«Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα. Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.» Nίκος Καζαντζάκης.
Χαμογέλα μιά καινούργια μέρα παντα αρχίζει, πές Καλημέρα !!! Χαμογελώντας ....... Έχεις κάτι να μας πείς ;..... Κάτι για να δημοσιεύσουμε ;..... Να διαμαρτυρηθείς για ένα δημοσίευμα δικό μας ή και άλλο θέμα ;..... Στείλε μας e-mail απο εδώ : catakravgi@gmail.com ή πάρε μας τηλ. 6 9 4 5 3 5 0 2 7 6 ".......Λένε πως το αιώνιο είναι στιγμές.. καλά φυλαγμένες στο "σφουγγάρι" της καρδιάς... ποτέ δε χάνουν, λένε, το άρωμα, ποτέ δεν αφήνουν την θάλασσα τον ήλιο ή την βροχή, να χάσουν την υφή τους... Κι όταν διψάμε, λένε, στα χείλη της ψυχής, το σφουγγάρι αυτό, ζωή ξαναδίνει...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω... Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις Τραγούδι λέω δυνατά ν' ακούσουν όλα τα παιδιά ν' ακούσει η πολιτεία κι απ' το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία Ένας παλιάτσος είμαι εγώ καλή σας μέρα... ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ !!

Τρίτη, Δεκεμβρίου 15

Ευθυμίου: Είναι αδιανόητο να υπάρχουν ανώνυμα μπλογκς!

«Μία από τις πιο θεμελιώδεις κατακτήσεις της Δημοκρατίας από την εποχή της Γαλλικής Επανάστασης ήταν η ελευθεροτυπία. Η ελευθερία της διακίνησης των ιδεών των απόψεων ή των πληροφοριών συνοδεύεται από την κατάκτηση του πολίτη να αναφέρεται ή να καταφέρεται επώνυμα απέναντι σε κάθε εξουσία.
Η επωνυμία είναι κατάκτηση της ελευθερίας και άσκηση της ευθύνης του πολίτη. Επομένως, είναι αδιανόητο να υπάρχουν ανώνυμα μπλογκς, πράγμα που συνιστά υποχώρηση και άρνηση θεμελιωδών δημοκρατικών αρχών».
στη «Σφήνα»
================
Το σχόλιό μας :
                            Και του ΤΑΧΑΛΙΑ που ακολουθει στο θεμα:
Η πραγματικη Δημοκρατια,ανεξαρτητα απο την θεωρηση που διατηρει ο καθενας μας για αυτην, δυστυχως εξακολουθει να παραμενει ονειρο θερινης νυκτος.
Εκ των πραγματων ,μια και Δημοκρατια.... χωρις να αναφερεται σε ομαδα ή συνολο ανθρωπινων οντων δε γινεται να υπαρξει,ειναι ειτε η δικτατορια της πλειοψηφιας που εκφραζεται και επιβαλλεται ομως μεσω των “αριστων” οι οποιοι κατεχουν και προσθετουν εξουσια στα χερια τους μεσω “υπογειων διαδρομων”,ειτε οχλοκρατια η οποια παλι ομως μανιπουλαρεται απο τους “αριστους” με τροπους που δεν ειναι του παροντος αλλα ειναι λιγο πολυ γνωστοι.Και στις δυο περιπτωσεις η “οποια” Εξουσια ειναι στα χερια των λιγων και επιβαλλεται πανω στους πολλους.Ετσι εχουμε ενα κρατισμο που κυριαρχει παντα και παρουσιαζεται προς τα εξω ως στερεοτυπη κοινωνια και αυταρχικο κρατος.
Στην παρουσα φαση της ομως ,δεν μπορει να λειτουργειση η επικοινωνια ως τριβη ιδεων και μητρα εξελεκτικης διαδικασιας ειτε με Ανωνυμια ειτε Επωνυμα γιατι οπως και να εχει καθιστα αφερρεγγυους και τους δυο.Τους Επωνυμους γιατι αφηνει να φαινεται οτι ειναι μερος των “αριστων” και τους Ανωνυμους τους προσαπτει ενδεχομενη δολιοτητα.Σκοπους ομως αναγνωριζει και στις δυο περιπτωσεις.Αρα η ικανοτητα διακρισης και κατανοησης ανηκει αποκλειστικα στον αναγνωστη και των δυο χωρις να τον απασχολη αν ειναι ανωνυμος ή οχι.
Με αυτον τον μοναδικο τροπο ειτε ειναι εντυπος λογος ειτε ψηφιακος παιρνει παντα την αγουσα ειτε για τις αποθηκες βιβλιοθηκων και ξαναγινεται πολτος καποτε ειτε ανεβαινει στην επιφανεια αναμεσα στο πληθος πληροφοριων που μας “βομβαρδιζουν” σημερα και προκαλει τριβες ιδεων γινομενος μητρα δημιουργικης εξελικτικης διαδικασιας.
Απο την αλλη μερια μια “μερικη ανωνυμια”,γιατι αυτο ειναι που ισχυει σημερα σε ολα τα μεσα και τα υπολοιπα που λεγονται παντα ειναι εκ του πονηρου,δινει την ελαχιστη απαιτουμενη θωρακιση απεναντι στους “Αριστους-κατοχους Εξουσιας” για τους μη αποδεκτους απο αυτους,προς αντιμετωπιση κακοβουλων “αντιποινων” και τους δινει τη δυνατοτητα ασκησης κριτικης απεναντι τους και προαγει την επικοινωνια.
Και ο σχολιασμός του ΤΑΧΑΛΙΑ που μας βρισκει απολυτα συμφωνους:
Και σχολιάζουμε:
ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΤΩΝ BLOGS


Καταρχήν, να ξεκαθαρίσουμε ότι το taxalia, είναι επώνυμο blog. Μας γνωρίζουν πολλοί, κάναμε πολλές συνεντεύξεις με πολιτικούς, κάναμε "ρεπορτάζ", πήγαμε σε συγκεντρώσεις bloggers με πολιτικούς, βρεθήκαμε σε πολλές εκδηλώσεις με την ταυτότητά μας, κ.λ.π.



Αλλά:



Η συζήτηση για την ανωνυμία/επωνυμία των bloggers ειδικώς είναι απολύτως άσκοπη! Είναι πρακτικά "άνευ αντικειμένου".



Για τεχνικούς λόγους είναι αδύνατο να υπάρξει ανωνυμία. Όταν οι πολιτικοί μιλούν για "επωνυμία", έχουν στο μυαλό τους κάποια ενοχλητικά blogs και μόνο. Και μάλιστα blogs, που λειτουργούν στην πλατφόρμα blogger της google.



Nα τα πάρουμε ένα-ένα τα πράγματα, με απλά και κατανοητά λόγια:



1. Ας υποθέσουμε, ότι ψηφίζεται ένας νόμος, που λέει επιβάλλει την επωνυμία. Είναι δυνατόν να αφορά μόνο τα blogs? Δεν θα πρέπει να ισχύει το ίδιο και με τα forums ?
Τι θα γίνει αν ο ενοχλητικός Blogger, ανοίξει ένα topic (μια θυρίδα συζητήσεων) σε ένα forum ?
Δείτε π.χ. το topic "Συζητήσεις στα ελληνικά", στο εθνικιστικό maknews.com.

Το maknews.com, το κατοχύρωσε αρχικά κάποιος Αυστραλός υπήκοος με σλαβομακεδονική καταγωγή, στην Αυστραλία. Στη συνέχεια το διαχειρίζονται κάποιοι σλαβομακεδόνες του Καναδά, ενώ την ενότητα που είδατε, τη δημιούργησε κάποιος από τη Μεγ.Βρετανία και ο ενοχλητικός blogger, θα κάνει ένα λογαριασμό, από ένα internet point του ξενοδοχείου που μένει στη ...Ρουμανία και ...ψάξε βρες. Κι ας πούμε ότι ένας χρήστης εκεί, αρχίζει να βρίζει τη μάνα του κ. Ευθυμίου στα ..Αλβανικά. Τι θα γίνει πρακτικά;
Ας πούμε ότι ο ενοχλητικός blogger ανοίγει ένα topic σε κινέζικο forum ! Ο Κινέζος διαχειριστής, δεν καταλαβαίνει τίποτε, για ποιό πράγμα να ευθύνεται και τι ταυτότητα να ζητήσει;



2. Τα blogs δεν έχουν έδρα. Το taxalia π.χ. το δημιούργησε ο γράφων, από ένα ξενοδοχείο του sao tome & principal στην Αφρική (εδώ). Δεν είναι πλάκα, έτσι έγινε πράγματι!
Σε ποιούς νόμους, ποιάς χώρας λοιπόν θα υπάγεται ο blogger?

Ας πούμε ότι ο ενοχλητικός blogger, κατεβάζει το blog του και το καλοκαίρι, από ένα internet cafe της Νότιας Αφρικής, από όπου θα πάει για το μουντιάλ, δημιουργεί ένα blog και δημοσιέυει τις αναρτήσεις αυτόματα, με e-mail. Τι επωνυμίες ψάχνετε;



3. Aγοράζει ένα IPHONE από την Ουρουγάη, ο ενοχλητικός blogger, κάνει σύνδεση με πακέτο ιντερνετ, δημιουργεί mobile blog στο blogger και από εκεί tranfer στο κανονικό blog που δημιούργησε ένα βράδυ, στο ξενοδοχείο της ..Γης του Πυρός. Ξαναψάξε βρες....



4. Το πλέον συνηθισμένο και δύσκολο για τους πολιτικούς: "Βομβαρδίζει" με ενοχλητικά άρθρα στο Indymedia, γράφοντας από internet cafe ! Εκεί τι κάνετε; Εδώ, στέλνουν τις προκηρύξεις των τρομοκρατικών οργανώσεων στο indymedia και δεν μπορέσατε να τους βρείτε... Θα "λογοκρίνει" κάθε πολιτικό άρθρο ο Μουτζούρης;



5. Το πιό φρέσκο και δύσκολο όλων: Το τελευταίο διάστημα, επεκτείνονται τα wi-fi hot spots. Τα σημεία δηλαδή, όπου ο καθένας που έχει wi-fi στο laptop ή στο κινητό του, μπορεί να μπει στο διαδίκτυο. Σκεφτείται π.χ. ότι στην πόλη του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, στη Βέροια, στα Αεροδρόμια, σε εμπορικά κέντρα, ο καθένας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και μάλιστα με την ίδια ip, με όλους τους υπόλοιπους. Αν λοιπόν γράφει από ένα δημόσιο ασύρματο δίκτυο;



Γι' αυτό σας λέμε: Δεν το κατέχετε το σπορ, αφήστε το.



Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εμποδίσεις κάποιον να γράψει κάτι.



Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι στόχος των εκάστοτε εξουσιαζόντων, δεν είναι αυτή η ελευθερία (και η κατάχρησή της).



Είναι συγκεκριμένα πολιτικά ιστολόγια, τα οποία τα διατηρούν δημοσιογράφοι και βοηθοί τους και εξαπολύουν ..λάσπες.



Όμως, επειδή κι αυτά εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο δυσκολιών ταυτοποίησης, καταλήγουμε στο απλό συμπέρασμα, στο οποίο έτσι κι αλλιώς καταλήγει κάθε ασχολούμενος επισταμένως με το διαδίκτυο:



Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν, όσο κι αν θέλουν, να φιμώσουν το διαδίκτυο. Στόχος τους βέβαια -και εδώ είναι το κλειδί- δεν είναι τα υβριστικά blogs, αλλά τα δημοφιλή, γιατί με αυτά "ξινίζουν" οι εκδότες παραδοσιακών μέσων, οι οποίοι συχνά-πυκνά εξαπολύουν ..ανοησίες στις εφημερίδες τους, με αρθρογράφους, που δεν αντιλαμβάνονται την επανάσταση στην επικοινωνία.



Και;



Θα αφήσουμε κάθε ψυχασθενή, να σπιλώνει υπολήψεις;



Αν και αυτό δεν ενδιαφέρει τις κυβερνήσεις (!), όχι.



Υπάρχει το ένστικτο του αναγνώστη. Το μόνο που μπορεί να δημιουργήσει "άμυνες" ενάντια στο "θύμα". Οι αναγνώστες καταλαβαίνουν ποιός blogger είναι "εμμονικός" εναντίον κάποιου προσώπου, οπότε το Blog του πέφτει στην αφάνεια.



Δεν πάει να γράφει ό,τι θέλει;



Τέλος, υπάρχουν οι νομικές δυνατότητες, που υπάρχουν και σήμερα και επιτρέπουν για συγκεκριμένους λόγους την άρση του απορρήτου. Η οποία όμως δεν μπορεί να ζητείται μόνο για ένα Blog που εξύβρισε π.χ. έναν επώνυμο, ενώ ο (ίδιος) εισαγγελέας να κάνει τα στραβά μάτια σε sites που λειτουργούν ως forums (π.χ. indymedia). Εκεί τι θα κάνει ο εισαγγελέας ; Θα αναγκάζει τους διαχειριστές, να λογοκρίνουν συνέχεια;



Δεν μπορεί λοιπόν τεχνικά να γίνουν επώνυμα τα blogs.



Και δεν χρειάζεται.



Όποιοι βρίζουν ή προσβάλλουν ή είναι εμμονικοί, απλά πέφτουν στην αφάνεια.



Κι εμείς στο taxalia, έχουμε τεράστια και ίδια πείρα !!!



Δυό τρεις νεόκοποι bloggers, δημοσιογράφοι κατ' επάγγελμα, που ζουν στη Θεσσαλονίκη, προσπαθούν με γελοιότητες να πλήξουν το taxalia, επειδή απλά εμείς έχουμε 7.000.000 επισκέψεις κι αυτοί 7.000. Τους ίδιους βλακώδεις χαρακτηρισμούς χρησιμοποιούν και κάποιοι φιλοσκοπιανοί κ.λ.π. μακάκες.



Ε, και;



Μόνοι τους τα γράφουν, μόνοι τους τα διαβάζουν !



Klein mein, που λέει και κάποιος αρχιβλάκας κοπρόμυαλος blogger της πόλης (των 7.000 επισκέψεων).



Τελειώνουν ποτέ οι κομπλεξικοί;



Αφήνουμε τους αναγνώστες να μας κρίνουν, όχι τον κάθε εμμονικό κομπλεξάρα, που ...αγχώνεται.



Άλλωστε, το ίδιο μπορεί να συμβεί και εντύπως. Κάποιος που θέλει να "πλήξει" κάποιον επώνυμο, θα τυπώσει φυλλάδια και θα τα πετάξει στους δρόμους !



Μην ξαναασχολήστε λοιπόν, με την επωνυμία και την ανωνυμία.



Ο καθένας τη δουλειά του κι ο blogger την κριτική του. Αν είναι ...παπάρας ο blogger θα τον αποβάλλει το αναγνωστικό κοινό, όχι ο εισαγγελέας !
Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ !


buzz it!

Blog Widget by LinkWithin

10 σχόλια:

  1. typhoon είπε
    Δεκεμβρίου 14, 2009 στο 11:29 μμ
    Κάποια blogs αν δεν υπήρχαν ανώνυμα, τότε δεν θα υπήρχαν καθόλου!
    Ας το καταλάβουν επιτέλους κάποιοι: Ο καιρός του ψυχρού πολέμου τελείωσε.

    Η φοβερή “”"δημοκρατία”"” τους είναι δηλαδή έτοιμη να ρίξει στην πυρά τη φωνή κάποιων, μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρει από ποιους ακούγεται?
    Η φοβερή αυτή “δημοκρατία” είναι έτοιμη να θυσιάσει κάθε χρήσιμη άποψη, γνώμη και γνώση, που κάποιος (για χίλους δύο λόγους) δεν θα έλεγε ποτέ επώνυμα?

    Ας σταματήσουμε επιτέλους να κατακρεουργούμε τη Δημοκρατία εν ονόματι της “δημοκρατίας”(???) που εμείς έχουμε στο μυαλό μας.
    Το έχουν κάνει πολλοί άλλοι “δημοκράτες” στο παρελθόν, που σήμερα μόνο δημοκράτες δεν ονομάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννης Παπαϊωάννου είπε
    Δεκεμβρίου 14, 2009 στο 11:32 μμ
    καλα ρε εσυ μην θυμωνεις Αλλωστε εμενα το typhoon μου κανει και ως ονομα και ως επιθετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περίοπας είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 12:11 πμ
    Κανενα μπλογκ δεν ειναι ανωνυμο εκτος απο τα ευκαιριακα και αυτα που υποκρυπτουν δολιους σκοπους.Και αυτα απορριπτονται αυτοματα απο το ιδιο το Διαδυκτιο σε μικρο διαστημα.Ολσ τσ υπολοιπα ρχουν και ονομα και στοιχεια ουτως ωστε αν συμβει αξιοποινη πραξη ,να αποδοθουν ευθυνες στον Ιδιοκτητη τους.Αν καποιο μπλογκ ειναι μονοπροσωπο ,οι οποιες ευθυνες αποδιδονται στο ενα και μοναδικο προσωπο.Αν εχει πολλους συντακτες,τοτε σε μια δηλωση στην σελιδα υποδοχης μπορει να ενημερωνει τους αναγνωστες οτι οι αναρτησεις του εκφραζουν τον εκαστοτε συντακτη και οχι τον Κατοχο του τιτλου.Αυτο ειναι πασιγνωστο σε οσους σαν και μας ασχολουνται λιγο με τα μπλογκς εστω σαν αναγνωστες.Μην μου πεις Γιαννη ,οτι δεν ξερεις πχ. το ονομα ,το email ή την IP του Typhoon παραπανω;; Αν οχι ολα τουλαχιστον ενα στοιχειο απο ολα γνωριζεις.Αυτα που λεει παραπανω ο κ.Ευθυμιου δυο τινα σημαίνουν, ή οτι δεν εχει ιδεα απο μπλογκ και Διαδυκτιο,πραγμα απιθανο κατα την γνωμη μου, ή οτι υποκρυπτει αλλες σκοπιμότητες και τα παρουσιαζει ετσι ουτως ωστε να “καλυψει”την πραγματικοτητα,που ειναι πιθανοτερο.Διαλεξτε και παρτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννης Παπαϊωάννου είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 12:19 πμ
    Ξέρω πολλά για τους Typhoon αλλά όχι τα πραγματικα τους ονόματα.

    Τώρα αυτό που λέει ο Ευθυμίου μοιάζει σωστό και έχω την αίσθηση οτι η επωνυμία θα αυξησει την αισθηση συνδιαμοφρωσης και συνυπευθυνότητας για την ποιότητα του χώρου και της Δημοκρατίας γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περίοπας είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 12:35 πμ
    Αυτο που λες ,εχεις δικιο αλλα δεν εχει να κανει με την ανωνυμια ή οχι..εχει να κανει με κανονισμους και νομους που θα κανουν οι νομοθετες μας..Αλλα αυτοι ειναι τοσο εξαρτημενοι απο τους Βαρωνους τωμ ΜΜΕ που κοιτανε μονο την καρεκλα τους να εχουν σιγουρη.Βλεπεις δεν γινεται να γινουν νομοι για Ελευθεροτυπια κλπ..μονο για τα μπλογκς και να αφησουν απειραχτα τα ΜΜΕ.Οποτε……ακρα του ταφου σιωπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παναγιωτης κανελλοπουλος είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 10:08 πμ
    Η φυσικη αναγκη του ανθρωπου για επικοινωνια , ειναι ταυτοσημη εννοια με την μαθηση….Απαιτειται συναισθηματικη και λογικη επεξεργασια για να γινει “κτημα” της συνειδησης μας …
    Ειναι η διαφορα της ερωτικης πραξης απο τον αυνανισμο , της επι χρημασι εκδιδομενης γυναικας με τον ερωτα που νοιωθει καποια αλλη για σενα , οταν περασει απο το συναισθημα στην λογικη και μπορει να φανταστει τον εαυτο της ευτυχισμενο πλαι σε καποιον…
    Οπως η παπαγαλια και η αποστηθιση ενος κειμενου , αναπαραγει το δεδομενο της γνωσης χωρις καμμια εγεφαλικη επεξεργασια , ετσι και η αμφιβολια για την ρποσωπικοτητα αυτου που κρυβεται πισω απο την ανωνυμια του , κλεινει την διαυλο επικοινωνιας με τα ανωτερα εγκεφαλικα μας κεντρα , καθιστοντας τον αφερρεγγυο και ακυρωνοντας καθε χρησιμοτητα που θα μπορουσε να προκυψει εμσα απο τον διαλογο …
    Ο στοχος της επικοινωνιας , ειναι να γινει η διαφορετικοτητα πεδιο τριβης ιδεων και η συγκρουση τους , μητρα μιας εξελικτικης διαδικασιας που γεννα μια πλατυτερη αντιληψη των πραγματων , μια αντικειμενικοτερη οψη ενος κοσμου φτιαγμενου απο πολλους για πολλους και οχι για πολλους που θα υφιστανται ες αει την ‘αριστεια” των λιγων χωρις δικαιωμα κρισης …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παναγιωτης κανελλοπουλος είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 10:18 πμ
    οποιος αισθανεται οτι η ανωνυμια του τον προσταυει απο το αυταρχικο κρατος και την στερεοτυπη κοινωνια , απλα επιβεβαιωνει την αληθεια που λεει οτι η υπαρξη του και μονο αποτελει τεκμηριο οτι η πραγματικη δημοκρατια παραμενει ακομα ονειρο θερινης νυκτος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περίοπας είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 11:22 πμ
    Η πραγματικη Δημοκρατια,ανεξαρτητα απο την θεωρηση που διατηρει ο καθενας μας για αυτην, δυστυχως εξακολουθει να παραμενει ονειρο θερινης νυκτος.
    Εκ των πραγματων ,μια και Δημοκρατια χωρις να αναφερεται σε ομαδα ή συνολο ανθρωπινων οντων δε γινεται να υπαρξει,ειναι ειτε η δικτατορια της πλειοψηφιας που εκφραζεται και επιβαλλεται ομως μεσω των “αριστων” οι οποιοι κατεχουν και προσθετουν εξουσια στα χερια τους μεσω “υπογειων διαδρομων”,ειτε οχλοκρατια η οποια παλι ομως μανιπουλαρεται απο τους “αριστους” με τροπους που δεν ειναι του παροντος αλλα ειναι λιγο πολυ γνωστοι.Και στις δυο περιπτωσεις η “οποια” Εξουσια ειναι στα χερια των λιγων και επιβαλλεται πανω στους πολλους.Ετσι εχουμε ενα κρατισμο που κυριαρχει παντα και παρουσιαζεται προς τα εξω ως στερεοτυπη κοινωνια και αυταρχικο κρατος.
    Στην παρουσα φαση της ομως ,δεν μπορει να λειτουργειση η επικοινωνια ως τριβη ιδεων και μητρα εξελεκτικης διαδικασιας ειτε με Ανωνυμια ειτε Επωνυμα γιατι οπως και να εχει καθιστα αφερρεγγυους και τους δυο.Τους Επωνυμους γιατι αφηνει να φαινεται οτι ειναι μερος των “αριστων” και τους Ανωνυμους τους προσαπτει ενδεχομενη δολιοτητα.Σκοπους ομως αναγνωριζει και στις δυο περιπτωσεις.Αρα η ικανοτητα διακρισης και κατανοησης ανηκει αποκλειστικα στον αναγνωστη και των δυο χωρις να τον απασχολη αν ειναι ανωνυμος ή οχι.
    Με αυτον τον μοναδικο τροπο ειτε ειναι εντυπος λογος ειτε ψηφιακος παιρνει παντα την αγουσα ειτε για τις αποθηκες βιβλιοθηκων και ξαναγινεται πολτος καποτε ειτε ανεβαινει στην επιφανεια αναμεσα στο πληθος πληροφοριων που μας “βομβαρδιζουν” σημερα και προκαλει τριβες ιδεων γινομενος μητρα δημιουργικης εξελικτικης διαδικασιας.
    Απο την αλλη μερια μια “μερικη ανωνυμια”,γιατι αυτο ειναι που ισχυει σημερα σε ολα τα μεσα και τα υπολοιπα που λεγονται παντα ειναι εκ του πονηρου,δινει την ελαχιστη απαιτουμενη θωρακιση απεναντι στους “Αριστους-κατοχους Εξουσιας” για τους μη αποδεκτους απο αυτους,προς αντιμετωπιση κακοβουλων “αντιποινων” και τους δινει τη δυνατοτητα ασκησης κριτικης απεναντι τους και προαγει την επικοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παναγιωτης κανελλοπουλος είπε
    Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 12:04 μμ
    θα συμφωνησω σε ολα αλλα θα σταθω λιγο σε ενα διλημα που γραψατε και στο οποιο εχω αντιρησεις
    Λετε “Τους Επωνυμους γιατι αφηνει να φαινεται οτι ειναι μερος των “αριστων” και τους Ανωνυμους τους προσαπτει ενδεχομενη δολιοτητα”

    Η “αριστεια ” ειναι ιδιοαξια κυριε Περιοπα ισοδυναμη της δημοκρατιας !
    Ενω η ζηλια , η αλαζονια , ο φθονος , το μισος κλπ ειναι κατωτερα συναισθηματα τα οποια συνδεονται με κοινωνικα στερεοτυπα…
    Δεν οδηγει σε σωστα συμπερασματα να τα βαζετε στο ιδιο καλαθι …Οδηγει στον μηδενισμο και στην απαξιωση του πολιτικου συστηματος και στην μονήρη θεωρηση του ατομου σαν το “κεντρο του κοσμου” η ευρεως χρησιμοποιουμενο “νησι” ….
    Απαραιτητη προυποθεση καθε μορφης δημοκρατιας , ειναι η πλειοψηφια ….
    Αυτο που αλλαζει δεν ειναι ο ορος αλλα το περιεχομενο που αποκτα στην πρακτικη της εφαρμογη …
    Η πλειοψηφια ειναι αξιωμα , ενω η διαδικασια ειναι θεωρημα υπο συνεχη εξειλξη και αμφισβητηση η αναθεωρηση .
    Σε μια δωρεαν παιδεια τυπου μπανανιας οπως η δικη μας , η “αριστεια” ειναι προιον αναπαραγωγης της γνωσης.
    Αριστεια θεωρειται η επιμελεια , η ταξη , η συμορφωση , η υποταγη στην εξουσια των εξουσιαστων , ολα δηλαδη οσα συνθετουν ενα περιβαλλον συντηρησης καποιων αξιων και οχι εξελιξης τους για να προσαρμοζονται στα νεα κελευσματα της εποχης μας …
    Οταν η επικοινωνια των ανθρωπων δεν εχει προσωπικοτητα και γινεται σε επιπδο σκιας , μοιαζει με κραυγιες αγωνιας , μισους , ζηλιας , αδικιας κλπ
    Συναισθηματα δηλαδη , χωρις παιδαγωγικο αποτελεσμα απο την τριβη τους μεσα απο καθε μορφης διαλογου …
    ειναι βασει του νομου του αιτιου και του αιτιατου , αυτο που γεννα την αναγκη του ξυλινου πολιτικου λογου !
    Οταν ο οχλος χωρις προσωπα και βουληση να παρει στα χερια του την εξουσια που του παρεχει το συνταγμα μεσω της λαικης κυριαρχιας , αρκειται να ηδονιζεται ακουγοντας ανεκπληρωτες υποσχεσεις ειναι ο ιδιος που καθοριζει την εκπτωση ολων οσων συνθετουν την δυναμικη παρεμβασης του κρατου δικαιου στην αγορα που επιτιθεται και καταστρεφει στο διαβα της τα λαικα κεκτημενα και τους κοπους του λαου μας μετα την μεταπολιτευση …
    Η ανωνυμια , προστατευει ενα παντρεμενο η ενα ομοφυλοφιλο σε ενα σαιτ γνωριμων απο την επιθεση καποιων αρρωστημενων ανθρωπων η κερδοσκοπων , αλλα στην πολιτικη ισοδυναμει με αποδοχη της ανεδαφικης αντιληψης οτι αυτο το σημερινο πολιτευαμπορει να λεγεται δημοκρατικο , αφου οπως σωστα γραφετε , οι λιγοι κατευθυνουν τους πολλους και μεσω της δωρεαν παιδειας , εξασφαλιζουν την αδυναμια τους να μπορουν να επικοινωνουν ισοδυναμα , ισοτιμα και ελυθερα , υπερασπιζομενοι το θελεμελιο της δημοκρατιας που συνοψιζεται σε μια μονο φραση του Βολταιρου
    “ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ , ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΖΩ , ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ “

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεκεμβρίου 15, 2009 στο 1:42 μμ
    Αρα κατα βαση συμφωνουμε απολυτα κ.Κανελλοπουλε.
    Η Αριστεια που αναφερεστε δεν μπαινει μεσα σε ” ” ,και αν προσεξατε σε αυτην και τα παραγωγα της οπου αναφερομαι τα βαζω μεσα,για να μην αναλυω την πραγματικη εννοια της Αριστειας,η οποια ειριστω εν παρ΄οδω δεν περιεχει μονο αυτα που αναφερεσται εσεις αλλα πολυ περισσοτερες Αρετες οι οποιες οπως πολυ σωστα αναλυει ο Πλατωνας στην Πολιτεια αναγαγουν και μετουσιωνουν τα οντα σε Υπερανθρωπους.Στοιχειο απαραιτητο ομως εστω σε μικρο ποσοστο αναλογιας εναντι του συνολου,ικανου ομως να προσθεση αιγλη και κυρος σε μια κοινωνια και εν τελει να την κανει οχι μονο να φαινεται σαν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αλλα και να πλησιαζει κατα βαση και αυξητικα την πραγματικη Δημοκρατια.Σιγουρα ,μια τετοια ταση αυτης της κοινωνιας,οσο ανεβαινει αυξητικα θα αγγιξη τα ορια του Ουτοπικου.Εχουμε κανενα “δειγμα” στις Σημερινες Δημοκρατιες ανα την υφηλιο που να “δειχνη” εστω κατι τετοιο; Οχι!
    Μηπως ομως ,πολλες φορες οι ελπιδες που ενσωματονονται στα ονειρα των ανθρωπων τριγυρω μας δεν το κανουν αυτο;Αρα παρολο που πολλες φορες ειναι εκ των πραγματων ανεφικτα,(εννοω τα Ονειρα μας σε σχεση με τα κοινα παντα και οχι για μωροφιλοδοξιες)δεν παυουν να λειτουργουν σαν μπουσουλας για την καθημερινή λειτουργεια μας.
    Εγω θα κλεισω το σχολιο μου παραφραζοντας ομως την ιδια φραση του Βολταιρου την οποια σημειωτεον νομιζω πως την ειπε εντρυφοντας σιγουρα στην Αρχαια Ελληνικη Γραμματεια!
    ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΖΩ,ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια για ενα Μπλογγερ,είναι οπως λέει και ο Aaton ,οτι είναι το χειροκρότημα για τους καλλιτέχνες.Αφήστε το σχόλιό σας το χρειαζόμαστε.

www.olympia.gr