«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 1

Βοήθεια οι Χρυσαυγίτες!

 

Μόνο φασίστες επιτίθενται ομαδόν σε έναν, άοπλο και παγιδευμένο. Μόνο φασίστες μπορούν να cf83cf85ceb3cebaceadcebdcf84cf81cf89cf83ceb7 σε υποχρεώσουν με τη βία να πληρώσεις για να σου λερώσουν ένα καθαρό τζάμι.


Χθες κατά το σούρουπο, είχα μια εμπειρία τρόπον τινά «σοκαριστική». Είχα επαφή τρίτου τύπου με Χρυσαυγίτες!
Τους είδα! Τους είδα σας λέω! Είχαν όψη αποκρουστική. Απόκοσμη.
Ας τα πάρω από την αρχή.
Κάπου εκεί, κατά γραμμές ΟΣΕ μεριά, σταματάω το σαραβαλάκι μου (20ετίας παρακαλώ, τεκμήριο προνομιούχου καλοζωισμένου Έλληνα) στο κόκκινο φανάρι.
Ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά (πού είχε κρυφτεί ο π…στης;), έγχρωμος οικονομικός πρόσφυγας από χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας (είμαι sic, δεν είμαι;), φέρων ψεύτικο-δουλοπρεπές γελάκι, όστις πουλά την πραμάτεια του. Τι είναι η πραμάτεια; Βιολί! Μάλιστα. Βιολί! Πουλάει βιολί στο φανάρι!
Φοράω κι εγώ συγκαταβατικό-ευγενικό γελάκι, λέω «όχι φιλαράκι δεν θέλω», ο τύπος φεύγει και νομίζω ότι ξεμπέρδεψα. Αμ δε!
Να κι ένας με εργαλεία, κι άλλος με χαϊμαλιά κι άλλος ένας με λουλούδια και… και… γεμίζει ο τόπος, το φανάρι γίνεται λαϊκή αγορά! Από πού ξεφυτρώνουν άγνωστο! Αρνούμαι σε όλους, αλλά αρχίζω να ψυλλιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Σαν σκιές σκάνε μύτη, σαν φαντάσματα εξαφανίζονται, σαν πολλή οργάνωση έχουν αυτοί οι «δυστυχισμένοι». Και αμέσως οι υποψίες μου επαληθεύονται....

 

Να ΄σου και δύο με σκουπόξυλα, από κείνα που στην άκρη έχουν σφουγγάρι και λάστιχο για πλύσιμο τζαμιών.
Εδώ δεν προλαβαίνω να αρνηθώ. Ο ένας από τη μεριά του οδηγού αρχίζει να πλένει το ΚΑΘΑΡΟ τζάμι μου με μια βρωμερή σαπουνάδα, χωρίς να πει τίποτα! Χωρίς καμιά κίνηση! Χωρίς να ζητήσει άδεια, έστω και με νοήματα. Ο άλλος στο τζάμι του συνοδηγού, κολλημένος και ακίνητος, με το σκουπόξυλο δίπλα, σαν στρατιώτης-σκοπός με το όπλο παραπόδα! Διαμαρτύρομαι και φωνάζω, αλλά τίποτα! Ακάθεκτος συνεχίζει να λερώνει το τζάμι. Βάζω τους υαλοκαθαριστήρες και εξακολουθώ τις φωνές και …δέχομαι επίθεση!
Ο από τη μεριά μου μπλοκάρει με το σκουπόξυλο τους υαλοκαθαριστήρες, κολλάει τη φάτσα του στο τζάμι, σκούζει σαν αφιονισμένος και βαράει με το χέρι το παράθυρο. Το κωλοφάναρο δε λέει να ανάψει, είμαι δεμένος με τη ζώνη, πίσω κανείς, μπροστά κανείς και ο από τη μεριά του συνοδηγού, κολλημένος ακόμα στο αυτοκίνητο (ώστε αν ξεκινήσω να τον παρασύρω) με καρφώνει με την παγωμένη-χαιρέκακη-ειρωνική φάτσα δήμιου που διασκεδάζει με την αγωνία του θύματος πριν την εκτέλεση και σηκώνει απειλητικά το σκουπόξυλο.
Η αδρεναλίνη μου στο κόκκινο, σκέφτομαι να τα παρατήσω, το σαραβαλάκι και πολύ περισσότερο η ζωή μου αξίζουν πολύ παραπάνω από λίγα ψιλά και ευτυχώς … ανάβει το πράσινο. Μαρσάρω, τραβιούνται, ξεκινάω και …τρώω μια γερή στο δεξί τζάμι με το σκουπόξυλο και μια κλωτσιά στην αριστερή πίσω πόρτα.
Και αφού την έβγαλα καθαρή (σχετικά), κάθισα και αναρωτήθηκα. Τι ήταν όλοι αυτοί; Τι ήταν αυτό που μου συνέβη;
Δια της λογικής έδωσα απάντηση: ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ και βίωσα ακροδεξιά-ρατσιστική βία! Όχι που δεν θα τους καταλάβαινα. Εγώ είμαι ενεργός-ενημερωμένος-υποψιασμένος πολίτης. ΒΛΕΠΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΓΩ! ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΥΠΟ ΕΓΩ! Σε τα μας τώρα; Εξηγώ:
Τι ακούμε και διαβάζουμε όλη την ημέρα; Για ακροδεξιούς τραμπούκους, συνήθως Χρυσαυγίτες που ασκούν βία. Όπου βία και ακροδεξιά, όπου Χρυσή Αυγή και βία. Ποιος το λέει; Όλος ο κόσμος. Ο Ψυχάρης και η Μάνια. Ο Κυριακού και ο Βαρδινογιάννης. Ο Μπόμπολας και ο Αλαφούζος. Ο Πρετεντέρης και η Κέζα. Η Δάμα και ο Μίχας. Ο Μανδραβέλης και ο Θεοδωράκης (ο Σταύρος). Η Ακριβοπούλου και η Τριανταφύλλου. Ο Μάκης και ο Λάκης. Κι άλλοι πολλοί… Αντικειμενικοί, αδέσμευτοι, ανεξάρτητοι, ειλικρινείς. Σοφοί. Και προπάντων φτωχοί, μεροκαματιάρηδες. Άνθρωποι του λαού. Σαν κι εμένα κι εσάς.
ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ που έλεγε και η διαφήμιση.
Αυτοί λοιπόν που με πολιόρκησαν ήταν Χρυσαυγίτες. Μεταμφιεσμένοι προφανώς, αλλά Χρυσαυγίτες. Μόνο φασίστες επιτίθενται ομαδόν σε έναν, άοπλο και παγιδευμένο. Μόνο φασίστες μπορούν να σε υποχρεώσουν με τη βία να πληρώσεις για να σου λερώσουν ένα καθαρό τζάμι. Η λογική των έγκυρων-έγκριτων-έμπειρων-πεφωτισμένων ινστρουχτόρων του λαού είναι απλή μεν, αλλά επιστημονική, προϊόν μεγάλης σοφίας:
Σε όλο τον πλανήτη μόνο οι Έλληνες ακροδεξιοί ασκούν βία.
Οι Χρυσαυγίτες είναι Έλληνες ακροδεξιοί.
Άρα όποιος ασκεί βία είναι Χρυσαυγίτης.
Απλούστατο!
Με την ίδια ακαταμάχητη λογική συνεχίζω.
Η αστυνομία συνεργάζεται με τους Χρυσαυγίτες. Ποιος το λέει; Μα ο λαϊκός αγωνιστής-σοσιαλιστής σύντροφος υπουργός Χρυσοχοϊδης.
ΑΥΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ που έλεγε και η διαφήμιση (παιδί της TV είμαι, με ατάκες διαφημιστών μιλάω).
Η αστυνομία λοιπόν, αφού έχει συνεργασία με τους Χρυσαυγίτες δεν τους πιάνει όταν ασκούν βία. Ούτε αυτούς που άσκησαν βία σε μένα τους έπιασε. Άρα ήταν Χρυσαυγίτες. Σας αποστόμωσα ε; Και πού να δείτε παρακάτω.
Είναι οι Χρυσαυγίτες και γενικά οι ακροδεξιοφασίστες στρατόκ…λοι; Είναι. Έχουν στρατιωτική εκπαίδευση και πειθαρχία; Έχουν. Είχαν τα ίδια προσόντα αυτοί που μου την πέσανε (παραλλαγή, αιφνιδιασμός, σχέδιο δράσης, οργάνωση, συντονισμός κινήσεων, ταχύτητα, ακρίβεια, ψυχολογικός πόλεμος στον εχθρό); Είχαν.
ΑΡΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.
Στηριζόμενος στην ίδια τετράγωνη λογική αυτών «που ξέρουν-κι εμείς αυτούς ξέρουμε-αυτούς εμπιστευόμαστε» σας διαβεβαιώνω:
Οι ληστές με τα Καλάσνικοφ και τα Ούζι είναι Χρυσαυγίτες.
Οι απαγωγείς με τις χειροβομβίδες είναι Χρυσαυγίτες.
Οι λεωφορειοπειρατές είναι Χρυσαυγίτες.
Οι βιαστές-δολοφόνοι Ελληνίδων και παιδιών είναι Χρυσαυγίτες.
Οι φιλήσυχοι με τις χατζάρες και τα τσεκούρια στο ιστορικό τρίγωνο είναι Χρυσαυγίτες.
Οι δουλέμποροι-ναρκέμποροι-έμποροι σάρκας είναι Χρυσαυγίτες.
Δεν συνεχίζω άλλο.
Επαναλαμβάνω: όπου ακούτε βία, από πίσω είναι ακροδεξιοί, ναζί, Χρυσαυγίτες, φασίστες κτλ. Από αυτούς κινδυνεύουμε!
Όλοι κινδυνεύουν από τους φασίστες! Και οι ανήμποροι παππούδες. Και οι ασυνόδευτες κοπέλες. Και οι μοναχικές γιαγιάδες. Και τα παιδιά. Και οι οικογένειες. Και οι οδηγοί στα φανάρια. Και οι περιπτεράδες. Και οι βενζινάδες. Και οι έμποροι του κέντρου. Και οι κάτοικοι των φτωχογειτονιών. Και οι διερχόμενοι από το ιστορικό τρίγωνο.
Μη μασάτε που είναι σκοτεινόχρωμοι ή Ανατολικόφατσες. Μη δίνετε βάση που μιλάνε σπαστά ελληνικά ή ξένες γλώσσες. Είναι Χρυσαυγίτες που υποδύονται με επιτυχία τούς μετανάστες, για να τους συκοφαντήσουν. Μην κοιτάτε που μπουκάρουν κατά μυριάδες. Μην αναρωτιέστε που έφθασαν τέσσερα εκατομμύρια. Μην εκπλήσσεστε που τρώνε αδέσποτα. Μη δίνετε βάση που χεζοκατουράνε παντού. Χρυσαυγίτες είναι!
Είναι βέβαιο! Είναι εξακριβωμένο! Το διάβασα!
Πού το διάβασα; Στην τηλεόραση! (που 'λεγε κι ο Χάρρυ Κλυνν, δια στόματος Χαράλαμπου Τραμπάκουλα).

Αναρτήθηκε από Αριστείδης

buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Αδερφέ καλά τα λες μόνο άλλαξε χρώμα στο φόντο ή στα γράμματα γιατί στραβώνει τον αναγνώστη το κατά τα άλλα ενδιαφέρον κείμενό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr