?
Για να έρθουμε πρώτοι στις αυτοκτονίες σαν κι αυτούς που από την πολλή σκέψη κι ευγένεια,προτιμούν να βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα?
Εγώ θέλω να τα βλέπω κανονικά,  να τα μαζεύω και  να τα βράζω να τρώω.Άλλωστε εκεί μας έχεις οδηγήσει με τα μέτρα σου.
Να ξεχύνεται ο κόσμος στα  βουνά και  να μαζεύει χόρτα για να χορτάσει την πείνα του.
Ξέρω ότι το κάνεις για την υγεία μας, για να διατηρηθούμε ακμαίοι κι υγιείς.
Αν κι αυτό το όραμα με την Σουηδία με βάζει σε υποψίες.
Μάλλον επίτηδες το κάνεις, για  να μας ξεπαστρέψεις όλους από την Σουηδική μελαγχολία, και να μείνεις μόνος σου να παίζεις μπάλα.
Μόνο που ξέχασαν να σε πληροφορήσουν κάτι πολύ σημαντικό.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ.
Κάτι που μάλλον  έχουν παραβλέψει τα Αμερικανάκια οι κολλητοί σου.
Α..και μία τελευταία απορία.
Στην Σουηδία οι κυβερνώντες είναι λαμόγια που αδειάζουν τα δημόσια ταμεία?
Αν όχι τότε θα θυσιαστούμε να γίνουμε Σουηδοί, μήπως κι απαλλαχτούμε από τους κλέφτες, και δούμε μια άσπρη,  έστω και μελαγχολική  Σουηδική μέρα, σ`αυτόν τον τόπο.
Bαλκανιζατέρ μ`αναμμένο μοτέρ,με τα φώτα και τα λάδια καμένα
Βαλκανιζατέρ  χωρίς αμορτισέρ, Ευρώπη-Βαλκάνια-Ελλάδα

Πάλι  έγραψε η : Theodosia !

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr